Castigatoarele concursurilor Boots No7 Make-up

Poate v-a speriat cearta mea in legatura cu implicarea pe blog,dar vad ca de data aceasta nu au fost nici pe departe atat de multe inscrieri la cele 2 concursuri No7.Vreau totusi sa le multumesc tuturor celor care au participat,atat la concursul prin tragere la sorti,cat si la cel de jurizare.Ati postat poze si comentarii din cele mai diverse si originale.

Acum let’s get down to business….

Deoarece au fost putine inscrieri la tragerea la sorti,am apelat la list randomzer pt a afla castigatoarele.Premiul consta in: un liplacquer in nuanta Day Dreamer ,o pudra iluminatoare editie limitata si o pensula pt aplicare.Acestea sunt : Cosmina Alexandra si Brandusa Aleculesei.Felicitari!!! Astept un mail de la voi pana vineri,cu numele si adresa completa + numarul de telefon pt ca premiul vi se va livra prin curier.

Iar acum cele 2 castigatoare ale setului „All About Eyes” ce contine: un rimel pt definire,un creion dermatograf,un trio fard de pleoape Cappuccino si un gel-contur de ochi….Trebuie sa recunosc ca mi-a fost ft greu sa aleg din cele 25 de inscrieri.Daca as avea suficiente premii,cred ca as premia cel putin 5 raspunsuri de-ale voastre.Multe din voi ati ales rimelul ca produs esential,altele fondul de ten,rujul sau glossul.Una din voi considera crema de zi produsulei esential pentru ca a scapat-o de problemele ce o suparau pana atunci.Intr-un final am ales urmatoarele 2 castigatoare:

  • Andreia Daniela.Ea a ales fondul de ten ca produs fara de care nu poate trai.Pe langa pledoaria scrisa,mi-a atasat si 2 poze demonstrative care m-au convins sa ii acord premiul.E singura care a trimis poze si a asta a diferentiat-o de restul inscrierilor.Iata si un fragment din mesajul ei: ” Eu avand mai mereu probleme cu tenul ..pori dilatati si acenee ,si mai am si un ten foarte alb acest fond de ten ma ajuta foarte mult.. imi acopera imperfectiunile si imi fa putina culoare naturala tenului.Am atasat si 2 fotografii pentru a vedea diferenta intre tenul meu fara fond de ten si cu fond de ten, Sa vezi motivul pentru care folosesc acest fond de ten si il si ador.”

 

  • Silvia Pescariu.Silvia m-a cucerit cu povestea de iubire dintre ea si creionul dermatograf:)).Am apreciat originalitatea si poezia din descrierea ei dar sa stiti ca am regasit aceste calitati si in alte inscrieri.Iata un fragment din comentariul ei :„Daca ar trebui sa renunt la toate produsele cosmetice din portfardul meu, in afara de unul, n-as avea nicio urma de indoiala cand as pastra doar tusul de ochi. E arma mea secreta in lupta mea cu viata si cotidianul, pentru ca, de cele mai multe ori, mii de cuvinte palesc in fata unei  priviri expresive!;)”

Felicitari!!! Astept  mail de la voi cu numele si adresa completa + nr de telefon pt ca premiul vi se va livra prin curier pana vineri seara,18 mai.Daca nu va revendicati premiul, fiti sigure ca am o lista luuunga de rezerve 😛

Va las cu o poza superba reprezentand aurora boreala si va doresc o noapte linistita 🙂

13 gânduri despre „Castigatoarele concursurilor Boots No7 Make-up

  1. Cossa spune:

    omg omg omg, deci omg! :X:XX:X:X multyuumeeesccccc! >:D<
    tocmai ce-ti zisesem ca vreau si eu luciul ala de buze :)) finally, is mine! :c can't wait ot start loving him! :X

  2. BIANCA ROXANA ANITEI spune:

    Felicitari, fetelor!!!;(((

  3. Aluculesei Brindusa spune:

    Mii de multumiri pentru premiu ,nu am cuvinte ,kis!

  4. Dya spune:

    Felicitari fetelor !!!

  5. Loredana spune:

    Nu stiu tu cum te simti cand vezi cat ne bucuram noi, cititoarele tale, pentru atentiile oferite, dar eu ma simt tare bine ! Felicitari fetelor!

  6. Silvia Pascariu spune:

    Multumesc pt premiu! Am fost cat se poate de incantata! 🙂

  7. Wow Multumesc mult , sincer nu ma asteptam ,, am citit de vreo 5 ori mailul sa ma asigur ca ma aflu printre castigatoare…Multumesc inca o data :*

  8. Aluculesei Brindusa spune:

    buna ziua ,tocmai ce am primit premiul si este minunat ,multumesc mult dar din pacate lipseste din el creionul dermatograf,asa mi se intimpla mereu,mi-a zis curierul ca nu a luat nimic si nu stie sa se fi pierdut.Am mai patit asa si cul alte premii ajungeau fara cate ceva.

Lasă un răspuns

