Summer giveaway by yours truly

Pentru ca ma simt mult mai bine sufleteste de cand a venit vara, vreau sa organizez primul giveaway sponsorizat de catre mine 🙂

Toate produsele despre care urmeaza sa va povestesc sunt fie cumparate de mine, fie castigate la diferite concursuri.

Va fi un concurs cu jurizare, va dura 3 saptamani din data de astazi si vor exista 2 premii, un premiu principal si un premiu de consolare (un unt de corp natural,de preferabil cacao sau cocos,inca nu am gasit ceva ce sa ma multumeasca):

 

Premiul I:

  • Portfardul seamana cu un portafrd-plic dar e suficient de mare incat sa incapa chiar si 4 produse din cele prezente,asa ca sa faceti o idee.E ft dragut,l-am cumparat chiar azi.Daca nu as avea atatea portfarduri,mi-as fi luat si mie:))
  • Un gel „Supliform” de la Hofigal.Bun anticelultic,antireumatic,antiinflamator etc.
  • Lapte demachiant Hofigal cu coenzima Q10
  • 100 g ceai verde.Il folosecs si eu, e the real thing.Vara merge perfect cu multa lamaie si multa gheata!
  • Clestisor pt gene, ceva ieftin dar care si-a facut treaba.
  • Un fard de pleoape Brown Smokey Eye de la Miss Sporty (incercat)
  • Un scrub de corp de la Fennel cu cocos.DELICIOS!In plus ramane mireasma de cocos chiar si pana a doua zi.Eu mi-am facut stocul;).Va fi perfect pt zilele cand veti vrea sa mergeti la plaja asa ca don’t forget to scrub first!
  • Cel mai mic si mai dragut eventai! Era ultimul :(( Ma voi intoarce candva sa imi cumpar si eu:D

REGULI:

  1. Sa va abonati blogului meu (pe pagina principala,in stanga exista o casuta speciala pt inscrieri)
  2. Sa dati share/distribuie pe facebook sau alte retele de socializare acestui concurs.
  3. Sa raspundeti la urmatoarea intrebare:In ce fel v-ar ajuta premiul meu sa aveti o vara mai frumoasa?
  4. Cele mai frumoase si mai inventive raspunsuri vor fi premiate,fie cu premiul cel mare fie cu cel de consolare.

 

Ce ziceti, va place primul concurs organizat de moi?:D Va astept cu drag inscrierile aici pe blog,la acest articol:).Pot participa doar persoanele din Romania sau care au o adresa in Romania unde pot trimite premiul.

35 de gânduri despre „Summer giveaway by yours truly

  1. Miruna Ana-Maria spune:

    Cand aud de anotimpul vara ma duc cu gandul la zile caniculare,la zile cand nu poti iesi din casa din cauza soarelui prea puternic,la ploile torentiale,dar si cu gandul ca pielea are nevoie de o hidratare cat mai mare si de o ingrijire aparte.Vara suntem mai fericite, mai frumoase si parca mai sanatoase.Spun asta pentru ca vara fiintele feminine simt oarecum o senzualitate aparte,ne simtim inarmate cu un aer unic de prospetime accentuat de rochiile si fustele decoltate,scurte si inflorate.
    Pentru o vara mai frumoasa,in afara de cosmeticele obisnuite(fond de ten,pudra,blush,iluminator) pe care le folosim aproape zilnic ,pielea are nevoie, ca si noi de o perioada de relaxare,de revigorare.Porfardul este foarte dragutel,ii voi face loc prin bagaj si cum eu detin unul foarte mic in care nu incap asa de multe lucruri ar fi de mare folos in perioada cand voi merge la mare.Pentru zilele calduroase in care mie imi place sa stau foarte, foarte mult la plaja,incat daca m-as praji pentru mine nu ar conta,important este bronzul, iar evantaiul e bine venit,este picat la fix.
    Despre scrub-ul de corp de la Fennel cu cocos,mi-as dori sa pot incerca unul.Pana acum nu am mai avut dar imi place foarte mult aroma de cocos.Pentru ca vara mea sa fie mult mai frumoasa si mai” bronzata” scrub-ul l-as folosi in special pentru pregatirea pielii inainte de expunerea la soare ,pentru obtinerea unui bronz natural,uniform.Vara asta am de gand sa imi rasfat pielea pentru a fi stralucitoare si cu un aspect mai sanatos.

  2. ana maria birladeanu spune:

    imi plac premile dar mi-ar fi placut ca toata lumea sa aiba o sansa sa fie cu tragre la sorti,asa ca zic pas,poate la urmatorul concurs cu drag

  3. mihaela gisca spune:

    Abonare: giscamihaela@yahoo.com
    Share: http://www.facebook.com/mihaela.gisca/posts/362749527123076

    Raspuns: Cu siguranta noi femeile intelegem cel mai bine cate sacrificii facem noi pentru a ne pregati pentru vara. Ca sa am o vara superba in primul rand trebuie sa am parte de mult soare pentru un bronz perfect. Categoric nu trebuie sa duc lipsa pe timpul verii de clestele pentru gene deoarece e pacat sa nu atrag privirile barbatilor cu ochisorii mei verzi si gene superbe :),,( doar asta e farmecul verii); evantaiul va sta mereu langa mine pentru ca nu vreau sa ma topesc sub razele soarelui; portfardul e nelipsit din gentuta de plaja ( nu se stie de unde „sare iepurele” si trebuie sa fiu cat mai fresh la prima intalnire.). Deja ma visez la mare, pe plaja dar am uitat ca urmeaza o perioada de „remodelare” a corpului cu ajutorul ceaiului verde, a laptelui demachiant si a gelului anticelulitic.
    Urati-mi noroc si sa vina vara asta mai repede!!!!

  4. Miruna Ana-Maria spune:

    Scuze am uitat:D
    M-am abonat cu:bb_myqtz@yahoo.com
    share:http://www.facebook.com/miruna.anamaria.92/posts/356765167719885

  5. m-ar ajuta foarte mult mai ales ceaiul verde si gelul anticelulitic dar si celelalte produse.evantaiul l-as folosi in zilele caniculare

  6. Loredana spune:

    Daaa, ne place ! Foarte dragute produse ai ales !

  7. Mitu Catalina spune:

    Link Share: http://www.facebook.com/mitu.catalina.9/posts/235255889916849
    Gfc: Catalina Mitu
    Fb: Mitu Catalina
    te urmaresc cu id sexxy_bruneta4all@yahoo.com
    Cred ca m-ar ajuta enorm premiul,si eu folosesc crema Supliform,mai ales de cand am nascut mi-a devenit prietena,de la Fennel am folosit multe sortimente de unt de corp insa scrub nu(nu m-a tentat)insa tu l-ai descris atat de super incat chiar daca nu voi castiga mi-l voi achizitiona. Cred ca fiecare fata si-ar dori acest premiu,pe mine una m-ar ajuta sa mai diminuez vergeturile de pe burta si de pe coapse,am ramas cu ele de la sarcina. intr-un cuvant premiul este MINUNAT si cred ca pe oricine ar ajuta nu numai pe mine,si este binevenit. iti multumesc frumos pt aceasta sansa,si-ti doresc cati mai multi fani,care sa te urmareasca pt lucrurile frumoase pe care le vei posta.

  8. Aluculesei Brindusa spune:

    share -http://www.facebook.com/#!/brindusa.aluculesei/posts/387324504652130
    In primul rand tin sa iti multumesc ca esti draguta si ne inviti mereu si mereu la concursuri si mai ales ca asta e sponsorizat de tine si daca m-ar multumi ceva din premiul oferit de tine ar fi crema anticelulitica Supliform caci au trecut citiva ani de cand nu am mai folosit-o,era o vreme cand nu imi lipsea din geanta cu care mergeam la sala de sport.Acolo ma rasfatam eu cu aceasta crema ,cu masaj si cu sauna dupa care sunt moarta,dar sa iti zic drept si celelalte produse nu imi sunt straine caci im place sa ma rasfat mereu si vara mea ar fi intr-adevar o vara de rasfat cu premiul oferit de tine.

  9. gfc:tania_672000
    share:https://www.facebook.com/tany.dumy/posts/395703303801902
    ma voi face frumoasa ca o vara ma voi racori cu un ceia iar cu evantaiul voi avea mai multa racoare

  10. magda gheorghe spune:

    Dat fiind faptul ca de 2 satamani sunt mamica, acest premiu m-ar inanta foarte tare deoarece voi iesi zilnic cu bebelusul afara si am nevoie de niste produse eficiente si rapid de folosit, iar evantaiul cu singuranta va fi util si pentru bebe.

  11. raluca spune:

    voi participa cu mult drag! Imi place mult preimiul dar mai ales jurizarea…imi plac concursurile de genul acesta,cele cu tragere la sorti sunt plictisitoare si netentante! te pup

  12. Dogaru Goncea Anelia spune:

    https://www.facebook.com/#!/dogarugoncea.anelia/posts/394109193960687
    fb:Dogaru Foncea Anelia
    email: anelushca@yahoo.com
    gfc:ANELY
    Un premiu minunat si sanse egale pentru fiecare dintre noi.Multumim.
    Hofigal are cu ce se mandri :produse cosmetice ce-mi fac cu ochiul de
    ceva timp(dacicool.ro-un site cu consistenta -pe care vi-l recomand
    ofera celor talentati in ale naratiunii truse Hofigal-am ceva premii pe site,insa trusa HOFIGAL nu si-mi doresc foarte mult tot ce poarta aceasta marca, data fiind calitatea produselor).Asadar primele doua produse mi-ar aduce zambetul pe buze ,cu siguranta.Urmatorul pe lista:
    portfardul – ar fi un fel de bobarnac pentru mine cu inscriptie atasata:
    „FACETI ORDINE IN POSETA!”Da, ar fi nevoie de o mai buna gestionare si repartizare intr-un spatiu restrans a tuturor accesoriilor de infrumusetare din dotare .Imi lipsesc „recipientele corespunzatoare ” menite sa dea senzatia de aerisire si administrare eficienta.Ce usor este sa dai vina pe ceva…nu-i asa?Ei bine clesti de gene -da ceva de fite pentru ocazii de fite.Am si un eveniment ca atare.Intalnirea de ….”100 de ani ” – nu chiar dar multi ani- de la terminarea liceului.Avem nevoie de un look special si Miss Sporty ar putea fi DETALIUL ce face diferenta intre monoton si pata de culoare perfecta pentru o tinuta tinereasca si rafinata concomitent.Scrub si ceai verde-da-pasi de efect in pregatirea corpului pentru o vara de vis .Imaginati-va un trup bronzat ,frumos proportionat si pregatit pentru plaja.Eu chiar stau bine la capitolul imaginatie , insa stau bine si la capitolul ambitie.Pazea litoral ca vin!Pregatirea a inceput deja!Evantaiul ,ultimul , dar nu cel din urma ca importanta imi va aduce boarea de miresme racoroase pe faleza cand soarele se va intrece cu gluma in a ma binedispune oferindu-si serviciile cu prea multa bunavointa.In spatele „cozii de paun multicolore” voi putea zambi sagalnic ochilor albastri de langa mine , ascunsa de ochii iscoditori ai trecatorilor.Am convingerea ca voi si rosii ,usor emotionata de avalansa de complimente ce mi le va darui cel drag.Evantaiul este un aliat de nadejde in situatii ” alunecoase”.Concluzionand ,noi femeile suntem incantate de orice produs cosmetic ce ne vine in ajutor pentru a ne simti frumoase .Eu personal sunt avida in a-mi popula poseta cu arme redutabile pentru un look proaspat clipa de clipa .Vara este teatrul perfect pentru o stare de spirit efervescenta.

  13. andreeabacau spune:

    abonata:yadydeea_puss
    share:https://www.facebook.com/YadyDeea/posts/271605906271788
    Eu m-am gandit sa scriu o poezie ,suna mai bine in versuri

    Vara vine,vine repejor
    Si as vrea sa pun in dulapior
    De la Cristina ce primesc
    Bunatati pe care tare le iubesc
    Cu ceaiul verde voi avea
    Un ten luminos si fin,de catifea
    Clestisorul va face o vraja
    Si voi avea o privire seducatoare pe plaja
    Un machiaj nude voi realiza
    Cu fardul Miss Sporty de l-as avea
    Caldura mare de ma va toropi
    Cu un envantai dragut si roz ma voi racori
    Scrubul de cocos e sublim
    Pentru un rasfat al pielii delicat si divin
    Voi fi subtire ca o zana
    Daca Supliform-mi ajunge-n mana
    Intr-un portfard ,deja visez
    Sa ajunga la mine cu viteza unui titirez
    Vara e mare veselie
    Blogul Cristinei e feerie!

  14. Monika spune:


    abonare-medveimonika@gmail.com
    E un premiu substantial si dragut pentru cititoarele tale. Iti spun sincer mie imi place cel mai mult evantaiul are o culoare superrr! si e foarte practic mai ales vara in autobuz:( nu-mi place sa calatoresc cu el dar n-am ce face uneori.
    Bineinteles si restul produselor isi au locul Portfardul e tocmai potrivit pentru produsele esentiale pe care o sa mi le iau cand o sa plec o saptamana la mare sper!:D
    Pentru gelul “Supliform” de la Hofigal nici nu am cuvinte, cine nu se lupta cu celulita? pai cele norocoase! printre care nu sunt eu:( numa bine un gel anticelulitic mai ales cand vrei sa arati prezentabil in bikini.
    Laptele demachiant e de asemenea esential, daca vrei sa fii frumoasa te machiezi, daca vrei sa ramai frumoasa pe termen lung te demachiezi in fiecare seara!:)P
    Ceaiul verde este chiar cel mai apreciat si laudat ceai, mai ales pentru cei care vor sa slabeasca si nu numai deoarece contine antioxidanti si eu asa am citit ca este cel mai benefic ceai- deci clar ca mi-l doresc:)
    Clestisorul pentru gene e util sa ai gene atragatoare si curbate si sa cuceresti:)) de asemenea fardul de pleoape Brown Smokey Eye de la Miss Sporty- o marca apreciata si feminina, iar cum eu am ochii caprui mi se potriveste perfect sau mi s-ar potrivi daca as avea norocul:)P
    De scrubul cu cocos nu mai vorbesc, mie imi place enorm nuca de cocos mai ales in prajituri, inca nu am incercat un asemenea scrub dar cred ca este irezistibil.. nici nu ma gandesc.. atatea bunatati.. fericita cea care le castiga.. Multumim pentru posibilitate!

  15. Ivan Janeta spune:

    gfc:jane(janeta_20072001)
    fb:janeta janet

    share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/153174874807861
    Produsele de la hofigal ma incanta foarte mult am folosit si eu cateva si am foarte multumita de ele,ceaiul verde de asemenea eu sunt o cosumatoare loiala a ceiului.

  16. tatiana sorina spune:

    fb:tatiana sorina
    abonata:vs_tatiana@yahoo.com
    share:http://www.facebook.com/tatiana.sorina/posts/146113285520888
    e un premiu dragut si util,cred ca m-ar ajuta enorm premiul ,un ceai linistitor ptr vara asta si aceea crema Supliform
    multumesc :*

  17. floare de portocal spune:

    buna! abonata prin e-mail : ciocoiunicoleta70@yahoo.com share : https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/309208849161477 vara a venit insa vremea este mai mereu inourata , imi place premiul oferit de tine si are o mare intrebuintare pentru corpul meu care a stat infofolit atata timp si cum sunt femeie si imi place sa am grija de pielea mea cu siguranta imi va prinde bine sa exfoliez pielea moarta cu un scrumb de calitate , cum din greseala fetita mea rupt evantai era trecut in lista mea de cumparaturi insa – rozul acesta ar faceo fericita chiar pe micuta mea , portfardul imi place mult si ar sta bine in geanta mea ,unde niciodata nu gasesc din prima rujul ,oglinda sau pudra .iar acum ati las o scurta poezie ce o repeta fetita mea scumpa intr-una prin casa .Intr-o zi de vara,
    Cand e cald afara
    L-om vacanta mare,
    Si plecam la mare.

    Anul scolar s-a incheat,
    S-in vacanta am intrat,
    Toti copiii sunt fericiti,
    Ca vor merge la bunici

  18. In ce fel v-ar ajuta premiul meu sa aveti o vara mai frumoasa?
    Supliform – Hofigal este un unguent pe cate il folosesc deja de cateva luni pentru a indeparta cat de cat micile vergeturi pe care le-am capatat dupa nasterea fetitei.
    Lapte demachiant hofigal -ma va ajuta sa imi curat tenul in fiecare seara.
    Camellia sinensis – Ceai verde ma ajuta sa imi incetinesc acumularea de kilograme in plus.

  19. M-am abonat cu adresa de e-mail
    adina_lixy@yahoo.com
    Gfc: Elena Adina Buscan
    Like and share FB

  20. Un evantai imi confera imaginii mele eleganta si o aura romantica si bineinteles in zile toride pentru a ma racori in mijloacele de transport in comun sau in parcuri.
    Clestisor pt gene imi va fii cu siguranta foarte util deoarece de mica am avut sprancenele impreunate si voi putea sa imi dau o forma corecta de fiecare data cand ma pensez.
    Fardul de pleoape Brown Smokey Eye de la Miss Sporty i va da ochilor mei un atu special de fiecare dat cand il voi folosi.
    Scrubul de corp de la Fennel cu cocos imi va fii de folos dupa plaja pentru ingrijirea corpului si de al hidrata dupa o zi torida pe plaja.

  21. raluca spune:

    Ador concursurile de acest gen.Ma tenteaza nu doar pt premiul oferit ci mai ales pentru emotia, daruirea pe care trebuie sa o punem intr-un comentariu! Astfel ii dam viata, prinde aripi..Clasicul gfc-raluca, etc este plictisitor..In viata nimic nu pica mura in gura..la intamplare..pt a primi ceva trebuie sa dam ceva…

    in cazul de fata trebuie sa raspundem la o intrebare simpla..Prin aceasta intrebare ma faci sa ma gandesc la vara..sa visez..sa ard de nerabdare in asteptarea ei..caci vreau sa vina vara cat mai repede..sa ma bucur de frumusetile ei..sa alerg prin lanurile aurite de grau..sa culeg macii timizi si patati de culoare…
    Ce mi-as dori sa castig cel mai mult? Ce produs ma atrage cel mai tare? greu de spus cand sunt atat de multe..de variate si de utile..Tocmai ce scriam pe blog ca mi-am luat rochite de vara..colorate..usoare ..Acestor tinute trebuie sa le asortez o piele frumoasa, bronzata, fara celulita! De aceea am nevoie de crema anticelulitica si de scrubul de corp…de cocos parca spuneai ca este? MMMM…inchid ochii si ii simt aroma..imi vine sa-l mananc…Ma vad pe plaja plimbandu-ma pe malul marii..cu o floare prinsa in par…cu parul flutrand in vant lasand in urma mireasma cocosului…barbatii intorc capul dupa mine…arat bine..fara celulita( doar am folosit crema anticelulitica de la tine nu?)…fara colacei( meritul ceaiului verde)…parca ii vad salivand…dar ce sa le fac? Sunt luata..are cine sa se bucure de dulceata si mireasma corpului meu..de liniile perfecte ale trupului…Poate ti se pare ca visez…nimic nu este imposibil…ma apuc de baut ceai verde..dau kg jos( si asa nu sunt f multe)..Mai greu cu celulita si vergeturile bata-le vina …dar cu ceva creme mai estompam nu?

    Se anunta o vara lunga..avem o invitatie de o luna in Italia..plaja, mare, venetia…ce frumos suna nu? Invitatia este facuta, biletele luate.. mai am nevoie doar de premiul tau si gata…am rezolvat-o!
    Mai trebuie sa stii ca evantaiul este minunat..micut, finut..iar culoarea se potriveste perfect cu noul meu costum de baie…In acele zile toride imi va fi un prieten de nadejde..ma va insoti mereu …va sta cumintel alaturi de celelalte produse unde crezi? In portfardul acela dragut care sper eu ma va face mai ordonata…
    Tocmai mi s-a terminat demachiantul..deci gand la gand cu bucurie…am ce folosi vara asta…Iar fardurile..ce as putea sa mai zic de ele…sunt exact in nuantele mele preferate..voi arata senzational cu genele ondulate( caci fara rimel nu sunt eu..iar ondulatorul pt gene imi va amplifica senzualitatea..)

    nu-mi ramane decat sa iti multumesc pt sansa de a participa la acest minunat concurs si sa te rog…ce anume? Sa imi tii pumnii! Pup

    am uitat datele ” tehnice”..plictisitoare
    email magnetzica@yahoo.com
    fb https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=335317106538749&id=181065751963886

  22. Claudia Lungu spune:

    premiul m-ar ajuta foarte mult sa am o primavara frumoasa,pentru ca sunt produse de slabit,de intretinere,un portfard practic.

  23. BIANCA ROXANA ANITEI spune:

    share https://www.facebook.com/bianca.roxana/posts/334472159954800
    Sunt abonata cu e-mail biarox84@yahoo.it
    Atunci cand ne pregatim pentru vara, stiti prea bine la cate sacrificii trebuie sa ne supunem astfel incat sa aratam ‘decent’ inainte de prima expunere la soare.Pentru ca vara inseamna desigur, mareeee!!!Oricat de mare ar fi criza;)), cu totii gasim resurse pentru cateva zile de concediu si leneveala la mare.In cazul meu nu e chiar leneveala,intrucat daca e sa aleg intr-adevar marea, o fac si pentru baietelul meu, sa ii ofer posibilitatea unei cure de soare si aerosoli, astfel ca respectivul concediu se transforma intr-un dute-vino, cu mii de bagaje pe plaja si inapoi, cu mofturi si alintaturi, cu program strict de masa, somn, astfel incat mereu, dupa concediu, as mai avea nevoie de o luna de somn, sa imi revin;)))
    Destul cu lamentarile, era vorba de cum ar putea acest frumos cadou al tau sa im faca vara mai frumoasa! Pai cum altfel decat sa ma incarce in primul rand cu bucuria ca am castigat, iar apoi, m-ar salva de niste achizitii importante pe care oricum trebuia sa le fac! Astfel, inainte de vacanta, as fi pregatita din toate punctele de vedere pentru plecare..ai gandit foarte bine premiul,astfel incat sa ne fie cu adevarat de folos,in cazul in care vom intra in posesia lui..te-ai gandit chiar la toate aspectele astfel incat orice particica a corpului nostru sa fie gata de vacanta!!!
    Pupici

  24. Loredana spune:

    Visul unei zile de vara:

    O plaja pustie, doar eu, un cochet evantai si un pahar de ceai verde cu lamaie si multa gheata. Sunt pregatita pentru plaja, doar am folosit Supliform seara de seara, dupa cei 4 km alergati in aer liber, urmarind cum dipare usor soarele in urma mea. Nici ca se poate sa am seri mai placute ca acestea. Vantul imi bate usor in par si aud vocile copiilor care, in incercarea de a se bucura de natura, scot sunete care pe mine ma coplesesc. Las in urma, cu fiecare pas alergat, toata energia negativa de peste zi. Ea ramane acolo si pana a doua zi se transforma in praf, se amesteca cu zgura pe care alerg. Ce bine ar fi sa se transforme asa, tot raul din jurul nostru…
    Dar sa revenim la plaja. Inainte sa vin mi-am exfoliat bine pielea cu un delicios scrub de la Fennel, soarele ma va mangaia uniform acum si crema de protectie se absoarbe mai bine. In plus, simt si acum discret mirosul de cocos. Ahhh, cat imi place ! !
    Am uitat totusi, in graba de a ajunge in paradis, sa indepartez minunatul meu fard pe care-l port cu atata drag zi de zi, Brown Smokey Eye de la Miss Sporty. Culorile lui ma fac sa vibrez de fiecare data cand le port. La plaja insa trebuie sa-l indepartez. Imi caut repede portfardul meu dungat, scot laptele demachiant Hofigal si indepartez usor fardul. Ce racoritor! imi spun. Apoi, scot vechiul meu clestisor de gene si le intorc usor. Acum, daca am renuntat la fard, sa invioram putin privirea.
    Asez portfardul inapoi in geanta, ma intind relaxata, aduc paharul de ceai verde mai aproape si continui sa-l citesc pe Steindhardt. Simt o adiere placuta pe piele, nisipul mi-a gadilat putin calcaiul, apa se loveste uneori de stanci si face o spuma alba, parca de catifea. Este o dupa-amiaza perfecta pentru plaja, draga mea !

    Am indeplinit si celelalte conditii, sper. 🙂 Zi faina !

  25. Sava Iulia spune:

    SHARE:https://www.facebook.com/sava.iulia.1/posts/175469342580885
    FB:Iulia Sava
    MAIL:yulik_4_u@yahoo.com
    Premiul m-ar ajuta sa cutesc niste bani pe lucrurile care nu le am si imi trebuiesc

  26. Alina spune:

    Totul e frumos atunci cand te simti frumoasa, implinita, multumita, fericita. Ca femeie/fata, trebuie sa faci totul pentru a arata bine, pentru a fi ingrijita, atragatoare pentru cei din jur. Vara este anotimpul rochiilor vaporoase, anotimpul calatoriilor, concediilor si plajei. Cand spunem vara ne gandim la mare sau la munte, ne gandim la relaxare si vreme frumoasa, ne gandim la iubire si caldura. O vara este frumoasa numai atunci cand ma simt frumoasa, atunci cand fac totul pentru a ma simti astfel: obligatoriu am grija de silueta – pentru asta beau ceai verde, folosesc gel anticelulitic si scrub pentru o piele neteda, catifelata si aromata, am grija de machiaj, folosesc clestisorul pentru gene intoarse, fardul de pleoape, laptele demachiant pe care le pun intr-un portfard. Si pentru ca vara mai sunt si zile toride nu poate sa lipseasca evantaiul care ma racoreste putin si imi da un aer de eleganta aparte. Iata cum imi fac vara frumoasa: cu mici trucuri de frumusete!
    Alina Georgiana http://www.facebook.com/alina.georgiana.142/posts/251849898256231

  27. Ana-Maria Gurgu spune:

    Abonata cu: just_anik1@yahoo.com
    Share: http://www.facebook.com/Dulcikanik1.veve/posts/415664621789562
    Raspuns:
    Hmmm vara…nu ma dau in vant dupa acest anotimp, dar cum nu depinde de mine, trebuie sa ma adaptez. In primul rand cel mai util pt mn si pt altii cred ca ar fi scrub-ul de corp…pentru ca desi nu toata lumea are de afisat o silueta de invidiat, macar sa te pui in valoare cu o piele fina si frumoasa iar aici te poate ajuta si gelul anticelulitic. Evantaiul cred ca e pe locul 2 in preferintele mele, pt ca dupa parerea mea…acesta cu siguranta te va ajuta sa faci fata macar cu 20 % mai usor temperaturilor foarte ridicate din timpul verii. Daca tot suntem la temperaturile ridicate..ceiul verde cu multa gheata te va racori cu siguranta pt cateva ore, este mereu binevenit.
    Laptele demachiant nu trebuie sa lipseasca, pt ca si tenul are nevoie de atentie maxima mai ales in timpul verii, unde praful si impuritatile se aseaza mult mai repede pe pielea usor umeda.
    E vara si iar vara, nu sunt adepta machiajelor incarcate pe timp de vara…si cred ca fard de pleoape Brown Smokey Eye si clestisorul de gene te poate ajuta sa ai un machiaj curat si elegant iar portfard-ul este perfect pt a incape in el, toate cele necesare de mai sus ;))
    Cam asa m-ar ajuta pe mine acest premiu! O vara cat mai placuta!

  28. Golea Letitia spune:

    Buna Cristina!Pentru inceput te felicit pentru giveawayul sponsorizat de tine,clasic,elegant,chic!<3 Ai ales niste produse care se potrivesc perfect cu vremea de afara,cel putin aici la mine in Constanta,unde e soare de numai poti si caldura dogoritoare.Premiul este superb,imi place foarte mult.
    In primul rand portfardul il ador in special pentru pattern-ul sau ( cu dungulite).Imi doresc gelul Supliform pentru ca este anticelulitic,mai ales acum ca vine vara:Psi noi fetele trebuie sa aratam perfect in costum de baie:P ;Clestisor de gene nu am momentan,dar am nevoie pentru ca am genele foarte mici,dar nu mi'am luat pentru ca nu am ajuns,am avut teze,si proiecte de realizat incat am uitat aproape complet de ingrijire:P
    Doamne,god bless you:)) pentru scrubul de corp cu cocos,sunt innebunita de mica de tot ce tine de cocos,tata imi aducea din strainatate nuci de cocos si eu ma jucam cu ele;)) how funny:))(iar acum imi faci pofta de scrub de cocos:P)
    Să luam acum la "puricat" fardul de pleoape brown smokey eyes.Consider ca este perfect adaptat pentru vara,in special pentru o iesire seara pe malul marii,deoarece are culori neutre potrivite,nu tipatoare.Evantaiul imi place ca este roooz:x:x:x in love deja:)) si il p[ot purta ca accesoriu la tinuta mea de plaja;)) Deja ma vad citind o carte la umbra si cu evantaiul in mana:x
    In final ,premiul tau m'ar ajuta sa trec si sa petrec o vara frumoasa,sa ma bucur de cadoul de la tine,pentru ca esti o persoana deosebita,nu o zic doar de dragul de a o spune sau de dragul concursurilor,vreau sa sti ca printre noi sunt si cititoare sincere care te apreciaza pentru efortul depus in acest blog,care ,pe bune,imi place ;)Te pup si iti urez o vara frumoasa !!

  29. Trebuie sa recunosc ca premiul este foarte interesant. De vreo 2 saptamani am intrat la dieta. Prin urmare ceaiul verde isi gaseste locul perfect in noul meu program de alimentatie.
    Cum sper ca vara nu se va mai lasa asteptata prea mult, ma gandesc si la alte aspecte. Celulita este o problema cu care trebuie sa ma lupt si eu iar gelul Supliform si scrubul cu siguranta ma vor ajuta. (macar psihic 🙂 ).
    Nuantele fardului sunt cele pe care le folosesc cel mai des. Mi se par perfecte pentru un machiaj simplu si delicat pe care il pot purta la serviciu zilnic.
    Acum, adunand toate cele de mai sus, nu as mai avea nevoie decat de cateva zile de concediu (de abia astept!) si mult soare iar vara mea ar deveni deja mai frumoasa!

  30. vale spune:

    share http://www.facebook.com/vtina2411/posts/464860613540695
    mail:chocolate_girl_valentina@yahoo.com
    Premiul de la tine m-ar bucura pentru ca e complex si util: crema anticelulitica, antiinflamatoare pentru picioruse frumoase, demachiantul pentru un ten frumos si curat, evantaiul pentru zilele caniculare ce ne asteapta (sper, pentru ca m-am plictisit de atata ploaie), portfardul pentru micutele lucrusoare pe care orice fata le tine dupa ea: un rimel, rujuri…).
    Multumim!

  31. liliana spune:

    DRAGA CRISTINA PREMIUL TAU ESTE EXACT CEEA CE TREBUIA SA-MI CUMPAR, PENTRU CA FOLOSESC ACELEASI PRODUSE SI SAU CAM TERMINAT , IN SPECIAL CELE DE LA FIRMA HOFIGAL SUNT FOARTE BUNE , SI PREMIUL TAU M-AR FACE SA AM O VARA MAI FRUMOASA PENTRU CA ,,AS RAMANE CU NISTE BANI IN PORTOFEL” SI CU PRODUSELE NECESARE, multumesc anticipat si scuza-mi duritatea raspunsului , dar este criza si …

  32. tynayyy spune:

    buna !
    abonata tynayyy@ymail.com caling 🙂
    Multumesc pt ca ne intampini la inceput de vara cu produse mega utile! Deja ma visez punand in geamantanul spre mare aceste lucrusoare care ar face din mine o sirena 🙂 In portfard mi-as cara tot aresenalul de beauty la care as adauga superbul fard smokey oferit de tine si clestisorul de gene de care nu ma despart niciodata pentru ca face ochii mai mari si genele mai fluturande 🙂 Dupa dusul in care m-as rasfata cu acel scrub minunat as aplica gelul anticelulitic Supliform care m-ar ajuta sa mai mamnc din cand in cand o gogoasa , un covrig, fara remuscari ca s-ar putea pune pe zonele expuse la plaja 🙂 laptele demachiant mi se pare foarte balnd si foarte potrivit vara , mai ales ca contine coenzima q10 care se pierde de la soare. Ceaiul verde cu gheata si lamaie este preferatul meu, il beau zilnic pentru ca are antioxidanti si gust placut. Pregatita astfel de a straluci pe plaja, m-as accesoriza cu ochelarii se soare, o bandana pe cap si evantaiul foarte cute de la tine in manuta si as porni pe plaja 🙂

    am dat de stire aici despre giveaway https://www.facebook.com/axelynostanciu/posts/229952050441667

  33. BORS IOAN spune:

    Domna Cristina,traisc eu si o buna parte din aceasta tara,intr-un loc minunat,dumnezeesc.Pacat ca anumiti smeni il mazgalesc prin imoralitate,furaciune ,indecenta.Folosesc termenul anumiti oameni,pentru ca nu toti suntem la fel,citind pe blogul dumneavostra nu poti sa nu remarci o anumkita,subtilitate,sensibitate,abaterea atentiei asupra lucrurilor frumoase care capata sens.Tocmai acest lucru fac produsele scoase la ‘mezat’ABORDAREA cu tandrete si optimism a vicisitudinilor,facand abstractie de lucrurile neplacute.

Lasă un răspuns

