Preview Photoderm MAX Ultra Fluid SPF 50+ / UVA 40 de la Bioderma

Nu stiu cate dintre voi chiar sustineti si folositi protectia solara dar eu sunt una din acele persoane.E drept ca nu am fost intotdeauna atenta la acest subiect dar in ultimii ani am inceput sa folosecs creme de fata si de corp cu factor de protectie solara.In plus, eu am niste cicatrici pe brate de la o arsura mai veche care necesita protectie maxima ( medicul mi-a spus sa folosesc protectie de cel putin 30,daca nu chiar 50 pentru a evita cancerul de piele,tesutul fiind si acum,dupa 6 ani,foarte sensibil).

Azi va voi prezenta 3 variante ale fluidului pentru protectie solara Photoderm MAX Ultra Fluid SPF 50+/UVA 40 de la Bioderma Romania.

Exista 3 variante:

  • Photoderm Max Ultra Fluid Claire (care ofera tenului o tenta deschisa de bronz)
  • Photoderm Max Ultra Fluid Doree (care ofera tenului o tenta mai inchisa de bronz)
  • Photoderm Max Ultra Fluid Incolor 

Caracteristicile si indicatiile acestui fluid:

  1. Textura reofluidificatoare care nu curge si se absoarbe fara sa lase un aspect lucios/albicios.
  2. Protejeaza impotriva ultravioletelor de tip UVB (care cauzeaza arsuri) si UVA (care cauzeaza imbatranirea prematura a celulelor )
  3. Este potrivit pentru cei cu pielea foarte sensibila (ex copii) dar si pentru majoritatea tipurilor de ten (foarte deschis la culoare,normal,mixt etc)
  4. Este uitil si eficient in cazul celor ce practica sport in aer liber sua petrec mult timp in aer liber.
  5. Am testat fluidul incolor pe cicatricile despre care va vorbeam mai sus simi-a placut ca a intrat aproape instant in piele si nu a lasat nici o urma lipicioasa sau albicioasa.Cred ca acest fapt influenteaza pozitiv evaluarea mea atunci cand ma gandesc ce crema cu SPF sa imi cumpar.

Va las cu niste mostre pe care cred ca le regasiti si in majoritatea farmaciilor.

Voi ce creme/lotiuni cu factor de protectie solara folositi?

P.S.Nu uitati de concursul in desfasurare aici

4 gânduri despre „Preview Photoderm MAX Ultra Fluid SPF 50+ / UVA 40 de la Bioderma

  1. Popa Cornelia spune:

    chestia cu SPF 50+ e pentru linistea consumatorului,,,intre 30+ si 50+ diferenta de eficacitate e de doar 0, 2% parca, deci insignifianta, banuiesc ca doar pretul e substantial mai mare.

    • Nu ma pot pronunta in ceea ce priveste diferenta intre 30 si 50 dar pot sa spun ca protectia UVA este cea care ma intereseaza mai mult deoarece multe produse pt protectie solara au un factor mic UVA sau chiar deloc

  2. Bechir Monica spune:

    De la Boots gama Soltan.

  3. Loredana spune:

    Ce interesant arata mostrele, nu le stiam. Zilele astea citeam un articol despre ingredientele produselor solare si Bioderma statea cel mai bine, adica avea cel mai mic numar de iritanti (sau chiar deloc).
    Eu am gama Eucerin in acest moment si sunt atenta in ultimii ani cu protectia. Sper sa-mi achizitionez ceva pentru ten mixt/gras ca am o problema cand imi luceste fata (in plus) de la crema solara.

Lasă un răspuns

