Swatch fest: Ruj & Luciu de Buze

Planuiam demult o astfel de postare cu cateva din rujurile si glossurile pe care le-am folosit recent.Am incercat sa fac niste poze cat mai reusite.

Sa incepem cu rujurile:

(MUA Shade 14 Bare, MUA Shade1, Farmasi Maximizer Lipstick 07,Farmasi True Color Lipstick 29)

  • MUA Shade 14 Bare este o nuanta superba,exact ce imi doream de la un ruj roz.E un fel de your lip color but better.Foarte cremos,pigmentat dar nu rezista foarte mult pe buze.A costat 1 lira de pe siteul http://www.muashop.com dar l-am primit cadou de la  Lavinia, o alta beauty blogger ce studiaza in Anglia.(la fel si MUA Shade 1).Thank you dearest!
  • Imi doresc demult un ruj rosu clasic si vroiam ceva fara subton ticlam , ciclam,roz bombon,mov ai alte cele.Din pacate rujul MUA are acel subton dar conteaza ft mult si pigmentatia initiala a buzelor.Cand folosesc acest ruj,fie aplic inainte un creion de buze perfect red de la Farmasi, fie aplic deasupra un gloss rosu de la Elf.Are aceleasi caracteristici ca primul ruj doar ca se demachiaza mai greu(culoarea se duce repede de pe buze dar ramane o nuanta specifica rujul care dispare doar la demachiat).
  • Rujurile  Farmasi au costat in jur de 10-12 lei si isi merita banii.Nuanta 07 are o rezistenta slaba si nu face mare branza in ceea ce priveste volumul pt buze dar e o nuanta atat de calda si de frumoasa pe care o pot folosi in atatea combinatii incat nu ma supar.Nuanta 29 e mai pigmentata si rezista mai bine.E genul care dispare treptat de pe buze,lucru ce-mi place.Se va potrivi mai bine tenului meu dupa ce ma bronzez putin.

Acum glossurile:

(Sus ALverde Nude Toffee 10, Stanga NYX Soft Matte Lip Cream in London,MUA Plumping Lipgloss in Buff,Kallos Shine Lipgloss 24)

  • Glossul de la Alverde are consistenta unui ruj lichid,miroase frumos,nuanta e superba doar ca nu e se depune uniform pe buze si trebuie mereu sa rectific cu pensula de aplicare de cateva ori inainte sa fiu multumita.A costat aprox.15 RON si l-am luat din DM
  • Rujul lichid mat de la NYX este deosebit.L-am luat de pe http://www.cherryculture.com. Se usuca in cateva secunde (devine mat ca in poza) dar ramane cremos si confortabil.Peste aplic cateodata un gloss transparent dar de cele mai multe ori il port asa.Vreau sa imi iau si restul nuantelor.Rezista relativ bine si imi place ca  e pigmentat si dupa parerea mea arata deosebit fata de alte rujuri/glossuri.
  • Glossul de la MUA l-am primit cadou,imi place nuanta,nu e ft pigmentat dar arata frumos pe buzele simple sau cu un alt ruj.Nu imi place senzatia de caldura/iritare pe care o da , as vrea sa fie un gloss simplu.
  • Luciul de buze de la Kallos este un baby pink perfect.Din nou, nu e ft pigmentat dar arata super cute pe buze.In plus exista o gramada de nuante mai mult sau mai putin opace si costa 7 lei.

Mai vreti sa mai fac pe viitor astfel de postari?Daca doriti sa impartasiti cu alte fete poze cu rujurile si glossurile voastre, trimiteti pe adresa tacaciucristina at yahoo dot com poze cat mai clare si cateva cuvinte iar eu voi posta mesajul aici pe blog.

Un weekend frumos va doresc!

7 gânduri despre „Swatch fest: Ruj & Luciu de Buze

  1. Dorina spune:

    Super postare!
    Imi place sa vad swatch-uri ca, pe viitor, sa stiu ce sa-mi cumpar.
    Dintre rujuri preferatul meu e cel de la Farmasi, nuanta 29 , iar la gloss-uri Kallos.
    Am avut si eu gloss de la Kallos asemanator cu acesta, nu mai stiu sigur ce nuanta era si imi placea mult mirosul lui dulce, dar si culoarea si rezistenta 🙂

    • Si eu ador sa vad swatchuri, asta caut mereu cand in verau s aimi cumpar un ruj sau un gloss.Nuanta 29 e ft frumoasa, un pic da spre pitzi ca sa zic asa :)) Dar nu e vulgara, se potriveste anotimpului,ce mai!

  2. Vreau si eu cele doua rujuri Farmasi. Sunt superbe nuantele!

  3. Cossa spune:

    sunt superbe rujurile alea rozalii :X

  4. Laura spune:

    eu sunt fana rujurilor Framasi, cele mate de la true color si celor de la NYX. Cred ca voi face si e o postare pe viitor cu swatchuri de rujuri. Dar mi-ai deschis acum pofta de Nyx ruj lichid, suna superb din descrierea ta.
    Pupici
    Laura

  5. Mihaela D. I. spune:

    Eu am folosit mult rujul Kallos nuanta nr. 10 pana cand am aflat ca nu se mai produce. Imi pare foarte rau si acum incerc sa caut rujuri cu nuante asemanatoare. Offf …

Lasă un răspuns

