Review Eco Body Kiwi and Sugar Organic Body Scrub+ Reminder Concurs

Pe langa demachiantul cu unt de shea,am primit spre testare si acest exfoliant corporal.Parerea mea este ca e foarte indicat sa folositi un body scrub in orice anotimp (o data, de doua ori pe saptamana) dar mai ales vara fiindca bronzul este mai frumos si mai indelungat daca inainte ati exfoliat  pielea corpului si ati scapat de celulele moarte si alte impuritati.

„Datele tehnice” despre scrubul Eco Body le gasiti aici, pe siteul sponsorului SeeBio.Trebuie sa stiti ca produsele de pe site au certificare organica ce le asigura puritatea ingredientelor si eficacitatea acestora.Borcanelul de 150 ml vine si cu un capac de protectie pentru a mentine produsul in cea mai buna stare.Extractul de kiwi ofera o aroma atat de proaspata incat nu regret ca l-am ales spre testare,defapt imi vine sa il mananc,are si cristale de zahar brun ce mai :))

Pe langa aceste ingrediente mai contine ulei de migdale dulci, ulei din samburi de struguri,ulei de masline si ulei esential de lemongrass etc. Odata aplicat, produsul face putina spuma,uleiurile catifleaza si hranesc pielea iar cristalele de zahar brun exfoliaza incet dar sigur! E unul dintre cele mai eficiente scruburi pe care le-am folosit pana acum.Sunt foarte multumita de rezultatul final, in special de aspectul pielii.Datorita granulelor maricele ,l-am putut folosi si  timpul unui masaj mai riguros pe zonele problematice (aka zonele cu celulita 😛 ) chiar daca producatorul nu il recomanda efectiv pt asa ceva.

Atentie!Datorita uleiurilor vegetale din compozitie, exista riscul sa ramana cada putin alunecoasa, asa ca limpeziti bine!

Nota finala: 10 cu steluta 🙂

Va las cu o poza si cu un reminder pt concursul ce se desfasoara aici !

7 gânduri despre „Review Eco Body Kiwi and Sugar Organic Body Scrub+ Reminder Concurs

  1. Katyna spune:

    Cattt de bine arataaa! De abia astept sa-mi ajunga si mie scrub-ul, eu l-am comandat pe cel cu Aloe Vera :D.
    Cred si eu ca lasa pielea fina, la cate uleiuri contine… 😛

  2. Loredana spune:

    Sigur nu e de mancare? Arata tare bine. Asa cum cel primit de la tine imi miroase acum a biscuiti de casa…

  3. Alexandra spune:

    Arata delicios scrub-ul asta 😡 m-ai facut curioasa!
    Te astept pe blogul meu, pupici.

    SandraB.ro

  4. sorina ss spune:

    Arata foate binee!

  5. […] Si de asemenea o invitatie sa parcurgeti si parerea celor care au incercat produsul. https://cristinatacaciu.wordpress.com/2012/06/13/review-eco-body-kiwi-and-sugar-organic-body-scrub-re… This entry was posted in […]

  6. tentant! in ultima vreme am devenit dependenta de scrub, nu las sa treaca saptamana fara o exfoliere ca la carte 🙂

Lasă un răspuns

