Review Ecco Bella Organic Dark Chocolate Mask

Acesta este unul dintre cele mai vechi review-uri pe care il am la ciorne dar nu va mai spun secrete din acestea ca sa nu va faceti o parere proasta despre mine haha 😀

Sa incepem cu detaliile tehnice preluate de pe site:

„Our Dark Chocolate Natural Face Mask is naturally pure and rich in iron, magnesium, vitamins, and antioxidants. Water Free. Preservative-free. For sensitive skin. 70% organic. Dark and creamy, one of the most irresistible delicacies on earth, cocoa is about to revolutionize your skin! These tantalizing ingredients sweeten your soul as they nourish and cleanse your skin, while leaving it softer and smoother then ever. Gluten-free. Vegan. Not tested on animals.

Natural Beauty Tip for Intelligent Beauties: Before using the natural chocolate face mask, steam your face to open pores and release toxins. Apply the mask on face, shoulders, chest, and back to clear away dead skin and reveal the luminous skin below.

Ingredients: Organic aloe barbadenisis, organic cocoa powder, organic safflower oil, kaolin, VitaminCells: Soy lecithin liposomes with full-spectrum vitanim E, soy tocopherols & tocotrienols, vitanim C (ascorbyl palmitate), astaxanthin, beta-carotene, lutein, lycopene, zeaxanthin, CoQ10, organic extract of marshmallow althaea cinalis & matricaria chamomile. Preservative-free.”

Parerea mea despre produs:

  • Imi place foarte mult pentru ca ingredientele naturale din aceasta masca au un efect pozitiv vizibil.Miroase demential a cacao adevarata!
  • De obicei aplic in strat generos si astept macar 20 de minute iar fata imi ramane foarte catifelata,curata,nu e iritata, nu am senzatia ca pielea „ma strange”.
  • Am aplicat masca doar pe ten dar acum vara e indicata si pentru gat si decolteu,ba chiar si spate sau umeri (pentru cele care aveti acnee sau alte probleme in aceasta zona,ajuta la inlaturarea impuritatilor si a celulelor moarte)
  • Am urmarit indicatiile si am aplicat-o deseori dupa ce am facut o baie cu aburi ( din cea de musetel cel mai des).
  • Crema sau serul aplicat dupa intra mult mai repede in piele.
  • Am folosit-o si atunci cand mi-am simtit tenul incarcat sau uleios dar si atunci cand l-am simtit putin iritat de la praf sau alte cele.Efectul de calmare si curatare a fost acelasi.
  • Aveti grija sa dati cu apa din belsug dupa ce ati stat suficient cu masca pe fata deoarece substanta se usuca si trebuie sa o inlaturati cu grija (sa nu va iritati tenul degeaba prin miscari prea brutale)
  • All in all nota 10!

Va las cu o poza iar aici si aici veti gasi pagina de facebook Ecco Bella si siteul de unde puteti sa va cumparati produsele lor.

3 gânduri despre „Review Ecco Bella Organic Dark Chocolate Mask

  1. Mariana spune:

    Un adevarat rasfat pentru piele!

  2. Andreea A. spune:

    Cum ma tentezi tu pe mine cu masca asta…

    • e o placere sa o aplic si tenul arata mult mai bine dupa trust me.pe zi ce trece simtpepropria piele cat de eficiente sunt produsele naturale dar si celeprofesionale.asta e un fel de profesional natural:))

Lasă un răspuns

