Review BB Cream No7 cu FPS 15

Acesta este un review mult asteptat de cateva dintre voi asa ca o sa trec direct la fapte.

Am avut ocazia sa testez noua crema BB de la No7 pt ten Normal/Gras nuanta Fair cu FPS 15.

Nu stiu daca mai trebuie sa explic ce inseama BB deoarece e plin internetul de explicatii.

Ce am inteles eu ca este o BB Cream : o crema care hidrateaza tenul,ascunde imperfectiunile si ajuta la vindecarea acestora.In plus are si factor de protectie solara deci impusca multi iepuri dintr-o data.BB cream-ul original este un produs asiatic menit sa ajute persoanele care au suferit operatii estetice,de reconstructie sau care au probleme grave ale pielii ( acnee,rozacee etc).

No7 lanseaza si ei o crema-minune si desi am testat doar o mostra de BB Cream asiatic, pot spune ca se aseamana ft mult cu formula originala.

Producatorii sustin ca No7 Beautiful Skin BB Cream :

  • Imblanzeste tenul gras , matifiindu-l si hidratandu-l in acelasi timp
  • Mentine nivelul optim de hidratare al tenului normal
  • Are o acperire mica spre medie cu un finish sheer ( in traducere ar veni lucios, dar aici e vorba de un luciu sanatos)
  • Formula etse imbunatatita cu multivitamine si minerale si protejeaza atat impotriva radiatiilor UVB cat si impotriva celor UVA (UVB cauzeaza arsuri, UVA cauzeaza imbatranirea celulara prematura).

Parerea mea despre produs:

  • Datorita consistentei light,se absoarbe usor si se aplica la fel de usor (eu folosesc doar degetele la aplicarea ei)
  • Matifiaza bine,uneori chiar prea bine de aceea daca imi simt tenul foarte uscat ,aplic putina crema hidratanta inainte
  • Vara tenul meu este mixt ,zona T avand mereu un surplus de sebum asa ca BB cream-ul No7  matifiaza zona T si hidrateaza celalte zone
  • In primele secunde dupa aplicare ,produsul are tendinta sa oxideze dar apoi isi modifica culoarea pentru a se potrivi nuantei tenului ( lucru ce mi se pare foarte tare!)
  • Probabil ca nuantele mai inchise au un pigment nuantator si mai puternic asa ca mergeti in farmaciile Sensiblu pentru a vedea si restul nuantelor
  • Imi place ca are factor de protectie solara si cel mai mult imi place ca uniformizeaza culoarea tenului,are o acoperire suficient de mare sa ascunda micile imperfectiuni si are un finish natural, perfect pt persoanele care stau departe de fondurile de ten (like me :D)
  • Nu este foarte rezistent la transfer dar dupa cateva ore se absoarbe destul de mult in piele,asta in cazul in care nu o setez cu pudra (nu obisnuiesc sa apli nici pudra decat rar)
  • In concluzie eu iubesc acest produs si ii acord nota 10 🙂
  • Se gaseste in Sensiblu la pretul de 69,99 dar cred ca puteti obtine o reducere daca aveti card de fidelitate.

Sper ca nu am omis nimic, din pacate aparatul meu nu e reusit sa detecteze diferentele cromatice inainte/dupa, asa ca va las cu niste poze ale produsului 🙂

P.S.Am sa reamintesc de acum inainte la finalul fiecarui articol despre concursurile aniversare 🙂

(click aici)

7 gânduri despre „Review BB Cream No7 cu FPS 15

  1. Teea spune:

    Ce curioasa m-ai facut in privinta acestui BB cream! 😛
    Imi place tare mult ca are spf!!!
    Trebuie sa-l testez si eu! 😛

  2. Teea spune:

    Revin c-o intrebare. 😛
    Care produs iti place mai mult intre acest BB cream si crema nuantatoare Bioderma – Photoderm Max? care dintre ele arata mai bine pe parcursul zilei si este mai usor de aplicat? merci. :*

    • Hmmmm o intrebare dificila….cred ca as alege bb-ul dar s-ar putea sa fie din snobism :)) Ambeleimi plac la fel de mult dar bb-ul matifiaza mai bine tenulpe cand fluidul Bioderma nu pretinde ca ar face asta

  3. Teea spune:

    Ok.! Merci inca o data! Eu inclinam mai mult spre Bioderma… insa, cum n-am testat niciunul din produse si daca spui ca BB-ul matifiaza mai bine, in plus are si SPF, iese castigator. 😛

  4. Cossa spune:

    Cred ca e singurul BB Cream care m-a tentat de pe piata romaneasca.

  5. veronica spune:

    Recomand BB crema BRONZE Este deosebita si are spf 50 fara parabeni
    Am luat-o acum ,acum,.. si tare,ma bucur ca vine vara

Lasă un răspuns

