TAG:Ce se ascunde in geanta mea?

Nu am mai facut un tag de aproape un an si tag-ul acesta l-am primit de ceva vreme asa ca daca sunteti curioase ce se ascunde in geanta/poseta mea , take a look:)

In primul rand , meet my Adidas sidebag, mi-a cumparat-o mama nu demult si m-a nimerit ft bine, imi place mult combinatia sport/casual (click pe poza a o mari)

In ceea priveste cosmeticele , cam asta s-a aflat in ultima luna la mine in geanta:

  • Rujul Nostalgic de la Elf ( un roz bonbon nu foarte tipator, perfect pt vara)
  • Shimmer Eye & Lip Stick  cu FPS 30 de la N07
  • Oglinda travel-size de la Elf

Alte minunatii :

  • Portofelul cu Winnie the Pooh :))
  • Serventele si gel antibacterian
  • Solutia oculara de la Afomill cu extract din afine (m-a ajutat ft mult atunci cand aveam ochii obositi de la nesomn,caldura,calculator, o recomand din toata inima)
  • Mostra Bioderma apt fluidul nuantator cu FPS 50 ( se absoarbe repede, da o nuanta placuta aurie tenului si protejeaza maxim impotriva radiatiilor)
  • Crema cu ulei de migdale,ulei din germeni de grau si miere.Numai buna pt arsuri,intepaturi de insecte,deshidratarea pielii etc

Dar voi ce ascundeti in gentile/posetele voastre?Daca doriti sa stiti mai multe despre una din comorile ce se ascund la mine in geanta,spuneti-mi:).

Dau mai departe acest tag oricui vrea sa il preia!

Nu uitati de seria concursurilor aniversare (click aici)

7 gânduri despre „TAG:Ce se ascunde in geanta mea?

  1. Loredana spune:

    Aaa, deci ai incercat fluidul nuantator Bioderma spf 50, am tot omis sa cer mostre, rusinica. Mi-o doresc si eu.

  2. Dya spune:

    Si eu am mostre Bioderma :d Sunt grozave 🙂
    Daca imi permiti o sa preiau si eu acest tag 😀

  3. Teea spune:

    Ce nuanta folosesti la fluidul nuantator Bioderma? stii cumva daca au si nuante mai deschise pentru cele ca mine care nu au rabdare sa stea la plaja? 😛

    PS: Imi place foarte mult noua tema a blogului, se pot citi mai usor articolele. 😉

  4. adyna_radu spune:

    si eu am mereu in geanta gel antibacterian.Este foarte bun

Lasă un răspuns

