Review Produse Wella Professionals

Acesta este unul din review-urile ce stau de ceva vreme in folderul cu ciorne si iata ca azi vede lumina zilei.

Inainte de a incepe, daca doriti sa fiti la curent cu noutatile Wella Professionals, puteti sa deveniti fanii lor pe facebook (click aici ) iar daca doriti sa vedeti si restul gamelor profesionale  va invit sa vizitati http://www.professionalbrands.ro.Pentru a-mi usura munca,am luat descrierea oficiala direct de pe site.

Din cate stiu eu,puteti gasi produsele Wella Professionals in anumite saloane profesionale,in anumite magazine de profil ( In Bucuresti am vazut unul in apropiere de Piata Amzei,Sector 1 iar in Cluj ,in Iulius Mall) dar si magazine online precum http://www.carespot.ro , http://www.hairzone.ro si alte siteuri de profil.Ca si pret, va pot spune ca un set sampon+masca Brilliance pt par vopsit era aprox.80 de ron in magazinuldin Iulius Mall Cluj , un pret mai mult decat decent pentru ce pot sa faca aceste produse.

1.Wella Professionals Brilliance Mask for Fine/Normal Hair

„Formulele speciale oferă instant strălucire vibrantă părului vopsit. Părul rămâne flexibil şi plăcut la atingere. Protejează rezultatele de colorare obţinute cu Koleston Perfect şi Color Touch.

  • Îngrijire delicată sau bogată în funcţie de nevoile părului
  • Ingredient special: praf de diamant
  • Se aplică pe părul umed după şamponare. Se masează şi se lasă să acţioneze 5 minute. Se clăteşte foarte bine.”

Este poate una din cele mai bune tratamente pentru par pe care le-am folosit pana acum.Hidrateaza parul,il descalceste instant si il lasa foarte matasos; am nevoie de o cantitate mica pentru intreg parul(am parul putin peste umeri).Miroase frumos si are consistenta unui unt topit.Cel mai mult mi-a placut faptul ca revitalizeaza culoarea parului iar fiind roscata acest lucru m-a incantat si era efectul pe care il asteptam (roscatele stiu ce repede dispare luciul si intensitatea culorii parului vopsit).Nota 10 cu steluta din partea mea 🙂

2.Extra Volume Styling Mousse

„Pentru mişcare şi diferite variaţiuni de coafuri, atât creative cât şi clasice.

  • se aplică pe părul umed şi se distribuie uniform de la rădăcini până la vârfuri
  • se usucă părul cu foehnul, direcţionând aerul pentru a obţine mai mult volum
  • nivel de fixare 3″

Am folosit aceasta spuma in 2 situatii: fie atunci cand o aplicamla radacina si apoi uscam cu uscatorul pt a da volum parului , fie atunci cand imi doream bucle ,asa ca aplicam o cantitate minuscula pe suvita de par si continuam cu placa.In ambele situatii s-a comportat ok: a oferit volum si fixare ce s-a mentinut in jur de 4-5 ore pana sa inceapa sa dea semne de razvratire parul ,ceea ce e minunat pt parul meu des si super-fin.Nota 9 pentru ca o cantitatea prea mare de spuma imbacseste parul asa ca atentie!

3.Perfect Setting-Lotiune pentru uscarea cu foehnul

„Loţiune cu fixare uşoară ce oferă volum la rădăcini şi strălucire de cristal.

  • se aplică pe părul umed, mai mult în zona rădăcinilor
  • se rulează şuviţele pe o perie rotundă şi se usucă cu foehnul
  • nivel de fixare 2″

Alaturi de sprayul pentru stralucire, acest produs de styling este preferatul meu.Are o putere suficient de mare ca sa ofere volum parului ( eu folosesc o perie rotunda dupa ce aplic cateva pufuri in zona radacinilor) dar nu lasa parul imbacsit.Este usor sa il aplic si simt ca parul meu are volumul pe care mi-l doresc fara sa para ca „am intervenit” asupra lui, asa ca aceasta lotiune are un finish natural.Love it ,nota 10!

4.Stay Styled- Spray pt finisare

„Magnetizează stilul cu o finisare fără cusur şi fixare controlată.

  • se agită bine şi se aplică pe păr de la distanţă pentru a sigila energia coafurii
  • nivel de fixare 3″

Nu am apucat sa folosesc acest produs atat de des precum as fi vrut pt ca nu obisnuiesc sa imi fac frizuri si coafuri foarte complicate si sofisticate care sa necesite o finisare foarte detaliata.Pot spune ca are o putere mare de fixare si ca m-a ajutat atunci cand am vrut sa obtin o coama impletita perfect,fara vreun fir razlet.Nu vreau sa ii acord o nota deoarece nu cred ca am folosit acest spray la adevarat lui valoare dar cine isi doreste un spray de finisare profesional poate sa apeleze cu incredere la acesta de la Wella.

5.Shimmer Delight -Spray pentru stralucire

„Dezvăluie strălucirea coafurii tale cu o finisare sclipitoare.

  • se aplică de la distanţă pentru a lăsa spaţiu produsului astfel încât să „cadă” uşor şi să se aşeze pe păr
  • nivel de fixare 1

Asa cum am mentionat mai sus, acesta este produsul meu preferat din lista de 5 pe care le-am primit spre testare.Se aplica foarte usor, e ca un mist ,o ploaie de vara :)) Adevarul e ca se simte diferenta intre cu spray/fara spray si la lumina naturala si la cea artificiala. La 1-2 minute dupa aplicare , sprayul se usca si ofera firului de par o stralucire frumoasa, as putea spune chiar ca egaleaza efectul de luciu pe care il vedem in reviste,la televizor.Desigur, orice produs,cosmetic sau nu, poate sa aiba rezultate diferite pt persoane diferite.De la mine are nota 10 cu stelute lucioase fiindca face ceea ce spune 🙂

Voi ce produse profesionale pt par folositi?Daca doriti,puteti sa imi trimiteti cateva impresii despre acestea pe mail iar eu le voi publica aici pe blog,ca sa afle si alte fete despre experienta voastra cu produsele profesionale (tacaciucristina at yahoo dot com).

Pana data viitoare, nu uitati de concursurile in desfasurare aici, aici, aici si aici ! 🙂

6 gânduri despre „Review Produse Wella Professionals

  1. Am si eu de la ei cateva produse , samponul e genial 😀 Am avut pe mov si a fost ok , acum il am pe galben si sunt indragostita de el . Pupici!:*

  2. Geta spune:

    Chiar nu folosesc produse profesionale pentru par

  3. Teea spune:

    Citind impresiile tale, masca aceea ma tenteaza f. mult. 🙂 N-am mai folosit masca pt par de prea mult timp…
    Multumim pentru prezentare!;)

  4. Popa Cornelia spune:

    Daca te plictisesti poate iti place acest blog award http://nimicurifantezii.blogspot.ro/2012/07/am-un-tag-si-vreau-sa-l-dauliebster.html
    Interesante produsele de la Wella, in afara de vopsea n-am folosit altceva de la ei.

  5. adyna_radu spune:

    Eu am incercat un sampon de la ei si mi-a facut foarte multa matreata

  6. […] parul meu roscat .Improspat eaza nuanta parului si il hidrateaza de aceea o iubesc.Recenzie gasiti aici .O puteti gasi tot in Polus sau in magazinele online. Click aici pt pagina de […]

Lasă un răspuns

