Castigatoarele concursului L’Occitane Eaux De Provence

Va multumesc in primul rand pentru ca v-ati inscris in numar asa mare,aproape 150 de inscrieri.Am extras castigatorii cu cateva ore mai repede pt ca plec din localitate si nu stiu cum voi avea timp sa o fac.Nu uitati si de celalate concursuri inca in desfasurare ( click aici).

Fara alte menajamente, iata cele 3 castigatoare si apa de colonie pe care si-au ales-o:

  • Andreea Lazar Eau Ravissante
  • Ioana Alexandra Rosu Eau  Captivante
  • Miuri Eau Universelle

Felicitari! Sper sa va bucurati de aceste miresme naturale,eu testez momentan Ravissante si e….fermecatoare!

Va voi trimite eu mail si astept 48 de ore pt un raspuns,daca nu extrag alte castigatoare!

Nu fiti,tristi in curand veti avea ocazia sa castigati si alte premii frumoase aici pe blog,inclusiv un alt  parfum natural.

16 gânduri despre „Castigatoarele concursului L’Occitane Eaux De Provence

  1. Felicitari castigatoarelor :*

  2. Stingaciu Daniela spune:

    felicitari:)

  3. sanduleanu lenuta spune:

    felicitari

  4. Ivan Janeta spune:

    Felicitari norocoaselor eu nu am avut noroc!

  5. Hi hi hi… ce ma bucur! multumesc mult!

  6. Alexandra Agop spune:

    Felicitari castigatoarelor!

  7. Cupcake spune:

    Felicitari,girls!! 😀

  8. Felicitari. Sunteti norocoase.

  9. Andu spune:

    Multumesc!!!
    Iar daca zici ca Ravissante e fermecatoare, atunci sunt tare curioasa!

  10. Aluculesei Brindusa spune:

    felicitari si sa va bucurati de premii!

  11. andreeadeeb spune:

    Felicitari ! 🙂

  12. filigeanu marius daniel spune:

    felicitari

  13. Roman Alexandra spune:

    felicitari castigatoarelor….o zi buna sa aveti toti

  14. Geta Alexiu spune:

    felicitari

  15. […] am avut placerea sa testez Eau Ravissante. Am participat la concursul Cristinei Tacaciu si am castigat o apa de colonie Ravissante de care ma declar incantata. Sticla este mai mult decat […]

Lasă un răspuns

