Noile oje Rimmel London+Colectia mea de oje

Intamplator am dat zilele trecute peste un magazinas care vindea noile oje Rimmel cu 6 lei.Norocul meu e ca am gasit acolo visiniul perfect pe care il caut (si nu-l gasesc 😛 ) de multa vreme! Am revenit dupa 2 zile si mi-am mai luat 5 oje :)).

Reducerile se aplica in magazinele DM,Kendra,B&B Collection si in orice magazin care comercializeaza marca Rimmel.

Daca vreti sa vedeti noutatile ce apar pe piata romaneasca , aveti aici pagina oficiala Rimmel Romania.

Acestea sunt (in ordinea aceasta apar si in poza) :

  • 330 Highland (visiniul perfect, un strat visiniu mediu, 2 straturi visiniu inchis;rezistenta mare;luciu ok,se putea mai bine)
  • 850 Aye,aye, sailor (ma asteptam la un blue marin inchis,in poze arata ft ” noroios”, nu imi prea place)
  • 500 Caramel Cupcake (sunt fana ojelor nude/bej, o ador si sunt a 2 zi cu ea pe unghii;finish aproape mat)
  • 520 At ease ( un maro cald,foarte classy,love it)
  • 812 Captain Khaki (din nou ma asteptam la un tenta cu adevarat kaki,aceasta e ….”mlastinos” :)) )
  • 800 Black out (aveam nevoie de un negru iar acesta este super pigmentat si luceste ok)

Un mare plus pentru pensula lata , e suficient de cele mai multe ori sa trec o singura data cu ea peste unghie.Si da, se usuca foarte repede! Nu in 60 de secunde, dar cam 120 😀

Iata si restul ojelor mele.Veti observa un tipar : oje rosii/roz/nude 😀

In poze regasiti:

  • 2 oje Stay Perfect de la No7
  • 3 oje din colectie Nude Glam de la Essence
  • O gramada de oje si tratamente de la Kallos (recomand noua colectie fast dry,cea cu capac negru)
  • 2 oje farmasi ( nuante dragute, pe unghiile mele din pacate nu rezista)

Ce parere aveti?Doriti sa vedeti mai multe swatchuri/reviewuri?

Un weekend frumos!

18 gânduri despre „Noile oje Rimmel London+Colectia mea de oje

  1. Dinu Florina Madalina spune:

    Si eu folosesc ojele lor. Chiar sunt multumita de ele, de nuantele disponibile nici nu mai zic, sunt pe toate gusturile. 🙂

  2. anda spune:

    Hey!De cand n-am mai fost pe aici…observ ca ai „casuta„ noua.Foarte dragut noul template!Revenind la subiect,Caramel Cupcake imi place cel mai mult.Sa le folosesti iubita!Pups!

  3. Jade spune:

    Cel mai mult imi plac Highland si Caramel Cupcake 🙂

  4. AlexandraV spune:

    Mi-am luat si eu una 60 seconds si am fost multumita. Trebuie sa mai dau o tura in DM aveau atatea nuanteee care mi-au placut. Imi place Caramel Cupcake si cea visinie

  5. Colceag Roxana Cristina spune:

    Lacul pentru uscare rapida de la Kallos este foarte bun si ofera si rezistenta ojei.

  6. irina andreea spune:

    f frumoase..si eu am de la esence si sunt super

  7. Teea spune:

    In secunda 2 cand s-a afisat postarea, fix pe 850 Aye,aye, sailor pusesem ochii :P…si apoi am citit ca nu-i grozava culoarea… 😦
    As opta totusi pentru 500 Caramel Cupcake (nude-ul ) … 😛
    Pensulica inlesneste aplicarea? E bine ca-i mai lata… dar sa usureze aplicarea per ansamblu,nu? Intreb pt ca am avut o alta oja cu pensula lata si pe margini nu puteam aplica oja deloc, practic „pictam” si ce nu trebuia pictat :))… si deja imi doream sa am un set de pensulici speciale pentru aplicarea lacurilor pt unghii…

  8. Cel mai mult m-ar tenta 500 Caramel Cupcake si 520 At ease .
    In privinta culorilor ma aseman cu tine, de cele mai multe ori folosesc oje de culoare rosu-rubiniu-visiniu ori diferite nuduri sau uneori nuante de albastru inchis sau verzui inchis pana la negru.

    Sa le stapanesti sanatoasa, noile oje!^^

  9. Geta Alexiu spune:

    O singura data am incercat ojele lor, dar cu siguranta o voi face de acum!

  10. Diana N spune:

    ce dragute sunt ojele, sa le folosesti sanatoasa 😀 Simteam eu in sufletul meu ca trebuie sa mai trec pe la DM ca singur sunt bunatati multe…

    PS: Felicitari pentru blog, l-am descoperit de curand si imi face mare placere sa primesc articolele tale. Tine-o tot asa!

  11. filigeanu marius daniel spune:

    foarte dragute ojele….

  12. Maria spune:

    Albastrul si negrul le am si eu. Albastrul imi place, e ceea ce cautam, negrul meu insa necesita 3 straturi sa acopere ok, e foarte apos. Imi place colectia ta.

  13. Loredana spune:

    Cum sunt cele Kallos? Se mentin pe unghie?
    Imi place mult noua fata a blogului !!!

  14. leebeeee butterflycup spune:

    si eu am kallos oja din colectia love rosie si pe cea alba sunt suuper am si doua rimmel london tot 60 seconds foarte frumoase un turcoaz bright back at you si un mov foarte frumos purple reign pup ya

Lasă un răspuns

