Castigatoarele concursului Ivatherm

Acesta a fost primul concurs din seria celor aniversare si iata ca asosit vremea sa anunt cele 2 castigatoare.Daca nu mai tineti minte,premiile constau in : Ivamat Crema Hidratanta pt tenul mixt-sensibil si Resveratrox Forte Crema Anticelulitica

Din cele peste 90 de  inscrieri, random iubeste pe …..Ana.fara.manole! Ea a castigat crema Ivamat!

Felicitari, ti-am trimis mail si astept datele tale complete!!!

Iar in ceea ce priveste raspunsul cel mai original …..am aut vreo 5 canditate serioase la crema Resveratrox Forte….iata care a fost fragmentul ce m-a facut sa ma decid asupra unei singura persoane:

„E o placere sa fac sport. serotonina chiar imi face bine :-) Si da, am un copil :-) mic , care are nevoie de atentie.Ce fac? Il iau cu mine :-) Fetita mea trebuie sa invete de mica obiceiurile sanatoase, asa ca ea, impreuna cu ceilalti copii ne fac deliciul cand incearca sa ne imite de pe margine.”

Autoarea comentariului din care am prleuat fragmentul este Veronica Picioroaga.Felicitari, inscrierea ta a fost sincera si cuvintele frumos alese.Chiar daca este sau nu reala, eu recomand tuturor sa puna in practica scenariul expus de Veronica.Serotonina este o substanta eliberata in creier care iti da o stare de bine/de fericire.Ea este eliminata si atunci cand facem sport ( dar fiindca vrem, nu cand suntem obligati) asa ca long live serotonin!

Nu uitati de restul concursurilor 🙂

(sursa Ivatherm Facebook)

 

 

 

7 gânduri despre „Castigatoarele concursului Ivatherm

  1. irina andreea spune:

    felicitari castigatoarelor

  2. Buda Dana spune:

    felicitari castigatoarelor!

  3. Aluculesei Brindusa spune:

    felicitari!

  4. veronica picioroaga spune:

    Multumesc frumos! scenariul este cat se poate de real si ma simt excelent! probabil voi avea parte de serotonina si cand o sa fiu baba, asa de mult imi place! 😀 Multumesc mult, trimit datele acum!

  5. Mihai Paula spune:

    Felicitari !

Lasă un răspuns

