TAG: Colectia de truse de machiaj

Acest tag a circulat in blogosfera de beauty prin iarna….ei bine m-am gandit ca ar fi cazul sa il fac si eu pana nu se implineste un an :))

Iata prima trusta de 96 de culori, Fraulein38 Candies of Wonderland.Recenzia o puteti vedea aici:

Apoi voi continua cu : 2 quaduri ELF pe care le folosesc mai rar, prima paleta de neutrals de la Golden Rose (recenzie aici), o paleta blue ce urmeaza sa i-o trimit Clarrei si o paletuta neutrals Sunkissed de la Clarra 😀

Next este paleta NYX Secret World plus niste swatchuri.Ar trebui sa o folosesc mai des, e ft draguta.M-a costat aprox 8 dolari de pe http://www.cherryculture.com

Urmeaza swatch pentru primul rand :Randul de jos:

Acum urmeaza 3 monouri superbe de la Senna Cosmetics.Sunt 3 farduri mate,neutre,ft pigmentate.Le puteti comanda intrand pe siteul http://www.sennacosmetics.com. Au si un o colaborare cu un site de cosmetice (click aici).Daca folositi codul BEAUTYTEN aveti reducere 10$ la o comanda de minim 10.Codul expira pe 10 septembrie.Enjoy!

Cele mai dragute ambalaje , nu?

And last but not least, trioul Cappuccino de la No7 Stay Perfect (recenzie aici)

Mai am o gramada de monouri si truse no name dar cel mai des am apelat in ultima vreme la monourile Senna 🙂

Dau mai departe acest tag oricui doreste sa il preia!

9 gânduri despre „TAG: Colectia de truse de machiaj

  1. Dya spune:

    Superba colectie :X
    Imi place mult cel de la No7 😀

  2. veronica picioroaga spune:

    No7 e si preferata mea, din ce vad aici , ca nu l-am folosit:-)) Oricum , imi place colectia! sa le folosesti cu placere!

  3. Rotaru Gabriela Tatiana spune:

    Frumoasa colectie,imi place no 7 ,cred ca iti sta bine cu ea

  4. AlexandraV spune:

    E faina trusa Nyx. Chiar ca ar trebui s-o folosesti mai des 😀

  5. il am si eu pe cel de la no7 e super

  6. Maria spune:

    Cel mai mult imi plac mono-urile Senna, in special cel din mijloc.

  7. Ce culori frumoase are trusa No7 Stay Perfect !Te pup!

  8. Loredana spune:

    Folosesti aceleasi culori ca mine din ce vad. Ce mult imi place No 7 (am mai spus, stiu) si cea de la Nyx are niste culori tare frumoase. Eu nu mi-am achizitionat niciodata o trusa atat de variata (cum este cea de 96 culori) pentru ca folosesc putine culori pe pleoapa. La mine e simplu: auriu, maro, pamantiu si alte nuante pe tema asta, putin portocaliu cald uneori si …cam atat.

Lasă un răspuns

