I’m back

M-am intors de la munte si vroiam sa va trimit un mic mesaj  sa va anunt ca zilele acestea voi reveni cu castigatorii concursurilor de pana acum.De asemenea urmeaza seria concursurilor Sensiblu (adica a marcilor ce se comercializeaza exclusiv in farmaciile Sensiblu) dar si o gramada de recenzii.

In speranta ca inca nu v-a topit de tot caldura, va las cu un mojito virtual 😀

 

 

 

18 gânduri despre „I’m back

  1. Buda Dana spune:

    ohoho, dar cu forte proaspete:) bateriile tale sunt incarcate, cu siguranta !!!

  2. Cris Zrl spune:

    Bine ai revenit! 😀

  3. Rotaru Gabriela Tatiana spune:

    Bine ai revenit!

  4. Mihai Paula spune:

    Bine ai venit ! Niste poze vedem si noi ?

  5. Dogaru Goncea Anelia spune:

    Hello!Bine te-am regasit!!!Ne-am cam topit….si inca ne da de furca canicula.Mojito…da.,

  6. Liliana spune:

    Bine ai revenit acasa! Cam scurta escapada ta, sau a fost doar prima parte 🙂

  7. Teea spune:

    Bine ai revenit! Poze, poze? 😛 Plss! 🙂

  8. Bine ai revenit. 🙂 Multumim pentru bautura ,merge pentru serile calduroase.

  9. DarLyst spune:

    Bine ai revenit. Cum a fost la munte?

  10. Ana Nicoleascu spune:

    Bine ai revenit !

  11. Dorya Manafu spune:

    welcome back! te asteptam cu noi postari! 😀

  12. Stingaciu Daniela spune:

    Bine ai revenit,relaxata si odihnita.Mersi pentru drink asta m ar relaxa si pe mine sigurrrrrrrrrrrr;))

  13. Geta Alexiu spune:

    bine au revenit

  14. Loredana spune:

    Bine ai revenit! Si eu am revenit de foarte putin timp…

  15. Valentina Tobi spune:

    Bine ai revenit,cu forte proaspete,banuiesc . Eu ma cam topisem,dar am sters-o englezeste intr-un mic concediu cauzat de canicula in UK,unde-i biiiiine

  16. Elena Nalbaru spune:

    Ahh ce-asi bea si eu un Mojito sau o Caipiroscka 😛

Lasă un răspuns

