Castigatoarele premiilor Wella Professionals Romania

Fiindca mi-am uitat stickul de internet acasa cat am fost la nunta, chiar ca mi-a fost imposibil sa anunt castigatoarele concursurilor ce s-au terminat saptamana asta :))

Dar am revenit in forta si pe langa anuntarea norocoaselor, va pregatesc inca o serie frumoasa de concursuri asa ca stati aproape , vorba aia:D

Va reamintesc premiile acestor concursuri:

  • 2 premii compuse din perie,set bigudiuri, Velvet Primer si Spuma pt volum natural
  • 1 premiu constand in produsele de mai sus plus un smapon si un balsam Wella Enrich

Sa vedem pe cine iubeste random azi :

Premiile mai mici merg la……irina andreea si Moldoveanu Gabriela ! Felicitari, sper sa va bucurati de aceste premii profesionale!!

Iar premiul mare merge laaaa……Crenguta Madalina! Felicitari, iti voi trimite mail in cel mai scurt timp, la fel si celorlalte castigatoare!

In cazul in care vedeti acest articol inainte sa va contactez, lasati-mi datele complete de contact ( adresa unde doriti sa va fie livrat premiul si un nr de telefon) la mailul tacaciucristina at yahoo dot com.

Va multumesc tuturor pentru numarul mare de inscrieri !

Multumesc si sponsorului Wella Professionals Romania pentru o colaborare minunata!

 

 

 

14 gânduri despre „Castigatoarele premiilor Wella Professionals Romania

  1. BIANCA ROXANA ANITEI spune:

    Felicitari!!!

  2. Dinu Florina Madalina spune:

    Felicitari fetelor!

  3. Stingaciu Daniela spune:

    felicitari dragelor:) s ale folositi cu placere:)

  4. Felicitari ! Sper sa ma placa si pe mine data viitoare.

  5. Sculschi Ramona Daniela spune:

    felicitari!!!!

  6. Geta Alexiu spune:

    felicitari

  7. Multumim. ^^
    Cristina, sper ca ai primit mailul.
    O zi frumoasa tuturor. A mea a facut-o Cristina frumoasa.

  8. irina andreea spune:

    MULTUMESC PT PREMIU!!E PRIMA OARA CAND CASTIG CEVA PE BLOGURI!!TE ASTEPT SI PE BLOGUL MEU!http://irinacosmetice.blogspot.ro/

  9. Felicitari castigatoarelor!

  10. Mihai Paula spune:

    Felicitari, fetelor !

  11. bv fetelor, sunteti norocoase

Lasă un răspuns

