Castigatoarea untului de corp Meditation Scents

Intrebarea la care trebuia sa raspundeti a fost : Ce arome/miresme va ajuta sa va relaxati si de ce.Au fost ft multe inscrieri clasice ( lavanda si aromele dulci precum vanilia au fost la loc de cinste).Muuuulte din voi ati descris miresme si arome ce va aduc aminte de copilarie, de casa parinteasca, de bucatele mamei sau bunicii…..in multe din ele m-am regasit si eu.Ba daca ar fi sa raspund prompt fara sa ma gandesc prea mult as alege mirosul de lavanda si cel de vanilie imediat.

Cu toate acestea, am cautat un raspuns mai deosebit, mai diferit fata de de celalate.De aceea am ales-o pe Adeline-Mihaela Rotariu sa incerce minunatul unt de corp Meditation Scents de la Organic Shea.Felicitari!

Iata si inscrierea castigatoarei: „Aroma care ma face sa ma simt relaxata este mirosul cascadelor deoarece reprezinta mirosul unei imagini minunate. Imi ofera un sentiment de fericire si confort prin faptul ca imi aminteste de frumusetea naturii neatinse de om si de curentul de apa care se sparge de pietre”.Atunci cand am citit comentariul ei , mi-am imaginat imediat o cascada limpede, nici prea mare,nici prea pitita dupa bolovani impunatori….Mi-a indus o stare de relaxare imediata, mai ales ca eu ador apa ,lacul,marea,raul…E un element ce ma inspira mereu:)

Iti voi trimite mail pe adresa cu care te-ai inscris si astept datele tale 48 de ore.In caz contrar,mai am si alte cateva comentarii foarte frumoase ce asteapta sa fie premiate…..acum sau poate cu alta ocazie!

Va multumesc atat voua,participantilor, cat si sponsorului Organic Shea!

4 gânduri despre „Castigatoarea untului de corp Meditation Scents

  1. STINGACIU DANIELA spune:

    felicitari:)

  2. Mihai Paula spune:

    Felicitari !

Lasă un răspuns

