Preview Remington Pearl Wand

Stiti povestea aia cu fetele care au parul cret si doresc cu ardoare sa il indrepte?Da’ pe aia cu fetele cu parul drept care mor dupa bucle?Ei bine eu ma incadrez in a doua gramada:D

Prin urmare am decis sa imi fac un cadou si anume ondulatorul de par Remington Pearl Wand.Am o placa ,model mai vechi de la ei, si imi place.Am fost chiar in tratative cu cei de la Remington-Style.ro pentru un concurs si testare de produs daaaaaaar….m-am saturat sa astept raspunsul ce nu mai venea la cele cateva mailuri al mele si mi-am comandat acest ondulator.Defapt e un wand, o bagheta .Nu are clapeta aceea a ondulatorului clasic.

L-am incercat imediat cum l-am primit (adica azi dimineata) si sunt placut surprinsa de cat de usor pot face buclele.N-au iesit excelent dar presimt ca dupa cateva incercari,imi voi cizela tehnica 😀

Afacerea m-a costa 134 RONcu tot cu transportul prin curier.Ondulatorul in sine costa 119 pe mai multe siteuri de profil.Eu zic ca am facut un deal bun,voi?

Datele tehnice ale baghetei le gasiti aici .

Mi-am mai cumparat si un spray pt protectie termica de la Kallos.Nimic din ce am gasit  in supermarketuri nu m-a dat pe spate asa ca am ales ceva mai ieftin pt inceput.Recomandati-mi va rog un spray sau o solutie pt protectie termica, I will be greatful.

Si inca ceva, mi-am cumparat ieri dintr-un magazin de cartier unde gasesc 3 firme de vopsele profesionale, vopseaua Hair Natural Light din Italia.Pana acum foloseam vopseaua Bes ft des si eram multumita.Aceasta este nuanta Chocolate si speeeeeeeer sa iasa ceva frumos.Ati incercat-o pana acum?

Iata si cateva poze.Voi reveni la un moment dat si cu mini-tutorial,sper eu 🙂

Later Edit

Cum arata parul prietenei mele Oana dupa ce am incercat prima oara wandul Remington pe intreaga ei podoaba capilara.Eu zic ca arata SUPERB!

P.S.Nu uitati de concursurile active! 🙂

31 de gânduri despre „Preview Remington Pearl Wand

  1. Maria spune:

    Si eu imi doresc bucle, chiar sunt curioasa cum iti ies. Momentan folosesc acelasi spray de protectie, de la kallos, sunt multumita de el. Am mai avut in trecut farmec si mi-a placut, si joico, care in ciuda faptului ca e profesional si destul de scump, nu prea m-a incantat, deoarece imi lasa parul destul de incarcat, lipicios chiar. Mi-as dori sa incerc tresemme, am citit multe lucruri pozitive despre el.

  2. irina andreea spune:

    arata tare bine!!si eu am parul drept si l-as vrea cret

  3. Delia spune:

    sa-l folosesti cu placere, este foarte bun 😉

  4. DANA spune:

    Eu l-am cumparat dupa amazon uk si sunt foarte multumita….daca vreau niste bucle lejere eu imi prind parul in coada si fac bucle dor pe lungimea cozii.In max 10 sec formez bucla .Per total sunt foarte multumita de el .

  5. MissRux spune:

    E bestial ondulatorul, mi l-am luat anul trecut si nu regret alegerea facuta 🙂 Il recomand tuturor 😀 Sa-l folosesi cu multa placere :*

  6. Loredana spune:

    Draga mea, l-am cumparat si eu…cu 1 an in urma. Cum reusesti sa-l folosesti???? Al meu este nou nout, nu stiu sa-l folosesc fara clapeta aia, nu m-am descurcat deloc. Poate o sa-mi dai niste indicatii.:)))

  7. Sadie spune:

    AM primit si eu Flat Iron Spray de la Kallos de la Lauren de Paste.
    Mie imi place, n-am observat mare diferenta in bine, dar clar nu e mai rau.

  8. Andreea A. spune:

    s-o folosesti iubita! si eu am ochit-o de prin iarna si cred ca o sa mi-o comand cand de curand

  9. Buda Dana spune:

    eu am parul cret, dar buclele mele se aseaza mai greu, mai ales dupa baie. cred ca ondulatorul asta l-ar mai cuminti si ar sta cum vreau eu 🙂 tu ce zici?

  10. Holy crap mother of God, ador parul prietenei tale. Arata SUPERB, mi-as dori sa am un par ca al ei. Data viitoare sper sa vad cum arata parul tau dupa ce ai folosit bagheta asta. Si btw, m-ai convins sa o cumpar, desi am un ondulator de la ei de care sunt perfect multumita. Te pup.

  11. Dorina spune:

    Cam asa iti ieseau buclele si cu Ci56, poate putin mai lejere 🙂
    Eu imi doresc ceva sa imi faca bucle mult mai largi, dar nu gasesc :))
    Sa-l folosesti sanatoasa !

  12. Cupcake spune:

    chiar daca am parul cret, ME WANTS IT!!!!

  13. interesant ondulatorul, sa-l folosesti cat mai mult k sa prinzi putina indemanare. eu de mult tot zic k imi iau unul si nici acu nu a reusit 😦

  14. Loredana spune:

    Arata superb parul prietenei tale, dar a cam avut ce sa onduleze…

  15. Miss z spune:

    Wow, suuuuuuuuuuuper bucle!!

  16. DarLyst spune:

    Chiar se vede foarte misto. Imi place!

  17. Liliana spune:

    Ce minunatie de par, ma roade invidia :))

Lasă un răspuns

