Wishlist updatat

Ma gandeam ca a trecut ceva vreme de la ultimul wishlist asa ca ce ar fi sa o updatez putin? Unele lucruri mi le doresc la fel de mult dar au aparut si alte noi dorinte in lista mea.Let us see…

1.In primul si primul rand vreau balsmaul cu unt de cacao si FPS 20 de la Apivita-cel albastru deschis. Yummy! I-am facut review pe blog, cel mai bun balsam de buze incercat pana acum (iar eu am incercat peste 20 …)

2.In al doilea rand pe lista a ramas Colossal de la Maybelline.Chiar daca am momentan cateva rimeluri,as vrea sa il incerc pe acesta dupa ce le termin pe cele curente

3.Tot ne-avuta ramane si paleta Sleek Oh So Special

4.In mare cam orice produs de la Paula’s Choice m-ar incanta dar in principiu mi-ar placea sa incerc Paula’s Choice Daily Mattifying Lotion with SPF 15 and Antioxidants

5.Pe locul 5 se afla noile unturi si scruburi de corp de la Thai Spa.Mi-as dori sa incerc untul cu shea, scrubul si untul cacao, si untul de corp cu mure si zmeura.

Voua care va fac cu ochiul?Am sa mai adaug si alte bunatati , doar sa-mi vina in minte :))

Nu uitati de concursurile active 🙂

 

 

 

10 gânduri despre „Wishlist updatat

  1. Loredana spune:

    Si eu imi doresc produse Paula’s Choice, inclusib BHA. Ma tenteaza sa-mi comand niste mostre initial.

  2. Elena Badescu spune:

    Am folosit rimelul Colossal si am fost multumita de el, din aceasta lista imi doresc produsele de la Thai Spa (in special untul de corp cu zmeura:D)

  3. Andreea A. spune:

    Eu mi-am luat un balsam de buze de la Badger de pe iherb si sunt foarte multumita de el. Poate ti-ar placea si tie 🙂
    Apropo, maine-mi vine si mie ondulatorul de par de la Remington 😀
    Pups

  4. Alina spune:

    Mie imi face cu ochiul untul de corp de la Thai Spa cu cucumber&melon si cel cu grapefruit :X
    Aaaaa si paleta Sleek Oh So Special :X

  5. Stefania Petcu spune:

    Mi-as dori sa incerc rimelul Colossal:)

  6. Diana N spune:

    Cei de la Maybelline au facut intotdeauna rimeluri care mie mi s-au potrivit perfect. Primul meu rimel a fost Great Lash(acela roz cu verde) si pe masura ce am mai prins experienta am folosit Colossal, Colossal Black, Collosal Cat Eyes, The Falsies, One by One etc si am fost intotdeauna multumita. Asa ca va recomand sa incercati Colossal, e un rimel super 🙂

  7. Elena spune:

    Acum vad ce culori frumoase are Oh So Special. Mi-ar placea si mie… 🙂
    Sa ne spui cum ti se pare Colossal. Ma tenteaza si pe mine, mai ales ca am vazut ca multe fete il lauda. Eu mi-am luat ultima oara Rimmel ScandalEyes. Dupa primele utilizari nu sunt foarte entuziasmata, dar am observat ca unele mascara devin mai bune pe masura ce se mai invechesc. Probabil ca intra aer in tub si nu mai sunt asa lichide. Nu-mi explic.
    Succes in continuare cu blogul. Imi place! 🙂

Lasă un răspuns

