Review Produse Ivatherm

In caz ca nu stiti despre ce e vorba, va invit sa citi despre campania trender si Ivatherm aici. Azi revin cu o recenzie a acestor produse.

Deoarece campania s-a numit „Ce lucruri imparti cu femeile importante din viata ta?”, eu am ales-o pe mama ca partenera de campanie.Ea a incercat crema de zi UNA si cremacontur-ochi UNA.Eu am ales crema contur ochi anti-rid si anti-cearcan si crema de fata hidratanta cu FPS 20.Ca sa nu va plictisesc ft mult, voi vorbi scurt si la obiect despre fiecare produs.

1.UNA Crema Anti-Aging ( click aici pentru detalii complete)

  • Mama a fost foarte incantata de aceasta crema.La fel si eu pt ca nu m-amputut abtine sa nu o incerc!
  • Mi-a placut atat de mult incat in zilele in care nu ieseam din casa (deci nu trebuia sa folosesc protectie solara,apelam la crema mamei)
  • Are o textura lejera,intra repede in piele si hidrateaza excelent.
  • Si mie si mamei ne-a lasat tenul foarte catifelat si luminos.
  • Pe mine m-a ajutat sa scap de o mica iritatie deci are si proprietati calmante.
  • Ambalajul este foarte igienic si elegant, un mare plus!
  • Nici eu nici mama nu am observat o schimbare majora in ceea ce priveste ridurile .
  • Cu toate acestea, UNA este o crema anti-imbatranire deci principalul ei scop este sa incetineasca procesul de moarte celulara si sa il potenteze pe cel de productie celulara.O sarcina desutl de grea dar cred ca in urma folosirii constante, rezultatele se vor vedea!
  • Si eu si mama ii dam UNEI nota 10! E un rasfat cu efecte vizibile.Ce iti poti dori mai mult?

2.UNA Crema UNA Crema Anti-Aging contur de ochi (click aici pt detalii complete)

  • Mama a folosit cu drag aceasta crema iar eu pe a mea:))
  • S-a bucurat ca nu a mai trebuit sa imparta si crema contur cu mine, eu fiind foooooarte curioasa de orice produs de ingrijire ce intra la noi in casa 😀
  • O textura asemanatoare creme de fata,hidrateaza bine dar intra mai greu in piele.
  • Lasa pielea mai intinsa si mai luminoasa, dar nu e un efect wow.
  • Din nou cred ca e nevoie de o aplicare constanta pe durata a mai multe luni pentru ca efectele anti-rid sa se vada mai bine.
  • All in all , mama e foarte multumita de gama UNA.Simte ca se rasfata atunci cand le foloseste ,exact sentimentul pe care vroiam sa il produc atunci cand am ales-o partenera mea de campanie.

3.Crema Hidratanta de Fata (SPF 20) (click aici pt detalii complete )

  • Am folosit-o aproape in fiecare zi de cand am primit-o si ma bucur.
  • Textura lejera ii permita se intre rapid in piele; nu lasa o pelicula de grasime si nici nu face tenul albicios!
  • Ce e drept,la caldurile ce au fost in Bucuresti in luna iulie , nu ma asteptam sa imi matifieze tenul dar cred ca la temperaturi normale lasa tenul usor matifiat cu un finish natural.
  • O voi folosi si iarna pt ca razele daunatoare ajung pe suprafata Terrei si inclusiv pe pielea noastra tot timpul anului!!!!

4.Crema Anti-Rid si Anti-Cearcan (click aici pt detalii complete)

  • Este o crema grasa care necesita putin masaj inainte de a intra cu totul in piele
  • Hidrateaza excelent, uneori simt nevoia de un plus de hidratare fata de gelul de ochi sua crema contur folosita pana acum.Ivatherm ma salveaza.
  • Am folosit-o si in juru lbuzelor si a nasului pt ca si acolo uneori pielea se deshidrateaza ft tare.
  • Are un usor efect de umplere a ridurilor ,lucru ce se poate accentua odata cu folosirea constanta.
  • Nu am observat vreo diminuare semnificativa a cearcanelor.Eu am niste cearcane genetice ft pronuntate si sunt mi-ar placea sa gasesc un produs care sa le cuminteasca cat de cat.

5.Apa termala Ivatherm (click aici pt detalii complete)

  • Si eu si mama am primit cate o apa termala.Trebuie sa recunosc ca eu am folosit puuuutin si din apa ei termala :)D putin mai mult na 😛
  • Chiar daca sunt multumita de crema hidratanta cu FPS 20, trebuie sa recunosc ca apa termala a devenit preferata mea.
  • Multa lume considera apa termala un moft, un rasfat fara prea multe beneficii reale.Asa credeam si eu pana de curand.
  • Am folosit apa termala rece ( am lasat0-o in frigider) si m-am reimprospatat mereu,mai ales pe caldurile din iulie.
  • Va spun un secret: un copilas de 2 ani a fost fanul nr.1 al apei termale Ivatherm doar ca  el era mai fascinat de cat de fin era sprayul tubului :))
  • Mi-a placut enorm faptul ca am reusit sa scap d eo iritatie urata de la transpiratie cu ajutorul apei termale.M-am trezit cu ditamai iritatia pe burtica si piept si am aplicat apa termala o data la 2, 3 ore. A doua zi mi-a trecut aproape complet.Eu cred ca e din cauza complexului de minerale din apa termala care au ajutat la restabilirea ph-ului si la diminuarea iritatiei. So thanks Ivatherm Thermal Water for that 😀

 

Voi ce produse Ivatherm ati folosit?Ce parere v-au facut?

Meanwhile , nu uitati de … concursuri 🙂

 

 

 

4 gânduri despre „Review Produse Ivatherm

  1. Loredana spune:

    Eu i-am daruit la un moment dat crema UNA mamei mele, ma temeam sa nu aiba un efect advers pentru mine-se intampla exact in luna in care a fost lansata la noi- si dupa mi-a parut rau ca nu am folosit si eu. Imi amintesc perfect cum lasa pielea, dar credeam eu atunci ca e prea devreme sa o folosesc, acum nu mai cred asta…:).

  2. Mihai Paula spune:

    Inca nu am avut ocazia sa le incerc. Mi-ar fi placut. Cred ca sunt foarte eficiente.

  3. Geta Alexiu spune:

    Chiar nu am avut ocazia sa incerc aceste produse! Mi-ar placea

  4. Nicolaescu Ana spune:

    Am folosit crema UNA Crema Anti-Aging si UNA Crema UNA Crema Anti-Aging contur de ochi si pot spune ca sunt delicate si atat. Am 49 ani si pot spune ca sunt creme de ingrijire delicate

Lasă un răspuns

