Castigatorii concursurilor aniversare

Am decis ca voi anunta castigatorii concursurilor aniversare intr-o singura postare,eu zic ca e mai simplu si mai clar asa.

Va voi contacta pe mailul cu care v-ati abonat blogului aveti la dispozitie 48 de ore sa imi trimiteti datele de contact complete plus numarul de telefon! In cazul in care vedeti acest articol inainte sa primiti mail de la mine, va rog sa trimiteti datele la tacaciucristina@yahoo.com !

Felicitari castigatorilor,multumiri sponsorilor si celor ce v-ati inscris intr-un numar atat de mare.Voi mai organiza concursuri si pe viitor, asa ca sper sa imi ramaneti alaturi in continuare:)

O duminica frumoasa tuturor!

Boots No7 Portfard :

Cristina Craciunas

Anca Bogdana

Ramona-Liana Gogoci

Meszaros Ildiko

L’Occitane En Provence Crema de maini cu unt de shea:

Catalina Maria Beres

Nichita Cristina

Alina Toader

Ramona Daniela Sculschi

Palais Des Reines Ulei de corp:

Dima Lucica

Oxyance Romania  Set Crema de zi plus apa termala:

Paula Enciu

It’s Friday Somewhere

Papp Loredana Ioana

Loredana Geambasu

Apivita Romania Sapun demachiant pt ten:

Corpaciu Floretina ( a fost prima care a raspuns corect la intrebarea : In ce data am publicat primul articol?)

Trif Diana

Elena Nalbaru

Adina-Mirabela Gavriloi

Melvita Romania Gel de dus cu extract din floare de bumbac:

Darlyst

L’Erbolario Romania Apa de parfum Primaverde:

Fagadar Raluca

 

26 de gânduri despre „Castigatorii concursurilor aniversare

  1. Dinu Florina Madalina spune:

    Felicitari castigatoarelor! 😦 Nu am avut noroc nici de data aceasta. :((

  2. BIANCA ROXANA ANITEI spune:

    FELICITARI TUTUROR!!!

  3. mihaela ghelase spune:

    felicitari tuturor

  4. blueroses spune:

    Felicitari, fetelor, sa va bucurati de premii!

  5. Catalina Maria Beres spune:

    multumesc muuult, felicitari si celorlalte fete!!!

  6. Teea spune:

    Felicitari tuturor! 😉 Sa le folositi cu mare placere!

  7. Multumim si felicitari castigatoarelor.

  8. Felicitari tuturor.Sa va bucurati de premii.Poate data viitoare,norocul este si cu mine

  9. Liliana spune:

    Frumoase premii… Felicitari norocoaselor!

  10. Ciobanu Angelica spune:

    Felicitari norocoaselor!

  11. Rotaru Gabriela Tatiana spune:

    Felicitari tuturor!

  12. irina spune:

    felicitari castigatoarelor..de data asta m-a ocolit norocul:((

  13. floare de portocal spune:

    felicitari tuturor , sa va bucuratii de premi frumoase si utile in acelasi timp.multumim pentru concurs .si eu am participat dar poate alta data am mai mult noroc .

  14. andreeadeeb spune:

    Felicitari castigatoarelor. Nu a fost norocul de partea mea nici de data asta. Poate data viitoare.

  15. Andu spune:

    Felicitari tuturor!

  16. DarLyst spune:

    Multumesc frumos, Cristina. Felicitari tuturor fetelor!

  17. nastasiu geanina spune:

    felicitari norocoaselor!!!!

  18. Elena Nalbaru spune:

    Multumesc! Felicitari si celorlalte castigatoare :*

  19. Sculschi Ramona Daniela spune:

    Multumesc mult si felicitari celorlalte castigatoare!!!!

  20. Geta Alexiu spune:

    felicitari!

  21. sabangeanu antoanela spune:

    felicitari

  22. Alina Toader spune:

    A sosit premiul! Multumesc mult! Sunt foarte incantata. Frumos ambalat si miroase genial. Multumesc si pentru micile surprize. :*

  23. Catalina Maria Beres spune:

    ieri am primit si eu premiul si vreau sa iti multumesc mult atat tie cat si sponsorului, am ramas foarte placut impresionata deTOT, inclusiv ambalajul pe care imi era mila sa il desfac, micile surprize pe care abia astept sa le folosesc si nu in ultimul rand crema de care m-am indragostit, sigur este singura crema de maini care m-a impresionat cu adevarat si pe care o recomand cu drag tuturor
    inca odata multumesc mult!

Lasă un răspuns

