Naked tuesday

Daca vineri v-am fermecat cu sclipici , azi va punem la respect cu un look naked 😀

„Naked Tuesday” este un alt proiect de colaborare intre noi bloggeritele si pot spune cu mandrie ca eu am venit cu ideea haha!

Tema proiectului este culoarea nud/natural.Fiecare a interpretat cum a considerat de cuviinta.Asa cum v-am obisnuit , aici puteti gasi lista cu restul participantelor.Fetele au fost mai constiincioase decat mine si au postat niste tutoriale si niste fotografii , sa te tot inspiri din ele 😛

Eu am ales sa prezint un machiaj full-face nude (with a twist of course) , cateva din ojele mele nude preferate si un colaj cu o tinuta nud pe as purta-o cu machiajul prezentat.Sper sa va placa:)

In primul rand ,iata ojele nude preferate:

  • Rimmel 60 seconds in 520 At ease
  • Rimmel 60 seconds in500 Caramel Cupcake
  • Essence Nude Glam in 03 Cookies and cream
  • Essence Nude Glam in 04 Iced Latte
  • Essence Nude Glam in 07 Cafe Ole

In al doilea rand iata machiajul nude cu o linie aurie si produsele folosite.Click pt marirea pozelor iar daca aveti intrebari in legatura cu produsele folosite,lasati un comentariu aici.

Nu in ultimul  rand , tinuta pe care as alege-o este formata dintr-o rochie bej cu danteluta, o pereche de pantofi cu platforma Christian Louboutin  si parfumul meu preferat de zi , Tommy Hilfiger Peach Blossom .

Sper ca v-a placut acest proiect si ca v-a inspirat viitoarele alegeri! Ce parere aveti de interpretarile nude ale celorlalte bloggerite?

 

P.S.Vreau sa ii multumesc prietenei mele cele mai bune pentru ca m-a ajutat cu machiajul si editarea pozelor!

16 gânduri despre „Naked tuesday

  1. Lorena Pintilie spune:

    Foarte tare proiectul , chiar imi plac aceste colaborari si imi place alegerea ta!

  2. miha.ela spune:

    imi place culoarea rujului nyx si foarte frumoasa rochia 🙂
    eu am sarit si peste primer, iluminator si totusi observ ca nici nu a fost nevoie. pup!

  3. Dee spune:

    Cate oje Essence, cred ca vin la furat ;))
    Imi place foarte mult glossul pe care l-ai folosit. 🙂 :*

  4. foarte frumos si foarte frumoasa !

  5. Raluca L.C. spune:

    Rujul NYX arata asa de bine! ❤

  6. Maya spune:

    Trebuie sa incerc si eu BB creamul de la Boots, imi poti spune te rog un pret si daca se gaseste in Sensiblu? Am vazut ca luna aceasta ar avea reducere de 50% la produsele Boots de ingrijire, nu stiu daca se aplica si la BB cream.

  7. Imi place la nebunie manichiura ❤

    SandraB.ro

  8. F. frumos totul, dar cel mai mult mi-a placut rochita.

  9. Loredana spune:

    Esti o scumpica in poze, stii ca si mie imi place machiajul si culorile naturale. Si eu trasez exact asa linia de contur al ochiului si am descoperit o nuanta superba de maro…

  10. veronica picioroaga spune:

    imi plac mult unghiutele…cel mai mult din ce-am vazut in ultima vreme…so..cred ca o sa adopt si eu putin nude :-)) si machiajul imi place !

  11. Dragut articol. Cel mai mult imi place nuanta rujului Nyx ❤

  12. Alexantza spune:

    Ce-mi plac unghiutele!<3
    Rochita din colaj e foarte draguta si imi place si machiajul, dragut si finut.

  13. Lauren spune:

    Ce nuanta frumoasa are rujul de la NYX 😀

Lasă un răspuns

