Premii restante

LATER EDIT  Participantele cele mai rapide si-au revendicat premiul!

Deoarece 2 dintre castigatoare nu mi-au raspuns la mail, am de oferit 2 portfarduri Boots No7.

Primele doua persoane care raspund aici pe blog si au participant la concurs primesc premiile.

Va rog sa imi spuneti cu ce adresa de mail v-ati abonat blogului si cu ce nume de facebook ati dat like si share pt a putea valida inscrierea voastra.

Dupa ce voi valida cele 2 norocoase, le voi anunta pe mail!

Bafta!

19 gânduri despre „Premii restante

  1. Laurentiu M. spune:

    Neaparat norocoase? Sau merge si norocos?

  2. Dorya Manafu spune:

    am participat la concurs

  3. Mihaela Costache spune:

    costache.mg@gmail.com
    Mihaela Costache

  4. deia spune:

    Deia Anger-Goddess FB, mail: anger.goddess@gmail.com

  5. Cleopatra spune:

    M-am abonat cu adresa comanrittacleopatra@yahoo.com si am dat like pe FB cu numele de Coman Cleopatra!

  6. deia spune:

    p.s. share pe pag blogului 😀

  7. veronica picioroaga spune:

    wauu..eu vreau!
    fb: veronica picioroaga
    email: veronicapicioroaga@yahoo.com
    am dat si share!

  8. Popa Cornelia spune:

    abonata cu crinap68@yahoo.com
    Like cu Popa Cornelia Crina
    (noroc ca am participat la toate concursurile aniversare!)

  9. puiu ionela spune:

    Buna nu mai stiu exact daca m-am inscris la acest concurs insa incerc july_jullieta@yahoo.com este adresa cu care m-am abonat si fb : July Jullieta

  10. veronica picioroaga spune:


    acesta e share-ul meu 🙂

  11. Catalina Rapiteanu spune:

    M-am abonat cu emailul caty_4ever_rbd@yahoo.com si am dat like &share cu numele Catalina Rapiteanu ( share-ul paginii Boots este aici : http://www.facebook.com/catalina.rapiteanu/posts/349486448462748) Eu am fost inscrisa in acest concurs.

  12. bianca roxana spune:

    uoffff…ca emult mi-o doreaaaaaam!!!

  13. Andreea spune:

    Abonare: dd_flyordie@yahoo.com
    Share cu Andreea Maria.

  14. MARY ANTON spune:

    am participat la concurs, frumoase premiile , si eu imi doresc

  15. BORS IOAN spune:

    Optimismul imi spune,mai ai o sansa.

Comentariile nu sunt permise.