Starea mea de astazi

19 gânduri despre „Starea mea de astazi

  1. Liliana spune:

    Subscriu :))

  2. Loredana spune:

    Sa inteleg ca starea ta este excelenta, din moment ce ai o asemenea fiinta superba …fix la tine in pat. 🙂 Sau nu?

  3. veronica picioroaga spune:

    bine zis! 🙂

  4. Nicolaescu Ana spune:

    fff.dragut

  5. Colceag Roxana Cristina spune:

    azi trandavim !

  6. Buda Dana spune:

    esti medium cumva? tocmai m-am regasit in viziunea ta :))

  7. Rotaru Gabriela Tatiana spune:

    dragut

  8. Catalina Sora (Calin) spune:

    ce dragut.tot o stare din asta am si eu astazi

  9. Niceeee:) Just keep swimming!:)

  10. Teea spune:

    …starea mea de lun(i)(-ea) 🙂 😛
    Cuuute!

  11. Cossa spune:

    idem 😀 vezi ca ai un tag la mine pe blog, nu mai lenevii atat! :*

  12. MissRux spune:

    Eact asta e si starea mea de doua zile de cand a venit valul de caldura, nu pot sa functionez la asemenea temperaturi :))))

  13. Valentina Tobi spune:

    Adica lenevesti langa superbul catel?

  14. Valentina Tobi spune:

    Da,nici nu vreau sa ma gandesc!Clar nu supravituiam, cel mai sigur nu functionam pe canicula despre care citesc.Eu m-am salvat!

  15. Loredana spune:

    Anul trecut, pe vremea asta, scriai cu emotie primul tau gand pentru noi. Anul trecut, pe vremea asta, a luat nastere ceva frumos despre care am scris la un moment dat ca va creste incet dar sigur. Se pare ca nu m-am inselat…:).
    La multi ani !!!! Te-ai facut mare, sa cresti si mai mare si mai frumoasa de atat ! Alaturi de Ozzy categoric. 🙂

  16. Alexandra spune:

    ozzy…uciupupuuuuuuu:D

Lasă un răspuns

