NYX Secret World de vanzare

Am o serie de produse pe care nu le folosesc si stau pitite prin sertare.

Azi vreau sa va anunt ca doresc sa vand paleta de farduri NYX Secret World pt ca o am de mai bine de un an si nu am folosit-o decat pentru un machiaj si o serie de swatchuri.

Se poate vedea in poza care e nivelul de handralire :))  Nu mai am aplicatorul cu buretel dar oricum nu era cine stie ce.

Pe siteurile specializate se gaseste la pretul de 45 de ron , eu o dau cu 35 plus 5 lei taxa de transport (ma gandesc sa o trimit ambalata bine prin Posta Romana). daca ati opta pt o paleta de pe site, ati da 55 de ron sau poate chiar mai pt ca platiti transportul prin curier.

Daca doriti mai multe poze sau detalii, lasati-mi un mesaj aici pe blog 🙂

Lasă un răspuns

