Preview No7 Beaultiful Skin Cleasing Water & Night Cream

De ceva vreme se zvoneste ca farmacia Boots din Anglia isi va deschide portile si in Romania,de abia astept sa vad daca se adevereste zvonul!

Daca vreti sa fiti la curent cu noutatiile Boots, dati like paginii lor de facebook (click aici).

Meanwhile, am primit spre testare 2 produse din noua gama pt ingrijirea pielii de la No7 Beautiful Skin si anume : o apa demachianta pt ten normal/mixt si o crema de noapte pt ten norma/mixt. Gama mai contine produse de ingrijire si rasfat si pt celelalte tipuri de ten.

Sa incepem cu apa demachianta:

  • Imi place ca are pompita de dozare , asa nu mai scap produs pe langa.
  • Cantitatea mai mult decat suficienta pt aprox. 3 utilizare zilnica
  • Nu irita ochii!!! Un mare plus, o pot folosi  pe ochi dupa ce am folosit un demachiant bifazic, pt a sterge ultimele urme
  • Contine ingrediente care normalizeaza secretia de sebum iar eu am simtit asta pe propria piele.

Crema de noapte:

  • Mi-ar fi placut sa fie intr-un tub sau intr-un dispozitiv cu pompita.
  • Are o textura usoara dar suficient de hidratanta
  • Imi place ft mult ca hidrateaza excelent zonele uscate si matifiaza zonele cu probleme , un mare plus!
  • Din nou,cantitatea maimult decat suficienta , poate chiar si pt 5 luni de utilizare zilnica.Eu am folosit-o si in timpul zilei si nu am avut probleme dar atentie la cantitatea aplicata.

 

All in all ma declara fana acestor produse.Ce ziceti,pe voi va tenteaza un concurs Beautiful Skin?

 

 

 

7 gânduri despre „Preview No7 Beaultiful Skin Cleasing Water & Night Cream

  1. Valentina spune:

    Ma bucur de review-uri pentru No 7.Am fost pusa in situatia de a cumpara,si nu am prea stiut cum /ce sa aleg.Am ales fond de ten Essentially Natural.Nuanta pe care mi-a indicat-o aparatul a fost warm beige (tot la ea ma orientasem si eu)Oferta era generoasa,sa tot alegi.Dar,la preturile din Boot’s e bine sa stii ce alegi.

  2. Loredana spune:

    Nu stiam ca exista si apa demachianta. 🙂 Nu e lotiune micelara, nu? Nu poate inlocui demachiantul ci doar completeaza demachierea din cate inteleg.
    Mie imi plac mult produsele lor, serul No 7 despre care am mai vorbit, este pana acum febletea mea.

  3. Nicolaescu Ana spune:

    mi-ar placea sa aflu cat de eficiente sunt cremele antirid,lifting

  4. coco spune:

    un singur produs nr7 am avut si mi-a placut…

  5. […] responsabil pentru tot ceea ce ai imblanzit « Preview No7 Beaultiful Skin Cleasing Water & Night Cream Oct […]

  6. Delia spune:

    si mie imi place crema de fata de zi, din aceeasi gama. foarte light si hidratanta 🙂

Lasă un răspuns

