When in doubt….wear red!

Aceasta este inca o colaborare intre bloggerite la care particip….cu intarziere de o zi ce e drept:D Better late than never right?

Aici gasiti lista celorlalte participante care au articole mult mai pretty decat mine 😀

Eu iubesc culorile calde, cele pamantii,nude etc.Dar am cateva rujuri si lacuri de unghii cu care ma mandresc pt ca sunt red like fire….or not?

Hadeti sa vedem despre ce e vorba.In primul rand :

  • Oja Rimmel 60 seconds 330 Highland

 

  • Cateva rujuri  si un gloss pe care le folosesc mai rar.Cel de la Farmasi e preferatul meu (impreuna cu creionul de buze acesiasi nuanta ce se completeaza perfect-din pacate nu il gasesc nicaieri:( ). Sunt precum urmeaza: NYX Round Lipstick in Black Cherry, MUA lipstick nuanta 1, Farmasi True Color Lipstick nuanta 10 si Gloss Elf Ruby Slipper. NYX si Farmasi se demachiaza ft greu,chiar si cu lotiunea micelara Bioderma am avut putin de furca dar asta e un aspect pozitiv,parerea mea.Ft ciudat insa mi se pare faptul ca rujul NYX e ft hidrantant pe cand Farmasi e semi-mat, dar pigmentul puternic cred ca le face atat de rezistente.

 

Voi ce ziceti, rosul este pe placul vostru?Aparent toamna aceasta rosu burgundy e tare fashion :))

8 gânduri despre „When in doubt….wear red!

  1. Almi spune:

    Îmi place burgundy-ul dar nu-l prea port pe buze pentru că e prea închis pentru tenul meu.. superbe nuanțele ❤

  2. Dee spune:

    Si eu sunt mai nou fana a rujului rosu iar in aceasta toamna a fost mereu prezent pe buzele mele. 🙂

  3. Cossa spune:

    ah, ce nuante de rosu superbe! ❤ imi pare asa rau ca am ratat postarea asta 😦 nu prea mai am timp liber si la poastarile de genul colabarari lucrez cu foarte mare placere 😀 nu stiu de ce, dar am mai mult spor la scris cand astept sa citesc si postarile voastre 😀

  4. Adelina Radu spune:

    Ce frumos arata blogul tau, se vede ca nu te-am vizitat demult! Imi place noul look!

    Cat de rezistenta e oja?

  5. Loredana spune:

    Da, am si ruj rosu dar aplic destul de putin, nu-mi place acea intensitate mare de rosu, cand e vorba de ruj, pur si simplu nu e genul meu. Dar admir adesea persone care poarta culoarea asta atat de frumos…

  6. Raluca L.C. spune:

    Ce bine arata primul ruj – Black Cherry! ❤

Lasă un răspuns

