De ce nu am mai racit de 2 ani de zile

Si mai important cum fac sa nu mai racesc ,daca se poate, deloc de acum incolo?

Nu am fost cel mai bolnavicios copil dar am incasat portia moldamine si antibiotice la viata mea.Am ramas cu o oarecare sensibilitate la nivelul gatului si de obicei mi se irita si mi se inflameaza destul de repede.Fie captez vreun virus de la altcineva:D fie mananc prea multa inghetata si stau cu citez pe buni „shalele goale” :)) si raceala se instaleaza.

In momentul de fata vreau sa ma mandresc cu faptul ca nu am mai racit serios de mai bine de 2 ani.Si asta pentru ca am consumat multa vitamina C in diferitele ei forme si alte substante ce fac bine imunitatii si anume: mierea si tinctura de propolis. Cand eram mica si nestiutoare uram propolisul,acum e cel mai bun prieten al meu.De obicei imi fac un amestec din cateva linguri bune de miere, multa zeama de lamaie si mult propolis.

Stiu ca e tipic mie sa incep un tratament si sa renunt la el atunci cand vad primele imbunatatiri ( gataaaaaaaaaa ,m-am vindecat , ce rost mai are sa continui?).De data aceasta am continuat cu aceasta cura si nu am gresit.Mi-a crescut imunitatea la raceala si la alte boli, mi-a tratat gatul si pieptul usor iritat , uneori scapam de inflamatie/roseata peste noapte. Va recomand acest amestec din toata inima!

Mai am un motiv pt care am scris acest articol.Particip la campania de toamna Dacic Cool „Scapa de raceala si gripa cu remedii naturale romanesti” si testez cateva suplimente nutritive care sa ma ajute sa previn si sa combat raceala.Acestea sunt :

 

 

10 gânduri despre „De ce nu am mai racit de 2 ani de zile

  1. Da remediile naturale,mai ales cele cu miere, propolis si laptisor de matca sunt f. bune.

  2. Loredana spune:

    Capsule cu ulei peste vreau si eu, neaparat ! Pana acum am luat echinaceea si catina cu miere, nu pot sa suport mirosul de propolis. Am incercat sa-mi pun picaturi in ceai aromat, degeaba.

  3. Gaspar Ana-Maria spune:

    Foarte interesant articolul si la bun…timp, chiar acum cand incepe ( daca nu cumva a si inceput) sezonul racelilor.
    Eu folosesc de ani buni capsule Echinaceea, de la Hofigal, timp de trei luni, cate o cutie pe luna:Octombrie, Noiembrie si Decembrie, apoi Februarie, Martie si Aprilie.Sunt foarte bune.Eu, de felul meu, am fost un copil tare bolnavicios, care facea injectii cu penicilina la fiecare inceput de iarna, din cauza racelilor, a amigdalitelor.Acum, de cand cu aceasta cura, nu mai am nicio problema, mai ales, avand in vedere faptul ca sunt o IMPATIMITA a inghetatelor (mai bine zis a torturilor de inghetata) 🙂

  4. bohemma spune:

    Cristina, foarte util articolul…mierea, vitamina C si fructele sunt „musai” pentru sezonul rece 🙂 De cativa ani, in fiecare dimineata servesc o lingurita de miere, dupa care beau un pahar cu apa, este cea mai simpla, eficace si la indemana metoda de detoxifiere si fortificare a organismului

Lasă un răspuns

