Recenzie Scagel

Aceasta recenzie sta de ceva vreme buna in folderul de ciorne pt ca ba am avut probleme cu aparatul foto,ba nu am avut acces la internet etc .Tocmai de aceea recenzia de astazi va fi fara poze,imi pare rau dar nici pana in ziua de azi nu pot sa imi dau seama de ce nici un card reader nu-mi mai vede cardul e memorie.

Est vorba de un produs-tratament numit Scagel, care amelioreaza aspectul testului cicatrizat demult si ajuta la vindecarea mai rapida si mai estetica a  cicatricilor proaspete.

Scagel mi-am fost oferit spre testare cu 2 scopuri: pt a vedea daca amelioreaza cictricile post-acnee pe care le-am „dobandit” iarna trecuta dar in principal pt a-l utiliza pe cicatricile de pe antebrat.

Acum aproape 6 ani am trecut printr-o perioada destul de nasoala pt ca am reusit sa ma ard cu ulei pe ambele maini in zona incheieturilor.Fericitul eveniment a rezultat in cicatrici de gradul 2 si 2/3 pe o suprafata destul de mare .

A trebuit sa port manusi pana la cot toata vara ( bineinteles ca mi-am facut manusi negre din dantela ca doar deh, cand voi mai fi avand ocazia sa port non-stop manusi  in toiul verii haha).

Medicul dermatolog mi-a spus ca toata viata voi fi expusa la un risc mai mare de cancer de piele asa ca pana anul asta , crema cu factor de protectie solara 50+ era cea mai buna prietena a mea.De cand s-au mai estompat cicatricile si testutul pare ca isi revine incet, am trecut la crema de maini RESIST Paula’s Choice FPS 30.

Am testat Scagel timp de 3 saptamani in luna septembrie ( atat mi-a ajuns gelul) si am facut poze inainte si dupa folosirea acestuia dar aparatul meu nu cred ca reusit sa surprinda schimbarile la nivelul tesutului.Cei care sunt mandrii posesori de cicatrici in urma arsurilor stiu la ce ma refer.

Aici gasiti toate informatiile legate de produs,ingrediente, indicatii, poze before-after.Le puteti da like pt a fi la curent cu pagina.Eu am fost surprinsa sa aflu ca ingredientul magic din Scagel este extractul de ceapa , cu putere cicatrizanta si antiinflamatoare.Exista si varianta pt copiii , cu mai multe ingrediente naturale blande.

Imi place ca se aplica usor, textura de gel face simpla absorbtia in piele,nu are un miros specific deranjant si nici nu am avut vreo iritatie sau reactie adeversa de la gel,nici pe ten , nici pe maini.Atat doar ca s-a consumat relativ repede .

In primul rand vreau sa mentionez ca am observat o amelioarare aproape completa a cicatricilor post-acnee pe care le-am „obtinut” iarna trecuta, dupa tratamenul cu biotina.Mi-am exfoliat tenul de 2 ore pe saptamana si am aplicat Scagel zilnic, seara.Dupa cateva zile am observat ca cicatricile se estompeaza iar dupa o saptamana aproape ca nu le mai vedeam deloc.Chiar si asa cicatricile mele au fost de dimensiuni reduse si cateva la numar dar nu vad de ce nu ar functiona si pe un ten cu multe imperfectiuni.

In al doilea rand am observat o estompare a cicatricilor de la arsuri, in special la mana stanga, unde arsura nu a fost decat de gradul 2.Tesutul de pe margine arata mai uniform , mai catifelat si mai apropiat de culoarea pielii neafectate.Pe mine nu poate decat sa ma bucure acest fapt.Regret enorm ca nu am intalnit Scagel la momentul accidentului, poate ca in ziua de azi abia mai observam urmele ranilor.

All in all, eu recomand acest produs-tratament pt ca am obtinut rezultate pozitive folosindu-l.Totusi va rog mult sa cititi indicatiile de pe siteul oficial si sa il folositi regulat,doar asa isi poate face efectul.Pana la urma nu e doar o simpla crema hidratanta ci un cicatrizant.

 scagel

4 gânduri despre „Recenzie Scagel

  1. Nicolaescu Ana spune:

    as dori sa-l incerc, o sa-l caut in farmacii

  2. Andreea Lovin spune:

    Acum l-am descoperit si eu. Va fi al treilea tratament specializat pe care il cumpar (mai am stratamed – care contine doar doua tipuri de silicon, si contractubex – care are si el extract de ceapa si alantoina). In rest, am mai folosit crema de galbenele si diverse uleiuri vegetale pure

  3. Mariana spune:

    Nu aveai cicatrici de acnee ci semne rosii post inflamatie, extractele de ceapa nu au efecte pe cicatricile ice pick, boxcar si rolling scars din acnee

    • am avut atat semne rosii post inflamatie cat si cicatrici ( am folosit gelul la mai mult de 6 luni de la momentul in care am avut episodul acneic). altdata iti recomand prieteneste sa nu mai folosesti imperative cand vine vorba de experienta altcuiva.

Lasă un răspuns

