Concurs Apivita

Chiar daca am scris mai rar pe blog,asta nu inseamna ca nu am urmarit activitatea voastra pe blog ! M-ati vizitat constant, ati ajuns la mine prin foarte multe cuvinte de cautare si uneori mi-ati mai lasat si un comentariu/o intrebare.

Am zis ca trebuie sa ma revansez asa ca am contactat pe unul din sponsoriimei dragi si anume Apivita Romania.

Apivita Romania ofera 3 seruri pt hidratare cu aole vera si acid hialuronic, 2 vor fi oferite prin tragere la sorti iar unul il voi oferi celui mai creativ si original raspuns.

Concursul incepe astazi si se termina pe 17.Voi anunta castigatoarele pe emailul cu care s-au abonat blogului si trebuie neaparat sa imi trimiteti datele complete ( si nr de telefon) pt ca premiul vine prin curier si chiar vreau sa il primiti inainte de Craciun 🙂

Iata regulile de participare:

  • Sa fiti abonati blogului meu ( observati nou infastisare de sarbatoare a blogului 😀 )
  • Sa dati Like & Share paginii de facebook Apivita Romania
  • Sa raspundeti la urmatoarea intrebare : Care sunt problemele tenului vostru iarna si cum le faceti fata? ( abia astept sa vad comentariul cel mai original)

ser

Bafta tuturor , sa curga cu inscrieri!

58 de gânduri despre „Concurs Apivita

  1. nichita cristina spune:

    Iarna ma ustura pielea fetei din cauza frigului. De aceea inainte sa ies din casa aplic o crema hidratanta grasa si un fond de ten tot hidratant.

  2. pnicoleta spune:

    Da ingrijirea tenului pe timp de iarna este o problema. Eu am tenul mixt. iar pentru a-l proteja de frig trebuie sa folosesc creme mai grase.Acest lucru se stie dauneaza tenului mixt. Astfel ca sa imi protejez pielea pe timp de iarna ma demachiez de mai multe ori pe zi(curat tenul) ca sa nu il incarc.

  3. Irina Andreea spune:

    email:irina_lia@yahoo.com
    like fb:irina andreea
    link share:https://www.facebook.com/irina.andreea.94/posts/138592412959064
    Iarna pentru mine e o binecuvantare .Am tenul gras si nu mai straluceste atat de tare,nu mai fac ” abuz:” de pudra ,folosesc creme mai mult hidratante si nu de matifiere

  4. Adriana Elena Stanescu spune:

    pentru mine, iarna este intr-adevar un anotimp problematic in care sufar de pe urma „fuduliei” din adolescenta (caciuli indesate in buzunare, plimbari indiferent de vreme, fulare uitate acasa…toate avand ca rezultat sensibilizarea excesiva a tenului) si prima care se manifesta este pielea de pe fata, care incepe sa ma „stranga” si devine foarte aspra. remediul meu este aplicarea unei creme grase (pe care, in mod normal evit sa o folosesc pt ca imi apar puncte de grasime) de fiecare data cand ies din casa si incerc s consum mai multe lichide decat de obicei, pentru o mai buna hidratare

  5. MARY ANTON spune:

    fb :Mary Anton
    share la pg Apivita:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/100634490108203
    share concurs:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/296732033780309
    abonata:marylena4you@yahoo.com
    Principala problema a tenului meu pe timp de iarna este ca am tenul uscat si trebuie sa folosesc crema hidratanta dimineata si seara pt ca altfel tenul devine foarte uscat -ca si cum m-ar strange fata si aspru la atingere

  6. sabangeanu antoanela spune:

    Am un ten mixt , iar in perioada aceasta ma confrunt cu probleme in zona nasului si a fruntii , devine mai uscata chiar uneori parca ar avea unele cojite sa le numesc asa , chiar daca aplic o crema specifica acestei probleme , nu are efect

  7. cum se poate da share paginii Apivita Romania??

  8. Fb: Dinu Florina
    Share: http://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/104970636339424
    Abonata: princess_princessgirl@yahoo.com
    Cu toate ca am tenul gras, iarna se usuca excesiv. La fel patesc cu buzele si cu pielea mainilor. Incerc sa folosesc regulat o crema de fata hidratanta si protectoare pentru sezonul rece potrivita tipului meu de ten, cate o masca tot hidratanta din cand in cand si nu mai am probleme.

  9. nicoleta ciocoiu spune:

    fb ; nicoleta ciocoiu
    share ;https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/108428425993330
    abonata blog email: ciocoiunicoleta70@yahoo.com
    eu ma confrunt in fiecare an cu o problema mai complexa a tenului meu , de la vreamea friguroasa pielea se inroseste in unele zone si imi da senzatia de arsura si usturime iar cand intru de la frig la cald ten se pateaza cu mici pete rosii , ai fac greu fata incerc cu o crema hidratanta adecvata nevoi tenului desi iubesc sa stau prin zapada si sa ma avand in frig si nameti ,problema mea ma opreste uneori ..

  10. Loredana spune:

    Vine Mos Craciun !! Si tu se pare ca esti unul dintre mosi, impreuna cu Apivita, desigur. :)) Am vazut ca si blogul este imbracat de iarna, de sarbatoare.
    De Craciun nu vreau sa fiu doar mai buna, vreau sa fiu frumoasa, ingrijita, vesela, relaxata, creativa, organizata, spirituala si intelegatoare (daca e posibilJ). Si…cu tenul foarte hidratat.
    Nu prea imi place iarna cand vine vorba de ten. Si nici cand vine vorba de zapada, in ultimii ani. Cred ca am pierdut farmecul iernii undeva pe drum, intre dezapezit masina, sapat loc de parcare (pe care oricum nu-l mai gasesti a 2-a oara), trafic blocat, inzapeziri si alti demoni.
    Desi tenul meu este mixt (gras in zona T), iarna se descuameaza in rest. Nici nu stiu ce sa aplic, daca aplic ceva contra sebum, nu e bine. Ceva prea gras, iarasi nu e bine. Asa ca am incercat sa gasesc un echilibru. Mai am insa ceva de lucru la el. Citesc de ceva timp si ma documentez, urmaresc, ce-i place si ce nu. Poate, ajungem sa ne intelegem.
    Anul asta am implinit 30 de ani, am tenul mixt cu usoare urme de la acneea din adolescenta si mici monstruleti care apar din cand in cand.
    O rutina zilnica arata cam asa, seara:
    Demachiere cu un produs laptos pentru ten mixt (inlatur fdt), urmata de un produs solubil in apa. Tamponez fata cu un prosop fara sa trag prea tare de piele si aplic un toner. Dupa 5 minute aplic : o seara Retin A, dupa 15 min crema hidratanta si ser; urmatoarea seara crema hidratanta si un mix din uleiuri vegetale (eu am jojoba, luminita serii si samburi de struguri- sunt amestecate de mine dupa ce am cumparat sticlute mici de 10ml fiecare). Folosesc mixul de uleiuri si in jurul ochilor, doar ulei folosesc in ultimul timp pe aceasta zona. Vreau sa incerc si alte combinatii, potrivite tenului mixt, desigur. Iarna, si aceasta zona este mai uscata.
    Dimineata:
    Demachiere cu produsul solubil in apa (o mai sar uneori), toner si: daca pielea este uscata pe unele zone aplic un strop de ulei (de obicei se intampla asta in seara in care am folosit Retin A, usuca pielea ). Daca nu este cazul, incep si aplic doar pe zona T un produs pentru sebum si pori dilatati. Pe toata fata, aplic ulterior, o crema hidratanta neaparat cu protectie solara (daca folosesc Retin A este obligatoriu si iarna), a mea are SPF 25 acum, dar am avut si cu protectie mai mare. Dupa cateva minute aplic fondul de ten.
    Saptamanal: Imi exfoliez fata cu un produs bland dar sunt perioade cand renunt la exfoliere, depinde ce-mi cere tenul si cum arata.
    Imi place sa aplic uneori miere amestecata cu putin ceai din ceai verde, ca masca. Nu am nici o masca din comert. Tot ocazional imi tamponez tenul cu ceai facut din ceai verde si musetel. Daca fac un astfel de ceai odata, tine la frigider 2-3 zile, dar tot proaspat si caldut imi place mai mult. J
    Cam asta este, sper ca nu am un mesaj prea lung sa te plictisesti citind. Iti doresc din suflet sa ai sarbatori binecuvantate !
    Like+share Apivita

  11. Monica Daliu spune:

    Email – monica.daliu@yahoo.com
    Facebook – https://www.facebook.com/Apivita.Ro?fref=ts#!/monica.daliu/posts/314292275350887
    Tenul meu mixt imi da mari batai de cap mereu, vara este mereu lucios, iar iarna este destul de dificil sa il ingrijesc pentru ca zonele cu ten normal tind sa se usuce si mai mult si au nevoie de hidratare speciala pentru a nu se descuama, iar zona T ramane in continuare cu tendinta ei de ingrasare. 🙂 Asa ca folosesc un serum pentru hidratare intensa pe toata fata, iat apoi 2 creme diferite, una mai grasa pentru zonele cu tendinta de uscare si una cu efect de matifiere pentru zona T.

  12. mihaela ghelase spune:

    in perioada asta de la frig mi se inroseste fata si fac cojite, se usuca tare, in fiecare zi ma demachiez, aplic crema hidratanta si de doua ori pe saptamana imi pun masca

  13. Gaspar Ana-Maria spune:

    Ca fiecare, am si eu probleme cu tenul iarna.Insa, avand un ten gras, iarna mi-l usuca si sunt, intr-o oarecare masura, bucuroasa.Nu trebuie sa insir aici ritualul de ingrijire pentru tenul meu iarna, pentru ca seamana cu a multora, printre care conteaza, foarte mult, hidratarea, cu produse Boots, in cazul meu.
    Insa, vreau sa va spun ce am descoperit, de cand sunt mama.
    Sa-i zicem ” un gel” extraordinar pentru tenul meu iarna este laptele matern, credeti-ma.Cand imi alaptez copilasul, pun pe un disc demachiant si un pic de lapte matern si-mi dau pe ten.Nu va spun ce efect extraordinar are.E ca zapada p deasupra graului, credeti-ma!!!!!!!!!!

  14. Racu Marlena spune:

    Iarna dupa demachiere folosesc o crema mai grasa apoi fondul de ten. De asemenea beau 2 l de apa, maninc fructe si legume. Folosesc saptaminal o masca pentru hidratare. Am un ten uscat.

  15. Ramona Roman spune:

    FB : Ramona Roman
    Share : http://www.facebook.com/ramona.roman.73/posts/177115465764493
    In timpul iernii am tenul si mai uscat decat de obicei, folosesc multa crema hidratanta usor grasa, si obligatoriu crema si dimineata si seara aplic pe fata.

  16. Teea spune:

    Iarna tenul meu mereu imi gaseste nod in papura, dap! Pretextul perfect sa imi schimb rutina de ingrijire zilnica si sa-l las sa se bucure de produse noi, vorba aceea: anotimp nou, „hainute noi”. 🙂
    In ultima vreme, mai precis de cand s-a racit, imi transmite ca s-a „sensibilizat” …yeah!;;), ca se simte „agresat” de temperaturile acestea scazute… In traducere libera: degera, dom’le!!! Indirect spus: vrea hidratare suplimentara si nu orice fel de hidratare, una hranitoare si delicata totodata, de preferat eco, bio… fara „chimicale” si alte ingrediente „suspecte”; mda, deja m-a innebunit de cap! De aceea testez in aceasta perioada diverse produse hidratante, aplicate dupa clasica etapa de curatare/demachiere si tonifiere. Cu toate acestea, tenul meu nu da semne de multumire… Acum vrea altceva: vrea sa testeze neaparat acest ser Apivita, despre care imi transmite ca-i… cam face cu ochiul de cand l-a zarit. :).Ca urmare, iata si inscrierea mea la acest concurs pentru a-i face o noua bucurie dragutul meu de ten! 🙂
    Multumiiim! :*

    – Fb share la aceasta postare:

    – Fb like pg. Apivita: Teea Anne
    – Fb share pg. Apivita:

    – Abonare cu mail: r3yvonne@yahoo.com

  17. Ivan Janeta spune:

    FB:janeta janet
    share pagina:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/306900486094061
    share concurs:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/377937625629702
    abonata :janeta_20072001@yahoo.com
    In perioada de frig ma descurc foarte greu cu tenul meu mixt il curat de doua ori pe zi ma demachez il tonifiez si il hidratez cu o crema mai grasa si mai hidratanta si o data pe saptamana folosesc o masca hidratanta

  18. abonat simona_msc@yahoo.com
    fb simona mihalache

    In general iubesc iarna, iubesc fulgii de nea care danseaza in vazduh, iubesc caldura de la gura sobei alaturi de un pahar de vin rosu alaturi de cei dragi, iubesc atmosfera da sarbatori, colindele, bradul impodobit, oamenii de zapada cu nasurile morcovite, dragostea care ne cuprinde si cadourile pentru ca sunt si eu om si ador sa fac si sa primesc cadouri. Dar o sa va spun si ce nu iubesc la iarna, categoric si fara drept de apel nu iubesc, de fapt as putea spune ca urasc pe deplin efectele gerului asupra tenului meu. Da….stiu ideile romantice, cum ca domnisoarele si doamnele cu obrajii rosii de la ger sunt incantatoare dar pe bune ca nu-i nimic incantator la obrajii arsi de ger, uscati si care se curata ca dupa bronzul de vara. Noroc de bunica, femeie din popor care mereu ma invata cate un leac sau o „doftorie” din batrani si care pana la urma este si ea femeie chiar daca de la tara si stie cat conteaza aspectul fizic pentru noi. De la bunica am invatat o multime de retete de masti din plante si pentru fata uscata de ger, de cel putin doua ori pe saptamana imi prepar din miere de albine, lapte de bivolita si catina o masca pe care o intind pe fata curata circa 20 de minute. Apoi clatesc cu apa calduta si gata, pielea isi recapata stralucirea, elasticitatea si lok-ul proaspat. O minune nu alta, v-o recomand cu incredere.

  19. Cristina Simona Popescu spune:

    FB:Cristina Simona Popescu;
    Share:https://www.facebook.com/morena.mora1/posts/112693282231412;
    Am un ten mixt l usor sesibil :

    Hidratare de tip iontoforeză cu mix de soluție realizată din miere, lăptișor de matcă, apilarnil și venin de albine. Acest tip de hidratare introduse principiile active direct în derm, de unde trec în circulația sanguină.Este o mască complexă(vitamine, minerale ,aminozcizii etc ), realizată din cocktail apicol, plante și flori pentru hidratarea, hrănirea și regenerarea pielii, cu efect astrigent, emolient, calmant, de hrănire, hidratare, regenerare și relaxare psihica. Aceasta masca este mana cereasca pentru tenul meu deoarece tenul meu capata un aspect luminos si hidratant iar dupa folosirea acestei masti imi aplic un ser pentru zona ochilor si crema – gel pentru hidratarea tenului cu cateva picaturi de ulei de caise presat la rece .Dupa folosirea acestei masti cremele se absorb mult mai bine si imi protejeaza tenul de agentii externi , tenul meu este si hratit ,hidratat , si protejat .

  20. Ana spune:

    FB Ana Ioana

    Eu am tenul uscat, asa ca iarna e si mai rau… De multe ori pe frunte si pe nas am pielea foarte uscata astfel incat atunci cand aplic fondul de ten arata foarte urat. Prin urmare, de vreo 2 ori pe saptamana imi exfoliez pielea cu un scrub, insistand pe zonele cu probleme, dupa care aplic o crema hidratanta amestecata cu ulei de argan sau masline, in functie de ce am prin zona. Dimineata, dupa demachiere folosesc o crema de ochi si crema de zi cu factor de protectie, iar seara folosesc in jurul ochilor o crema mai grasa si pe restul fetei aplic tot o crema mai hidratanta cu ulei de nuci de macademia si acid hialuronic. Ca masca, folosesc cand simt nevoia tot ulei de argan, masat seara pe fata si lasat peste noapte. Tot timpul folosesc un balsam de buze, inclusiv seara inainte de somn. Cat priveste machiajul, ca sa am tenul luminos folosesc tot timpul un iluminator pe pometi, arcade si nas.

  21. Krsz spune:

    eu am ten mixt, insa iarna nu am foarte multe probleme. Imi curat foarte bine tenul si folosesc creme hidratante. In plus, cam de doua ori pe saptamana, imi pregatesc cate o „baie de aburi” pentru a-mi curata foarte bine tenul, apoi aplic o masca facuta de mine, dintr-un galbenus proaspat si o lingura de miere( uneori folosesc si argila). Una dintre problemele mele este ca mi se inroseste tare nasul de la frig, si arat ca Rudolph. Pacat ca pentru asta nu exista nici o solutie.

  22. Oana Elena spune:

    Abonata cu oanaelena0703 at yahoo dot com
    Like FB: Oana Elena
    Share: https://www.facebook.com/oana.elena0703/posts/375704289190935

    Vesnica mea problema (indiferent de anotimp) este acneea. Insa sunt destul de multumita de cum arata tenul meu in ultima perioada…micul meu secret este folosirea unei creme cu saruri preparata in farmacie.

  23. Acsinte Lorena Isabela spune:

    Am tenul mixt, deci vara nu pot sa folosesc decat o crema foaaaarte usoara si nici intr-un caz fond de ten. Cat despre iarna…iarna am senzatia de strangere a pielii, ma ustura usor cand ies afara la frig, deci trebuie sa folosesc neaprat o crema hidratanta. Folosesc o crema preparata din unt de shea, unt de cacao si vitamina E. Se mai intampla si sa nu apuc sa ma dau, din graba, sau uit si nu vreti sa stiti senzatia pe care o am si aspectul tenului 😀
    FB: Acsinte Lorena Isabela
    E-mail: lo_isa_bella@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/lorenaisabela.acsinte/posts/433226363413987

  24. Claudia spune:

    iarna se inroseste fata de la frig si aplic o crema hidratanta

  25. elena ghimpu spune:

    deoarece am tenul mixt, trebuie sa acord o mai mare atentie ingrijirii tenului, in special in sezonul rece. mentionez ca pt a combate agresivitatea iernii, am inlocuit crema de zi cu ….cea de noapte. :). imi exfoliez tenul de 2 ori pe sapt cu zahar brun is o data la 1 luna imi place sa-mi fac o infuzie cu musetel pt a scapa de toate cosurile si punctele negre atat de inestetice. ulterior acestui tratament, imi place sa-mi rasfat tenul cu ulei de argan, pe care mai noi il folosesc ca si crema de ochi si pot spune ca are un efect miraculos. buzele nu trebuie nici ele neglijate. le exfoliez usor cu periuta de dinti in miscari circulare in fiecare dimineata si nu uit niciodata sa folosesc un balsam de buze ff hidratant. cel mai este chiar uleiul de cocos.

  26. Iarna, bat-o vina , este tot o problema pt. tenul meu sensibil si uscat. imi acord timp pt. a-l ingriji. Folosesc crema hidratanta si nutritiva in acelasi timp si ziua pt. nu-i da voie gerului sa-si gfaca de cap cu tenul meu. Folosesc si ulei de catina care este natural si un bun aliat. Cu patura de substante antifrig astept cu infrigurarea razele soarelui caldut de primavara. Mai este mult, caci iarna abia isi arata coltii, dar am rabdare si sarbatorile de iarna care se apropie imi mai dau un pic de lumina tenului.

  27. Mitu Catalina spune:

    Fb: Mitu Catalina
    Link Share: http://www.facebook.com/mitu.catalina.9/posts/518940078130215
    Mail: sexxy_bruneta4all@yahoo.com
    Iarna tenul meu este intr-adevar sensibil ,insa eu ma confrunt cu 2 probleme: daca pe nas,frunte si barbie am tenul usor lucios si tinde inspre a se ingrasa,pe obraji se usuca si se cojeste!
    Astfel ca ritualul meu de ingrijire cuprinde 3 pasi esentiali pt tenul meu problematic.
    Primul pas este sa stau 15 minute sub o baie de aburi,sau mai explicit fierbeti o craticioara cu apa ,o rasturnati intr-un bol adanc ,va aplecati asupra acelui bol si acoperiti cu un prosop,timp de 15 minute asa stau,iar apoi imi curat tenul cu MALAI ,da exact cu malai,sper sa nu radeti de mine,este un bun abraziv si curata punctele negre si toate impuritatile.Dupa ce mi-am deschis porii stand sub aburi si mai apoi i-am curatat,trecem la urmatorul pas. Pt acest pas aveti nevoie de o bucatica de tifon curat si o cescuta de lapte cat mai gras. Cu tifonul inmuiat in lapte veti unge portiunile de ten uscat si veti lasa sa actioneze timp de 15-20 minute,puteti repeta procedeul daca aveti un ten la fel ca al meu problematic. Dupa 20 minutele veti spala usor fata cu apa calduta. Iar pasul 3 cuprinde o masca pe baza de ulei de masline sau miere,eu le alternez o saptamana miere , o saptamana ulei de masline.
    Un truc simplu pe care il folosesc este sa imi ung fata inainte de culcare cu lapte gras si sa il las sa actioneze toata noaptea,veti vedea diferenta in numai o saptamana de la folosire.
    Sper ca nu v-am plictisit si sper din suflet sa va fie de ajutor acesti 3 pasi simpli.
    Pupici

  28. Hancianu Alexandra - Madalina spune:

    Iarna problemele tenului sunt cele legate de exfoliere si deshidratare, asa ca aleg o crema mai grasa, cu profunde calitati nutritive si hidratante.

  29. Dima Lucica spune:

    Tenul meu are probleme specifice iarna, din cauza frigului si se usuca mult mai repede, asa ca folosesc creme hidratante, uleiuri si masti exfoliante o data pe saptamana.

  30. kaiyoaino spune:

    fb kaiyo aino
    share: http://www.facebook.com/kaiyo.aino.9/posts/111195059049109
    Iarna pentru mine (si mai ales pentru tenul meu) e o perioada ciudata: cand e foarte uscat si deci am nevoie de multa hidratare, cand e mixt, aproape gras.Asa ca iarna trebuie sa fiu dotata din timp cu de toate: si creme hidratante si cu cele matifiante, fond de ten fluid dar si cel compact si tot asa pentru toate produsele de ingrijire. In general, prefer sa minimizez machiajul, optez pentru look`uri cat mai simple si renunt total la ruj si gloss, pe care le inlocuiesc cu tone de balsamuri hidratante. Tot aceasta e perioada cand simt nevoia cat mai mult sa imi pun la munca creativitatea si sa realizez produse de ingrjire hand-made sau pur si simplu optez aprox.80% pentru produse bio. Daca in restul anului nu sunt chiar asa de atenta la ingredientele cosmeticelor pe care le achizitionez, iarna, ma indrept spre produse apicole, in marea majoritate,dar si folosesc uleiuri vegetale pentru hidratare .

  31. Darling Ada spune:

    follow andradarling[at]yahoo[dot]com
    fb Darling Ada
    share http://www.facebook.com/darling.ada/posts/385863411495863
    Eu nu am probleme cu tenul pentru ca nu astept sa apara, le previn zilnic. Folosesc o crema puetrnic hidratanta si tenul meu nu are de suferit.

  32. Cirstea cristina spune:

    FB: Cristina Cirstea
    dendely84n@yahoo.com
    Iarna se agraveaza cuperoza mea….primavara oricum se atenueaza. A, si tot iarna mi se crapa buzele de la frig…folosim mai mult strugurel de buze.Cam atat…iarna e frumoasa indiferent de ravagiile pe care le face asupra tenului nostru.
    share: http://www.facebook.com/cristinacirstea84/posts/420071368064424

  33. Hagiescu Tatiana spune:

    Iarna tenul meu devine uscat. Incep sa mi se crape obrajii , iar la colturile gurii fac mici bubite. Pentru a preveni aceste probleme, am invatat cu timpul ca trebuie sa intervin rapid si sa nu las loc gerului sa imi strice tenul. De aceea obisnuiesc sa folosesc creme mai grase. De asemenea folosesc si masti hidratante si nu imi lipseste strugurelul.

  34. Buna!!! si Multumesc pentru concurs!!!
    Eu iarna folosesc zilnic o crema hidratanta cu apa termala (nu o sa scriu firma) si cu factor de protectie (30), pentru ca si in sezonul rece suntem supuse actiunii razelor UV, iar eu locuiesc in zona inalta a Bucovinei, si cu atat mai mult imi arat fatza Soarelui in fiecare zi din an!!! Apoi nu imi lipseste un balsam nutritiv pentru buze, il gasesc tot timpul in poseta si il folosesc de mai multe ori pe zi, la nevoie!
    Multumesc!!!

  35. fb B-Andreia Daniela
    email andreia.daniela87@yahoo.com
    share http://www.facebook.com/bandreia.daniela/posts/296625103792443

    Problema mea , al fel ca a multor fete ,ten uscat mai ales in zona T .Incerc sa o rezolv cu o crema grasa,fdt cu spf si fularel la gat 🙂 sa protejez cat de cat fata .

  36. Geta Alexiu spune:

    Eu am o problema foarte deranjata, la temperaturi scazute. Am un ten sensibil pentru care trecerea de la foarte rece la foarte cald este o adevarata trauma, iar cum in majoritatea cazurile temperaturile din interior sunt foarte mari, eu am de suferit: simt cum parca sta sa crape fata de uscata ce e, dar in acelasi timp incepe sa se inroseasca. La un moment dat parca are culoare grena si imi ies flacari. Ar trebui, probabil sa fac trecerea treptat de la frig la cald, dar de cele mai multe ori nu e posibil

    FB: Geta Alexiu; like si share la pagina apivita
    sunt abonata prin e-mail

    • Geta Alexiu spune:

      Exact ceea ce era mai important am omis sa spun si anume faptul ca am descoperit o crema care face minuni: este vorba de Bioderma Sensibio AR. Reduce roseata si uniformizeaza foarte bine tenul, in plus asigura si protectie impotriva razelor UV.

  37. Alina spune:

    Pff, iarna e o adevarata provocare pentru tenul meu. Ca mandru posesor de ten mixt razvratit si plin de pretentii, iarna nu se mai impaca nici cu pomezi lejere nici cu alifii cremoase.. Adaugam vantul, gerul, atmosfera uscata din camera datorita incalzirii artificiale si avem o situatie de criza estetica. Din fericire, sunt cateva metode prin care fac fata aventurii geroase:
    – aplic exfoliantul BHA mai rar (odata la doua zile)
    – am scos SPF-ul water resistant
    – dimineata am doua creme: una mai emolienta pe care o aplic cand ies afara si e frig si una lejera pentru cand stau in casa
    – seara hidratez tenul cu o crema lejera personalizata
    – beau mai multa apa, sa compensez deshidratarea
    – in wekend aplic masti hidratante naturale

    Pana acum situatia este sub control si sper sa ramana asa 🙂

    Am dat like& share ( https://www.facebook.com/allina.diana/posts/413690848700888 ) si m-am abonat pe mail cuadresa de mail din comentariu

  38. Fb: Dorina Mariana
    tarta_dorina@yahoo.com
    share pagina: https://www.facebook.com/dorinamariana.tarta/posts/500255550007196
    Cu tenul nu am prea mari probleme atata timp cat folosesc crema hidrtanta. Problema mea cea mai mare sunt buzele crapata din cauza frigului, chiar daca folosesc zilnic ruj sau gloss.

  39. Bechir Monica spune:

    Tip ten: sensibil
    Problema: iritarea si inrosirea tenului in perioada rece din an.
    Rezolvare: folosesc doar produse de ingrijire corespunzatoare tenului sensibil, fara parfum, fara parabeni astfel: dimineata aplic ca si baza de machiaj o crema hidratanta cu SPF 15 si un fond de ten hidratant pentru ten sensibil cu SPF 15 (neaparat din gama dermatocosmeticelor) iar seara dupa demachiere aplic o crema hidratanta pe fata si un gel hidratant in jurul ochilor. Foarte importante in aceasta perioada sunt mastile; astfel, o data pe saptamana aplic masti de intretinere cu: o lingurita miere de albini amestecata cu un galbenus de ou de prepelita si o picatura de ulei de masline, ulei de argan, ulei de jojoba, si altele.

    Facebook: Bechir Monica
    Share: http://www.facebook.com/bechir.monica.3/posts/226644397469570

  40. federova spune:

    Buna Cristina!
    Fb: Federova Kik
    Share: https://www.facebook.com/federova19/posts/514823105202917
    R: Iarna asta tenul imi joaca feste, cand e gras, cand e uscat. Il hidratez in fiecare dimineata si seara cu crema, aplic o masca o data sau de 2 ori pe saptamana (aspirina+miere sau ulei de masline), incerc sa-mi tin sub control zona T cu uleiul de Jojoba, iar cand ies afara ies un fel de ninja. Las doar ochii la vedere si din cand in cand nasul ca sa-l suflu. Urasc iarna! Pana ajung la servici se duce toata pudra de pe fata.

  41. Mihai Paula spune:

    Am probleme cu tenul, mai ales iarna. Pielea se inroseste si am o mancarime deranjanta iar ochii lacrimeaza . Cu toate ca si dimineata si seara aplic o crema speciala pentru ten.

  42. ioio spune:

    share:https://www.facebook.com/fagadariu.ioanaiuliana/posts/463682847029168
    like:ioana faga.
    eu am probleme ca mi se usuca mai mult tenul, doar atat. sincera sa fiu nu ma confrunt cu probleme mari, ma dau cu o crema hidratanta cu spf, fond de ten si atata, imi aplic o masca de ourificare si una hidratanta cu ulei de masline. am citit ca e buna masca cu dovleac, am sa o incerc cat de curand.

  43. luciana1983 spune:

    Iarna tenul meu este foarte uscat, deshidratat desi am un ten mixt spre gras ,incerc sa-mi curat bine tenul de impuritati, celule moarte si apoi cand ies afara aplic o crema hidratata cat mai de dimineata sa nu ies afara imediat caci alfel se irita, se inroseste.Iarna tenul are nevoie de o ingrijire mult mai speciala decat vara temperaturile fiind foarte scazute tenul trebuie protezat si tot organismul trebuie hidratat ,de aceea zilnic beau 2 litri de apa.

  44. Stefania Petcu spune:

    Fb: Stefania Petcu
    Share:http://www.facebook.com/stefania.petcu.9/posts/101173816719561
    mail: mirilush@yahoo.com
    Eu am tenul foarte uscat iarna si e mai dificil de intretinut, folosesc creme hidratante si masti si ma ajuta cat de cat:)

  45. Corina Pantiru spune:

    Imi crapa pielea de aceea folosesc crema hidratanta
    FB:Corina Pantiru
    E-mail:corinna_pantiru@yahoo.com
    Share:https://www.facebook.com/corina.pantiru.1/posts/510062782361316

  46. Raluca Mihaela Tudor spune:

    Iarna am mari probleme, atat cu tenul, cat si cu mainile, se usuca foarte rau. Inainte sa vina bebe (in urma cu 8 luni), ma ingrijeam cu masti naturale, preparate de mine, din diferite fructe (mar,banana,piersica,etc), legume de sezon(morcov), lapte, plus foarte multa miere (la mine ajuta foarte mult in cazul pielii uscate). Acum, de cand a venit el, din pacate nu imi mai gasesc timp si pentru mine si simt lipsa acelor masti, care erau prezente cel putin o data pe saptamana. Acum folosesc, pentru ca este mai simplu de aplicat, crema hidratanta, dar parca nu sunt la fel de multumita. De cand a venit frigul, imi simt fata foarte uscata si iritata.
    Voi incerca totusi sa revin la solutiile mele salvatoare si macar o data pe saptamana, inainte de aplicarea cremei hidratante, sa imi fac si o masca din banana, iaurt si miere.

  47. ungureanu gabriela spune:

    iarna din cauza frigului mi se usuca pielea,dar rezolv problema cu multa crema hidratanta

  48. Rocxana Botusan spune:

    NU AM PRB DEOSEBITE….TENUL E MAI USCAT DECAT DE OBICEI,ASA CA FOLOSESC ULEIUL DE MASLINE

  49. Annca Anya spune:

    fb: annca anya
    mail: anca_marrina@yahoo.com
    Iarna tenul meu este pretentios, daca ma gandesc bine ..mai tot timpul este pretentios, indiferent de anotimp.Doar problemele sunt diferite :)) Iarna tenul meu are nevoie de o hidratare mai buna,de aceea incerc sa-l rasfat si cu masti pe langa crema hidratanta folosita..Spun „incerc”deoarece nu intotdeauna si reusesc !:)) Comoditatea isi spune cuvantul in cazul meu 😀 chiar daca nu recunosc intotdeauna 😀

  50. Petre Madalina spune:

    singura problema cu tenul iarna este aceea ca trebuie sa folosesc mereu crema hidratanta fiind mai uscat decat in restul anului.

  51. Luiza S. spune:

    Buna!
    email: cupcakesplendens@yahoo.com
    FB: Luiza Suatean
    Am tenul extrem de uscat mai ales iarna si am incercat sa folosesc o gramada de creme de fata de-a lungul timpului,iar cu majoritatea nu am avut nici un rezultat pozitiv.
    De un an si ceva am inceput sa folosesc untul de shea pe post de crema de fata,e cel mai hidratant si natural mod de a-mi ingriji tenul.Din pacate il pot folosi numai seara,daca l-as folosi ziua mi-ar luci fata mai ceva ca un beculet,asa ca in timpul zilei folosesc bb cream sau fond de ten mineral,pentru a-mi proteja fata de vant ,dar si sa ascund roseata obrajilor.
    In rest,o data la 2-3 saptamani folosesc gel pentru hidratarea si curatarea tenului.

  52. Ama spune:

    Buna!
    mail: amalutzza@yahoo.com
    fb: Amalia Olteanu
    Problema mea majora este faptul ca tenul meu este uscat si cu tendinta acneica, iar daca in anotimpurile calde si de tranzitie ma descurc cu el, iarna o ia razna. Daca aplic o crema hidratanta, imi apare acnee, iar daca aplic o crema anti acneica mi se descuameaza, ma ustura si ma strange foarte tare. Asa ca este foarte dificil sa am un aspect ingrijit, dar cu toate astea reusesc…sau cel putin asa imi place sa cred! 😀 Cum fac asta? Secretul sta in masti! Aplicand o data pe saptamana o masca cu miere si lapte, perfecta atat pentru hidratare , dar si pentru tratarea acneei, iar ocazional o masca cu banane si galbenus, ideala pentru sezonul rece, tenul meu nu mai sufera atunci cand incerc sa il hidratez cu creme din comert, sau cand incerc sa extermin cate un cos.. Si, in fiecare zi imi tamponez fata cu apa termala, iar apoi aplic o crema intens hidratanta care imi mentine tenul catifelat si hidratat.

  53. Alex spune:

    Iarna imi apar riduri si pete din cauza frigului si a vantului. Pentru asta, folosesc o crema de fata hidratanta cu aloe vera, pentru piele sensibila. E mai consistenta si are un continut mai mic de apa decat cele pe care le folosesc in celelalte sezoane.

  54. Simona spune:

    Eu am tenul uscat si iarna se usuca exagerat de mult, e un cosmar. Ca sa scap de problema asta, folosesc creme puternic hidratante de zi si de noapte, iar saptamanal o masca hidratanta.

  55. iuliaiulia spune:

    In perioada de frig l hidratez cu o crema mai grasa si mai hidratanta si o data pe saptamana folosesc o masca hidratanta. Nu-mi lipseste uleiul de argan

Lasă un răspuns

