Idei de cadouri pt perioada sarbatorilor de iarna

Dupa ce am rasfoit albumele cu poze ale paginii de facebook Boots Romania (click aici), am descoperit o gramada de seturi si cadouri perfecte pt aceasta perioada asa ca am hotarat sa va inspir si pe voi .

Iata ce as vrea eu sa primesc de Craciun si de ce nu, sa daruiesc 🙂

lavanda

  • Trusa BE ENCHANTED 

BE

lip

8 gânduri despre „Idei de cadouri pt perioada sarbatorilor de iarna

  1. Loredana spune:

    Mda, de la setul cu lavanda si de la BE ENCHANTED nu dau inapoi. Si mie mi-ar placea astfel de cadouri sub brad. Cine stie, poate le primesti, doar ai fost cuminte.
    Sa ai sarbatori frumoase, linistite si calde !

  2. Mi-ar fi placut si preturile sa le treci pentru fiecare „cadou” in parte

  3. Geta Alexiu spune:

    setul de lavanda este preferatul meu!

  4. DarLyst spune:

    Balsamurile de buze sunt tare dragute.

  5. Alice wonders spune:

    Balsamurile de buze arata genial, girlie and cute!

  6. Cris spune:

    Vaai , mie mi-ar place sa le primesc pe toate:”> si sa le si daruiesc desigur :))

Lasă un răspuns

