Castigatoarele giveaway-ului Apivita

Imi cer scuze pt intarzierea cu care anunt castigatoarele dar in ultimele 2 zile am avut o criza biliara si am stat mai mult in pat.

Gata cu scuzele, sa trecem la bisnis 😀

Iata pe cine a ales random.org pt a castiga cate un ser Apivita cu acid hialuronic si extract de aloe vera:

  • Acsinte Lorena Isabela
  • Botezatu Paula

Felicitari!

Au fost multe inscrieri frumoase,unele mai melancolice si descriptive, altele mai obiective….Mi-a fost greu sa aleg dar amramas pana la urma la comentariul urmator :

„Pff, iarna e o adevarata provocare pentru tenul meu. Ca mandru posesor de ten mixt razvratit si plin de pretentii, iarna nu se mai impaca nici cu pomezi lejere nici cu alifii cremoase.. Adaugam vantul, gerul, atmosfera uscata din camera datorita incalzirii artificiale si avem o situatie de criza estetica. Din fericire, sunt cateva metode prin care fac fata aventurii geroase:

– aplic exfoliantul BHA mai rar (odata la doua zile)
– am scos SPF-ul water resistant
– dimineata am doua creme: una mai emolienta pe care o aplic cand ies afara si e frig si una lejera pentru cand stau in casa
– seara hidratez tenul cu o crema lejera personalizata
– beau mai multa apa, sa compensez deshidratarea
– in wekend aplic masti hidratante naturale

Pana acum situatia este sub control si sper sa ramana asa”

Am observat ca multe dintre voi va confruntati cu problema tenului mixt care vara isi face de cap iar iarna se deshidrateaza intr-o veselie . Si eu fac parte din acest grup haha 😀

Citind si restulcomentariilor , am alcatuit si o mini-lista de pasi de ingrijire a tenului mixt pe perioada iernii si nu numai:

  • Demachierea obligatorie dimineata si seara! Folositi o spuma sau o crema demachianta chiar si daca nu ati folosit machiaj, in felul acest eliminati praful,excesul de sebum si alte impuritati acumulate de-a lungul zilei
  • Hidratare, hidratare,hidratare! Chiar si tenul gras si mixt au nevoie de hidratare in pofida excesului de sebum. Folositi o crema/ser/gel cu cat mai putine ingrediente iritante ( sau chiar deloc) si daca se poate sa aiba si proprietati matifiante.
  • Exfolierea e un pas benefic! Fie ca va exfoliati tenul mecanic o data pe saptamana ( nu mai mult,riscati sa il iritati) fie ca ca folositi exfolianti chimici precum gelul AHA sau BHA , nu ignorati cremele cu protectie solara, mai ales atunci cand folositi exfolianti chimici.Acestia pot elimina punctele negre,petele, cosurile dar pot sensibiliza tenul la razele soarelui asa ca o crema cu factor de protectie solara e obligatorie!
  • Aplicati seara o crema de noapte/un ser/ un mix de uleiuri vegetale. Tenul va va multumi:)

Cum stati cu pregatirile pt Sarbatori? Eu incerc sale ocolesc cat pot because I’m naughty like that, hear me Santa? 😀

10 gânduri despre „Castigatoarele giveaway-ului Apivita

  1. Felicitari castigatoarelor !!!

  2. Irina Andreea spune:

    felicitari castigatoarelor
    si multumim de ponturi

  3. Ivan Janeta spune:

    Felicitari

  4. Loredana spune:

    Felicitari norocoaselor ! Cu pregatirile imi place sa cred ca stau bine, am cumparat mici cadouri pentru toata lumea si vreau sa incetinesc ritmul acum, sa traiesc magia…
    Sarbatori frumoase tie si fetelor care-ti citesc blogul !

  5. manole alina maria spune:

    Felicitari castigatoarelor !

  6. Acsinte Lorena Isabela spune:

    Multumesc muuult!!!
    Am trimis datele pe mail
    Si pentru sfaturi 🙂
    Cu pregatirile…..chiar daca suntem pe linia de plutire sau am terminat, tot mai gasim cate ceva de facut 😀

  7. Acsinte Lorena Isabela spune:

    Sarbatori frumoase tuturor! Si sa va bucurati de fiecare clipa, ca pana la anuuuuul… mai este 😀

  8. Mihai Paula spune:

    FELICITARI ! ERA CAT PE CE…….

  9. Acsinte Lorena Isabela spune:

    Am primit acum 15 minute premiul.
    Abia astept sa il incerc 😀
    Multumesc! Sarbatori fericite!!

Lasă un răspuns

