To vote or not to vote?

Azi am descoperit ca pe pagina de facebook Cosmetic Plant are loc un poll cu cele mai citite bloguri de frumusete.M-am bucurat enorm de mult ca cineva m-a propus pemine ( anume Clarra, multumeeesc) si ca numarul voturilor creste.

Daca credeti ca merit un like, va invit sa ma votati pe mine si de ce nu, si pe celelate bloggerite mult mai experimentate ( am votat in jur de 15 fete pe care le urmaresc mereu). Click AICI.

Va multumesc anticipat pt votul de incredere:)

Thank You Fairy Much

 

4 gânduri despre „To vote or not to vote?

  1. Pintilie Lorena spune:

    Te-am votat! Pe aproape toate din lista va admiri si va citesc.

  2. Sabina Lavinia spune:

    Normal ca meriti! ❤

  3. Acsinte Lorena Isabela spune:

    Normaaaal ca te-am votat, de aseara 🙂

Lasă un răspuns

