Promotie No7

As vrea sa fac un mic anunt pt iubitoarele produselor de make-up de la No7 sau pt cele ce sunt curioase sa incerce aceasta marca.

In farmaciile Sensiblu se deruleaza o promotie No7 care presupune urmatoarele: o data ce ati achizitionat produse de machiaj No7 in valoare de 100 de RON, veti primi o trusa DECO DARLING.

Aceasta trusa contine : un mini-rimel p definirea genelor ( i-am facut review, imi place), un fard de pleoape negru ( fardurile mono de la No7 sunt ft pigmentate,cred ca acesta nu se va abate de la regula), un ruj Perfect Stay si un creion dermatograf ( ador creioanele dermatografe de la No7).

Promotia tine pana in data de 6 februarie asa ca hurry up 🙂

deco

6 gânduri despre „Promotie No7

  1. Loredana spune:

    Am descoperit de curand creionul dermatograf de la ei, pur si simplu dragoste !!

  2. Veronica picioroaga spune:

    Eu am descoperit BB-ul si la fel pot sa spun : dragoste la prima vedere :-)). Cred ca oferta este f faina! Multumim ptr pont!

  3. Simona T spune:

    Si mie imi plac produsele No 7 si mi-e o ciuda de mor ca la mine in oras nu este Sensiblu :((

Lasă un răspuns

