Pick your guilty pleasure

Suntem deja la finele lui ianuarie…..parca doar ieri era august si sarbatoream aniversarea blogusorului cu muuuulte concursuri.

Azi vreau sa va anunt ca impreuna cu Ivatherm Romania ( da,brandul Ivatherm s-a lansat si in strainatate) voi organiza un concurs de Sf. Valentin.

Acest concurs tematic va avea ca premii un pachet de 2 produse pt EA si unul de 2 produse pt EL. 🙂.Doar ca am nevoie de ajutorul vostru.

Va rog sa vizitati siteul oficial www.ivatherm.ro  si sa alegeti voi ce produse aveti nevoie/v-ar placea sa incercati.Bineinteles , imi lasati un comentariu la acest post; imi va fi mai usor sa aleg astfel premiile care sa fie pe gustul vostru.

Astept parerile voastre pana duminica aceasta iar concursul il voi demara candva in jurul datei de 1 februarie!

Apa Termala in apa

 P.S. Ce va recomand eu din ce am folosit  :

  • Apa termala Ivatherm (iarna,vara,nu conteaza,calmeaza iritatiile si arsurile minore, racoreste,curata tenul etc )
  • Crema UNA pt fata ( am folosit-o si eu si mama,hidrateaza excelent,umple liniile fine,se absorbe rapid,ingrediente benefice,what more could you want?)
  • Crema Ivapur Mat Matifianta ( pt cele care au un ten mixt este ok,tine sebumul sub control cam 5-6 ore,daca nu chiar mai mult)
  • Ivapur Gel Spumant( chiar daca nu toata lumea ii agreaza mirosul,este unprodus multifunctional-se poate folosi atat ca gel de curatare dimineata/[post-machiaj sau ca spuma de barbierit)
  • Crema hidratanta multiperformanta ( ce mult mi-a placut aceasta crema, a facut fata si frigului si temperaturilor de primvara/vara)
  • Crema hidratanta de fata cu Factor Protectie Solara 20 ( nici nu stiu cum sa accentuez cat e de importanta o crema cu protectie solara)

Ar mai fi multe dar cred ca cel mai bine dua copy+paste tuturor produselor de pe site :))

 

20 de gânduri despre „Pick your guilty pleasure

  1. Andra Sfetcu spune:

    cu siguranta Crema hidratanta multiperformanta :X

  2. DOGARU GONCEA ANELIA spune:

    Trecerea timpului lasa urme si trebuie sa contracaram prin produse performante.Crema Hidratanta Multiperformanta este produsul ce-mi face cu ochiul.Este pe masura asteptarilor si standardelor inalte.

  3. Loredana spune:

    Pai eu ador de la ei fondul de ten Joviale, crema de fata UNA si nu am incercat inca lotiunea micelara Ivapur. Lista ar putea continua cu o crema matifianta si muulte altele, dar ce greu ti-ar fi si tie sa alegi. 🙂
    Am vazut ca oferi un pachet pentru el, au si produse barbatesti? Sau unele pot fi adaptate, cum este de exemplu gelul spumant?

  4. Cossa spune:

    mie mi-ar placea sa incerc gelul spumant purifiant, crema Ivapur hidra,crema cu SPF pt ca vine primavara si trebuie neaparat sa folosim spf,chiar daca am neglijat in unele zile geroase acest aspect si mia-r mai placea s incerc lotiunea micelara si fondul de ten Jovial 🙂

  5. Oana Elena spune:

    mie mi-ar placea sa incerc produsele destinate tenului sensibil cu tendinta acneica

  6. Lauren spune:

    Eu am descoperit de putin timp produsele Ivatherm, odata cu campania trecuta, dar m-am indragostit iremediabil de gelul de spalare Ivahidra+ pentru piele sensibila si atopica. Sunt deja la a 2a sticluta si chiar daca mirosul nu ma incanta in mod special, a facut minuni cu tenul meu.

    Un produs pe care as vrea sa-l incerc si n-am apucat ar fi Lotiunea Micelara pentru ten sensibil, cred ca e cam din aceeasi gama cu Ivahidra+. Suna destul de interesanta descrierea si nu am avut ocazia pana acum sa incerc niciun produs de genul asta 😀

    Dragut concurs de Sf Valentin 🙂 pup!

  7. apa termala si ivapur crema matifianta ar fi pentru mine un vis implinit si pentru el cred ca un gel ivahidra sau ivapur, nu musai pentru el, am folosi amandoi, intai eu si apoi l-as convinge si pe el in timp, mai ales ca l-ar ajuta foarte mult in problema cu cosurile gelul ivapur :)!

  8. Nechifor Anca spune:

    As vrea sa incerc foarte mult- Ivatherm Ivamat lapte demachiant pentru piele normala si mixta si fondul de ten joviale, am auzit numai lucruri bune despre acest fond de ten si mi-ar placea sa il incerc

  9. Georgiana state spune:

    Crema multiperformanta a incerca-o , insa as propune si fondul de ten Joviale care este exceptional!

  10. Mihai Paula spune:

    Am prietene care folosesc aceste produse. Mi-au spus ca sunt foarte bune si eficiente. As vrea sa am ocazia sa le incerc si eu. M-au convins.

  11. nastasiu elena geanina spune:

    Crema Hidratanta Multiperformanta si Apa termala sunt produsele care mi le-as dori tare mult

  12. Maria Ana spune:

    Eu nu ma pot decide intre apa termala, pe care am descoperit-o recent si e o adevarata minune pentru tenul meu si crema UNA…e grea decizia, dar parca as inclina balanta spre apa termala ca sa pot conitnua ritualul meu de ingrijire fara a mai provoca stricaciuni asa cum am patit cu Normaderm 😦 pentru ca tare mi-e frica de alte necazuri..

  13. Elena Arriana spune:

    Crema hidratanta multiperformanta este geniala ❤ De asemenea lotiunea micelara nu este mai prejos.

  14. Cu tenul meu e greu.De fiecare data spun asta.E un ten gras si extraordinar de pretentios.Nu prea-i convin cremele.De ce?Pentru ca devine si mai gras in momentul in care il dau cu crema.Pe urma, spre primavara, cand isi face simtita prezenta soarele, incepe un fel de depigmentare si trebuie sa folosesc protectie solara.Si, pe deasupra, ca sa-i acopar imperfectiunile ramase in urma unei acnee urate de pe vremea cand eram studenta, trebuie sa folosesc un fond de ten EXTREM de bun.Spre rusinea mea, pana acum nu am folosit produse Ivatherm si tare mi-as dori sa incerc, mai ales ca sunt 100% romanesti.Asadar, mi-ar placea : CREMA PENTRU TEN GRAS CU TENDINTA ACNEICA, UNA CREMA ANTI-AGIING CONTUR OCHI, SPRAY PENTRU PROTECTIE SOLARA SI JOVIALE FOND DE TEN.
    Cam atat zic, ca sa pot posta aici, pentru ca, daca ma uit pe site-ul lor, mi-as dori o multime de produse.

  15. allish24 spune:

    As dori foarte mult sa incerc Crema Ivapur Matifianta si Apa termala Ivatherm !! Hugs ❤

  16. julyjullieta spune:

    Mi-as dori sa incerc apa termala Ivatherm si crema Ivapur Matifianta

  17. Marlena spune:

    Toate produsele sint f.bune. As vrea sa cistig Crema gidratanta multiperformanta si Crema hidratanta pentru corp.

  18. Bianca Roxana Anitei spune:

    lotiunea micelara;) ar fi cel mai dorit produs pt mine.http://ivatherm.ro/IVAPUR-lotiune-micelara-ivatherm-apa-termala-herculane.php?c=14

  19. Simona T spune:

    Eu am mai folosit in trecut gelul Ivapur care a fost destul de bun.
    Mi-ar placea sa incerc Metrocreme http://ivatherm.ro/metrocreme-ivatherm-apa-termala-herculane.php, crema ptr piele sensibila si cuperozica http://ivatherm.ro/crema-pentru-piele-sensibila-si-cuperozica-ivatherm.php, gel de spalare IVAHIDRA+ http://ivatherm.ro/ivahidra-gel-de-spalare-ivatherm.php, serul anti-aging http://ivatherm.ro/SYNERGY-SER-ANTI-AGING-ivatherm.php

Lasă un răspuns

