Review L’Erbolario Spumant de baie cu extract natural de narcisa

Azi revin cu o recenzie pentru un spumant de baie de la L’Erbolario.Nu foloseam pana demult spumant de baie dar oferta celor de la L’Erbolario mi se parut prea tentanta asa ca am ales spumantul de baie ce miroase a narcise.

Iata descrierea oficiala:

„Nota primavaratica a narciselor va improspata baia si va curata cu delicatete chiar si pielea cea mai sensibila. Actiunea extractului de flori de narcisa si apa distilata de narcisa, tonifianta si calmanta, este intensificata de amestecul cu uleiul de migdale si de aminoacizii din ovaz.”

Il puteti gasi in farmaciile Sensiblu selectionate ( click aici pt a vedea care sunt) la pretul de 42 RON cu cardul de fidelitate Sensiblu.

Iata parerea mea despre acest spumant:

  • Imi place ca are ingrediente naturale si asta nu afecteaza negativ pielea corpului,mai ales zonele intime
  • Nu face o spuma exagerata dar daca torni 2 capacele in loc de unul,vei obtine si mai multa spuma
  • Parfumul de narcisa e delicios, cred ca va fi un adevarat rasfat pt fetele carora le plac narcisele
  • Datorita formulei asemanatoare unui gel de dus,l-am folosit si in acest scop si a facut fata cu brio.

Din partea mea primeste nota 10 cu steluta datorita punctelor enumerate mai sus; singurul dezavantaj ar putea fi cantitatea putin cam mica, 250 ml.

Puteti vedea si restul produselor care face parte din aceasta gama aici.

narcisa

6 gânduri despre „Review L’Erbolario Spumant de baie cu extract natural de narcisa

  1. Valentina spune:

    da,e o gama placuta ,aceasta gama de la L’Erbolario.Am avut (si folosit) si eu cateva.Acummai am doar crema de corp Sublime.E foarte placuta.

  2. Loredana spune:

    Mmmmm, narcise, simt primavara…
    Am avut produse pentru ingrijirea parului de la ei, sampon, masca si un ulei- toate foarte dragi!

  3. Foarte interesant; la cat de frumos miros narcisele, chiar mi-ar placea un produs cosmetic cu aceasta aroma; multumim de review

  4. Jade spune:

    Imi place gama asta, miros toate foarte bine

  5. Geta Alexiu spune:

    chiar nu am folosit niciodata aceste produse

  6. blueroses spune:

    Imi plac produsele cosmetice parfumate, asa avem cu noi parfumul florilor mereu. Stiu ca imi plac narcisele, dar nu-mi amintesc deloc parfumul lor, ceea ce e ciudat … (macar nu am memoria olfactiva a ‘eroului’ lui P. Suskind 🙂
    Multumim pentru review, suna minunat aceasta gama, ca mai toate produsele l’Erbolario.

Lasă un răspuns

