Il marit pe Wandul Minune

Deoarece podoaba capilara mi-a crescut destul de mult de cand amcumparat Remington Pearl Wand , acum imi doresc un ondulator cu un tambur putin mai gros ,de 32 sau 38 de mm, ceva in genul acesta .

Prin urmare am ales sa incerc sa vad ondulatorul Pearl Wand sau sa il ofer la schimb pentru unul cu tambur mai gros .

Am dat pe el 130 de RON, eu il vand cu 100 RON (transport gratuit prin Posta Romana).

L-am folosit de maxim 5 ori,are toate componentele plus garantia de la producator.

Astept intrebarile sau ofertele voastre aici sau la mailul tacaciucristina at yahoo dot com. Multumesc 🙂

Iata si o poza cu minunatia:

crop

4 gânduri despre „Il marit pe Wandul Minune

  1. Cossa spune:

    un share de la mine! :*

  2. Loredana spune:

    Am si eu unul identic. Tu macar l-ai folosit de 5 ori. 🙂 Succes sa ai pentru o noua achizitie !

  3. Cecilia spune:

    Salut,
    Este cumva modelul CI95?
    M-ar interesa sa il iau.

  4. Cristina Cirstea spune:

    Incearca sa il vinzi pe Tocmai.ro, Okazii si Mercador. De obicei ai de asteptat..darpoate ai noroc si il vinzi!!

Lasă un răspuns

