Top 3 Sampoane Antimatreata

Ma gandeam demult sa fac acest top chiar daca mi se intampla doar de cateva ori pe an sa am episoade cu matreata.Produsele prezentate pot fi cumparate din orice supermarket sau Plafar.

Un al patrulea produs se poate gasi in marile farmacii si se numeste Selsun Blue, nu l-am incercat dar exista cateva recenzii ale altor fete ( click aici ). 

Desi titlu articolului indica o ierarhie , fiecare sampon m-a multumit in felul lui, m-a scapat de matreata si de mancarimi dar nu definitiv,adica problema a mai revenit.

Un remediu natural foarte eficient este masca cu ulei de cocos, aplicata prin masaj pe scalp si pe toata lungimea parului,works wonders si ajuta si la hidratarea firului de par.

  • Pantene Classic Clean Sampon 2 in 1 Antimatreata, pret aproximativ 12 lei

Pantene-2-in-1-Classic-Clean-Shampoo--Conditioner-182092

 

  • Garnier Fructis Antimatreata,pret aproximativ 12 lei

fructis

 

  • Cosmetic Plant Sampon Antimatreata cu Sulf, pret aproximativ 10 lei

sampon-antimatreata-sulf-urzica

 

 

Voi ce produse sau remedii folositi pt a scapa de matreata si mancarimi?

14 gânduri despre „Top 3 Sampoane Antimatreata

  1. CEL CU SUFL SI URZICA IL FOLOSESC SI EU

  2. cel cu sulf si urzica mi-a facut si mai multa matreata,h&s da rezultate…acum

  3. Madalina Zamfirache spune:

    Vichy Dercos – the best!

  4. Lorena, Iasi spune:

    Uleiul de cocos ca tratament si H&S.

  5. Loredana spune:

    Am in acest moment Selsun Blue cumparat din Donna cu 53 lei. Am ceva cojite pe scalp (nu foarte grav) si cum am citit recenzii bunicele, am spus sa-l iau sperand eu sa tratez problema. O tineam in frau cu ceva produse bunicele dar care nu aveau ingredient activ pentru tratare. Sunt la spalarea 6-7 si nu prea vad schimbari majore. Tot am cojite si scalpul ma supara destul de repede dupa spalare. Trebuie mentionat ca el este un sampon special pentru dermatita seboreica cu 1% Selenium sulfide. Astfel ca, aveam asteptari maricele. Un minus mare in cazul meu este ca parul ramane aspru, sulfuros, urat (asta este cuvantul meu). Desi aplic doar pe scalp, nu pot evita total spuma care se duce pe restul parului si nu-mi place deloc ce vad la final. Plus ca parul mi se ingrasa groaznic de repede desi am luat varianta pentru par normal/gras.
    Spun in apararea lui ca poate dupa mai multe spalari imi va ajuta scalpul (macar putin), dar clar nu l-as recumpara la banii astia, pentru ceea ce a facut in cazul meu. Inca o dovada ca suntem diferite.

  6. Sadie spune:

    Subscriu pentru Selsun, pe mine m-a ajutat. L-am folosit local, doar pe scalp, la inceput exclusiv, apoi il foloseam dupa ce ma spalam in prealabil cu alt sampon. Mirosul din par nu e chiar placut dupa spalare, dar se estompeaza in timp si in functie de produsele folosite dupa spalare.
    Mie mi-a mai calmat din mancarimi si mi-a eliminat dintr-o „secretie”, daca pot sa o numesc asa. pe care o aveam pe scalp si care-mi cauza caderea excesiva a parului.

  7. Kleopatra spune:

    Nu le-am încercat spre niciunul dar mie mi-a prins foarte un sampon de la Plant Activ.

  8. mihaandreea spune:

    eu am impresia ca sunt singura care sufera cu matreata orice as face nu reusesc sa scap de ea.. voi incerca produsele din topul tau sper sa ma ajute 😀

  9. Lucica Lazar spune:

    nu am folosit nici un produs indicat de tine,m-ar tenta cel cu sulf…momentan folosesc Clear si ma impac bine cu el 🙂

  10. […] din supermarket formulate relativ ok pe care le recomand sunt Dove si Pantene Pro-V. Aveti aici o lista cu top 3 sampoane animatreata din […]

  11. Mirela Hurjui spune:

    Buna Cristina,
    As vrea sa mai adaug un alt sapon la lista ta, pe care il eu l-am folosit si am scapat de matreata.
    E un sapun natural pe baza de ulei 100% pur din arbore de ceai (Tea Tree Oil) de la Thursday Plantation.
    La mine efectele s-au vazut foarte repede, am scapat de matreata si m-am indragostit de aceste sampon. Miroasa tare a natura si e tare fresh :).
    Numai bine, pup

Lasă un răspuns

