Recomandare iherb

Poate cele care urmariti blogurile de beauty stiti ca fetele obisnuiesc sa faca comenzi online foarte des.Eu am facut mai multe comenzi , fie singura fie impreuna cu alte fete.

Siteul www.iherb.com pune la dispozitia clientilor produse naturale,de la vitamine la produse ecologice pentru curatenia locuintei.

Momentan , costul transportului este de 4 dolari dar a existat o perioada in care acesta a fost gratuit.Coletele ajung in maxim 10 zile la posta normala.

La prima comanda primiti un cod de reducere de 5 dolari ( ACA975 este codul meu) dar puteti gasi la o simpla cautare pe net o gramada de coduri.Din pacate codul de reducere se aplica pt un singur cont asociat cu o adresa.

Iata o lista de produse de care au am fost multumita si pe care vi le recomand datorita faptului ca in Romania sunt ft putine prezente online si la niste preturi extreme.Nu le-am listat pe toate dar in general am fost multumita sau chiar ft multumita de tot ce am comandat pe iherb.com

Later Edit :Exista o problema a platformei wordpress, nu imi permite sa pun link direct spre produse, asa ca deocamdata trebuie sa le cautati voi pe site.

1.Uleiul din samburi de struguri Now Foods ( puteti gasi si alte uleiuri vegetale in diferite cantitati,sunt ecologice si pot fi folosite si in bucatarie)

gr

2.Uleiul de cocos nedezodorizat Now Foods ( gasiti si alte variante pe site)

coco

3.Deodorantul natural cu extract de lavanda Now Foods ( este excelent pt cei care sunt alergici la antiperspirantele clasice)

lav

4.Pensula de stippling Real Techniques by Samantha Chapman ( gasiti si restul pensulelor RT )

stippling_brush_4d6049e6c0bdc

5.Setul de pensule pt ochi EcoTools ( le gasiti si restul tot aici)
EcoTools-6-Piece-Eye-Brush-Set

6.Setul de facial buffs Ecotools ( produsele EcoTools sunt ecologice si produse din materiale reciclate, bureteii acestia sunt geniali, au 2 fete, una din bumbac cu care inlatur sapunul facial si una din bambus cu care exfoliez tenul)

eco-tools-sustainable-facial-buffs

7.Manusile si ciorapii din bumbac organic Ecotools ( le recomand celor care au pielea mainilor si a picioarelor ft deshidratata,crapata etc sau care au maini sau picioare reci;  folositi o crema sau ulei cu efect de incalzire)

socks manusi

8. Vitaminele si suplimentele de la 21 Century ( sunt cele mai ieftine, gasiti variante mai organice sau ecologice,dar mai scumpe).Am fost multumita de Biotina de la 21 Century

biotin

Voi ati comandat produse online de pe iherb?De care ati fost multumite/mai putin multumite?

7 gânduri despre „Recomandare iherb

  1. Catalina Sora spune:

    Interesante produse.Multumim

  2. Dorina spune:

    Categoric pensulele Real Tehniques, uleiurile de cocos, creme de fata, geluri de dus etc.
    O sa incerc si eu sosetele, am picioarele reci mai mereu 🙂

  3. coco spune:

    ma tot chiunui sa comand…si nu mai reusesc , zic sa termin ce am , uit si cumpar samd 🙂

  4. Descude spune:

    Astept o comanda sa ajunga cam de o luna…cred ca o sa incetez sa mai sper:(

  5. Andreea spune:

    Eu vreau sa imi iau pensule RT si ecotools 🙂 Am deja 2 seturi ecotools, unul de fata si unul de ochi si am neaparata nevoie de toate! :)) Poate nu chiar neaparata nevoie, dar am niste pitici. Ha ha!

  6. Duță Larisa spune:

    Nu am comandat până acum de pe acest site, însă, văzând că foarte multe persoane din blogsferă o fac și sunt mulțumite, mă tentează.
    Și eu cumpăr ulei de cocos, însă am încercat doar unul de pe Biorigine.ro și unul marca Steaua Divină. Oricum, îmi place.
    Setul facial EcoTools arată foarte bine !

Lasă un răspuns

