Mic anunt

De azi inainte, in fiecare luni, voi publica pe siteul celor de la Partytude ,la sectiunea Beauty, articole despre ingrijirea si machiajul tenului.Astazi a aparut articolul despre tenul sensibil ( click aici) iar saptamana viitoare voi vorbi despre tenul mixt, a carui mandra posesoare sunt 😀

Aruncati o privire,si un like, pe pagina lor de facebook ( click aici) unde puteti gasi informatii si recenzii despre concertele si evenimentele culturale important din Cluj-Napoca,dar si despre party food si alte cele.

Cei din spatele siteului imi sunt prieteni buni si cu ocazia aceasta vreau sa ii felicit pentru succesul lor , keep it up 😀

partytude-logo

8 gânduri despre „Mic anunt

  1. ValentinaT50 spune:

    multumesc de anunt.Astept saptamana viitoare,eu tot ten mixt am,asa ca ma intereseaza

  2. Hermina spune:

    hehe spor la treaba abia asteptam sa citim

  3. cristina iacob spune:

    si eu tot ten mixt, astept sa citesc 🙂

  4. Aghinitei maria spune:

    Eu am tenul uscat, am sa citesc in fiecare luni. Multumim!

  5. Lucica Lazar spune:

    Multumim! acum citesc,eu am tenul sensibil 😦

  6. Loredana spune:

    Succes sa ai ! Te voi citi si acolo, evident. 🙂

  7. Bianca Roxana Anitei spune:

    Multumim pentru vesti si felicitari pentru noua activitate! Am dat like, la cat mai multi fani!

Lasă un răspuns

