Review Essence Cosmetics

Saptamana trecuta am pus manutele pe niste goodies de la Essence Romania.Va voi vrbi cate putin despre fiecare dar va anunt de pe acum ca imi plac   de numa.

Am primit un portfard Essence in care se aflau:

  • Un creion dermatograf  waterproof  ( este o nuanta de gri inchis, foarte pigmentat,foarte cremos,foarte rezistent,plus ca se poate ascuti.nota 10).Pret aprox. 8,4
  • Un ulei pt cuticule si unghii ( l-am aplicat in fiecare seara apoi mi-am pus manusile de bumbac peste noapte,iar cuticulele sunt ft hidratate si au un aspect cumintel,nota 10) Pret aprox. 11,20
  • BB Cream in nuanta medium ( din pacate nuanta este prea inchisa pt mine, pate mi se potrivi la vara,dupa ce ma bronzez,oricum e hidratanta   si nu mi-a provocat alergii sau iritatii.Nota 8) Pret aprox. 14.40
  • Mascara Crazy Volume ( ador periuta,face genele ft lungi iar daca insisti la radacina, adauga si volum,pigmentat puternic,nu recomand mai mult de 2 straturi,nota 9 cu steluta 😀 ) Pret aprox. 15.60
  • Un parfum Like a Rollecoaster Ride ,dar care nu era in portfard 😀 ( este genial,exact tipul meu de parfum,proaspat,aducand usor a parfum barbatesc,rezista cam 4-5 ore dupa care incepe sa dispara mirosul, nota 10) Pret aprox. 38 , exista si varianta mini.

Mai am de la Essence un creion deramtograf simplu, primit cadou, e foarte cremos si e nuanta perfecta pt sprancenele mele,asa ca il folosesc cu succes acolo.Voi ati incercat ceva de la Essence?

P.S.Am uitat sa mentionez ojele Nude Glam ( varianta mai veche , Cookies and Cream e preferata mea )

Nu uitati de concursul Essence aici 🙂

colectie

 

1

2

3

4

11 gânduri despre „Review Essence Cosmetics

  1. Mihaela BB spune:

    ce bine arata ❤ si eu imi doresc un bb cream essence 🙂

  2. foarte dragute, sa le folosesti cu placere, sper sa pun si eu mana pe un bb cream 😛

  3. denisa1999 spune:

    Buna, eu am de la essence 3 creioane de ochi, verde, albastru si mov si sunt f multumita de ele, astea le-am cumparat din germania, ca acolo le-am descoperit. prefer creioanele mecanice. astept parfumelele, am inteles ca sunt in crangasi fara testere dar nu sunt in drumul meu momentan. si mai am un creion lila si un fard maro pt smokey eyes. am observat ca totusi se pastreaza cateva ore, 4-5.

  4. coco spune:

    eu vreau sa incerc parfumurile , dar astept sa termin ce am…am 4 desfacute 🙂

  5. Adyna_Radu spune:

    Sa le folosesti cu placere

Lasă un răspuns

