Review Apa de Musetel de la Trio Verde

Chiar daca am primit spre testare un ulei de avocado de la Trio Verde ,acum ceva vreme, nu m-am putut abtine sa nu va prezint un produs pe care l-am cumparat recent si anume apa de musetel. Pentru mine apele florale au fost pana acum o semi-necunoscuta.Atat stiam ca ,daca apa florala are extract dintr-o planta cu potential iritativ/alergen, nu-i a buna.

Ce m-a impins sa cumpar aceasta apa de musetel a fost o alergie la soare pe care am facut-o saptamana trecuta.Nu fac des alergii la soare si tot ce e posibil sa fi fost si un alt produs implicat in aceasta ilegalitate 😀 dar m-am trezit cu o iritatie in jurul ochilor care se intindea pana spre tample si pe nas.

Fiind mereu in cautarea unor produse eficiente si cat mai naturale, am pus manuta pe aceasta apa florala ( m-a costat 16,50 si am luat-o dintr-un magazin naturist din Cluj) si nu regret.Iata descrierea oficiala de pe site :

„Muşeţelul este renumit pentru aroma sa subtilă de ierburi proaspete, precum şi pentru beneficiile sale terapeutice şi calmante asupra minţii şi corpului. Este recomandat pentru toate tipurile de piele, în special cel uscat și sensibil.
Apa de muşeţel are proprietăţi blânde, anti-inflamatorii și antiseptice, care ajută la calmarea şi vindecarea mâncărimilor. Este recomandat în tratarea uscării şi iritaţiei pielii, inclusiv a alergiilor şi a eczemelor. Compresele cu apă de muşeţel pot fi folosite pentru a calma ochii obosiţi, durerile de cap sau migrenele. Pentru un somn odihnitor și calmarea stărilor de agitaţie, se poate pulveriza puţină apă de muşeţel pe pernă seara înainte de culcare.
Deasemenea puteţi adăuga până la 50 ml de apă de muşeţel în apa de baie, în cazul iritaţiilor sau erupțiilor cutanate uşoare. Muşeţelul este aşadar un ingredient minunat , folosit cu încredere de către toţi.

Antioxidant * Antiinflamator * Tonifiant * Hidratant *Demachiant

Iata cum am folosit-o si ce rezultate am avut:

  • Stiind efectul pozitiv al ceaiului de musetel asupra tenului,am aplicat prin comprese cu discheta demachianta pe zona afectata de mai multe ori pe zi
  • Nu am folosit machiaj dar am aplicat crema contur ochi de la Caudalie si crema cu fps 50 tot de la Caudalie, daca am iesit afara bineinteles
  • Iritatia a disparut ,incet,incet ,iar tenul a revenit la normal in 2,3 zile
  • Cei 100 de ml imi vor ajunge o buna bucata de vreme iar parfumul proaspat de musetel e incantator,cel putin pt mine
  • Voi incerca cu singuranta si celelalte indicatii prezente pe site si pe ambalaj
  • Ceea ce mi se pare cel mai interesant este ca acum nu mai trebuie sa arunc ceaiul de musetel ramas si sa refac altul ori de cate ori am nevoie,ci pot sa apelez la apa de musetel
  • Prin urmare, de la mine primeste nota 10 🙂

Va invit sa vizitati siteul http://www.trioverde.ro si sa dati un like paginii de facebook trio Verde (click aici ),cine stie,poate vom avea in curand un concurs Trio Verde 🙂

Nu uitati nici de cele 2 concursuri active aici si aici.

Spor la treaba ladies si sarbatori fericite si luminate! 🙂

apamusetel1

4 gânduri despre „Review Apa de Musetel de la Trio Verde

  1. Loredana spune:

    Cristina, as vrea sa o cumpar pentru colegul meu de apartament, in loc de after-shave. Am o rugaminte (daca poti): ce ingrediente are, toate? 🙂 Si in cat timp de la deschidere trebuie folosita? Am cautat la ei pe site dar nu gasesc aceste informatii- utile zic eu.
    Multumesc frumos!

    • Lore, zilele acestea sunt ft ocupata,dar am sa revin cu detalii.Din cate imi aduc aminte edoar apa florala de musetel,obtinuta printr-un proces natural,fara alcool,e chiar recomandata pe post de after shave asa ca eu zic ca merge.

  2. Loredana spune:

    Nu-i nimic. I-am intrebat pe ei si mi-au trimis un buletin al apei dar din pacate atasamentul nu se deschide nicicum. Voi merge in magazin si ma lamuresc acolo…sper. Spor !!

  3. Loredana spune:

    Pana la urma am cumparat apa asta de musetel, pentru el chipurile, in loc de after-shave. Doar ca m-am cam abonat si eu la ea. 🙂

Lasă un răspuns

