Review Unt de Corp I Love Cosmetics

Zilele acestea am stat la soare ca nebuna si bineinteles ca in prima zi nu am avut nici un fel de protectie solara la indemana.Prin urmare, m-am ales cu un bronz rosiatic de toata frumusetea care abia acum incepe sa se calmeze si sa se tranforme intr-un maroniu frumos.Va voi vorbi despre protectia solara pe care am folosit de cand a revenit soarele puternic cu alta ocazie, acum vreau sa va spun cateva cuvinte despre untul de corp care m-a salvat.

Iata o mini-descriere oficiala :

Untul de corp cu aroma de vanilie si inghetata: Pur si simplu delicios, este repede absorbit de piele, lasand-o catifelata si matasoasa. Are o textura spumoasa, se aplica foarte usor si are efect emolient, hidratant, reparator, luptand cu uscarea pielii, cauzata de vreme in orice anotimp.”

butter

butter ingredients

( Lista de ingrediente, bune si foarte bune , dupa o prima analiza)

Iata si parere mea despre acest unt:

  • Are un parfum delicios care se pastreaza mult timp pe piele
  • Are intr-adevar consistenta si culorea unui unt, se topeste instant la contactul cu pielea
  • Ingredientele sunt bune si foarte bune
  • Personal, e singurul produs care a reusit sa imi calmeze arsura de la soare.Ma dau cu el de 3,4 ori pe zi si tesutul a inceput sa arate mult mai bine
  • L-am folosit si inainte , exact dupa dus, si s-a absorbit rapid
  • Imi place ca inmoaie si hidrateaza zone mai dezhidratate precum coatele si genunchii
  • Din partea mea nota 10 ( sunt foarte curioasa si de celelalte arome 😀 )

Produsele I Love Cosmetics le gasiti in DM si in Sephora, chiar ieri am vazut in DM scrubul de corp cu ciocolata la oferta !

6 gânduri despre „Review Unt de Corp I Love Cosmetics

  1. Cossa spune:

    mmm,yummy yummy! ❤ Aroma asta vreau sa fie si pe pielea mea toata vara, mai ales daca si eu ( o alta albicioasa care se inroseste) voi sta la soare 🙂

  2. florinamadalina spune:

    Si eu il ador! Este foarte hidratant iar aromele sunt numai bune de savurat!!!

  3. blueroses13 spune:

    Eu am varianta cu lime si lamaie si e super – miroase proaspat si revigorant si ofera hidratare exact cat trebuie acum, intra repede in peiele si fara urme grase.

  4. Larisa Duță spune:

    Și mie îmi place acest produs !

Lasă un răspuns

