Review No7 Perfectly Bronzed Perle Bronzante

Nu am mai folosit pana acum perle bronzante asa ca m-am bucurat foarte tare cand am le-am primit pe cele de la No7 din nou colectie de machiaj prezenta in farmaciile Sensiblu selectionate ( click aici petru a vedea unde gasiti produsele Boots No7 ).

Le-am aplicat cu o pensula oblica pentru fard de obraz/bronzer etc si au rezistat toata ziua,acum spre seara s-a mai estompat efectul.Eu sunt  bronzata pe fata deci am folosit perlele la conturarea pometilor si fiindca am folosit putin produs, efectul a fost unul subtil dar ft frumos.Finishul este satinat, perlele au un sclipici extrem de fin in ele ce reflecta usor lumina soarelui.Cele 20 de g de produs imi vor ajunge forever! Cel mai mult imi place ca pot scoate perlele rosiatice (cele mai pigmentate de altfel) si sa raman doar cu cele crem si maro , numai bune pt conturarea pomentilor si a nasului.All in all, perlele primesc nota 10 de la mine 🙂

 

perle

 

per

 

swatch perle

Voi ati incercat perle bronzante pana acum?Care sunt preferatele voastre?

5 gânduri despre „Review No7 Perfectly Bronzed Perle Bronzante

  1. Macy spune:

    Nu le-am incercat dar ma tenteaza foarte mult:D imi place mult cum arata. Cand eram in liceu am avut de la Oriflame si mi-au placut destul de mult:)

  2. Dinu Florina spune:

    Am incercat perle bronzante si am fost incantata de rezultatul lor. Imi plac perlele bronzante Giordani Gold de la Oriflame.

  3. Adyna_Radu spune:

    Am incercat de la Avon dar nu am fost foarte multumita

  4. Cossa spune:

    eu am perlele avon si oriflame si le folosesc in functie de cat de bronzata sunt.
    Cele No7 chiar arata bine si parca au si efect iluminator si bronzare. 🙂

Lasă un răspuns

