O noua castigatoare

Deoarece una din castigatoarele concursului I Love Cosmetics a mai castigat un alt unt de corp pe alt blog ( iar eu am aflat destul de tarziu despre acest fapt), am hotarat sa mai fac o extragere.

Astfel, untul de corp cu extract de lamaie si lamaie verde merge la…..Camelia Covaci, felicitari! Am sa te contactez pe mail si astept 24 de ore sa imi trimiti datele complete!

In cazul in care ai mai castigat la un concurs I Love Cosmetics, te rog fii draguta sa-mi spui asta 🙂

lemon&lime body butter

9 gânduri despre „O noua castigatoare

  1. Aghinitei maria spune:

    Felicitari !

  2. Camelia Rednic spune:

    Buna, Cristina,

    Multumesc muuult pentru acest premiu. Nu am mai castigat pana acum *nimic*la tine. Mi-ai facut o supriza de data aceasta.

    Deci, adresa mea: * * *Baia Mare, judet Maramures, Bd. Traian, nr. 10, apt.11*

    *Tel: 0723 389 966*

    Numele: Camelia-Bianca Rednic

    Sa ai o zi minunata!

    Multumesc inca o data.

    Camelia

  3. Camelia Rednic spune:

    Buna Cristina,

    As vrea sa te anunt ca nu a sosit inca premiul (un unt de corp), de la concursul I Love Cosmetics, pe care l-am castigat la tine pe site in urma unei noi extrageri (undeva la jumatatea lunii mai). Oare nu s-a expediat inca?

    Merci anticipat pentru raspuns. Camelia

Lasă un răspuns

