Review Sophyto Ser Facial Organic cu Multivitamine 10 ml

Acum ceva vreme va povesteam despre demachiantul Sophyto ( pe care il iubesc -click aici ) iar azi a venit randul serului organic cu multivitamine pe care l-a folosit mama in fiecare dimineata si seara.

Gasiti aici toate detaliile despre produs.Eu l-am incercat o data ca sa ii vad culoarea,textura etc.Am mai folosit seruri pana acum,acesta e diferit , e ft apos ( probabil datorita extractelor din plante etc ) si lasa tenul hidratat si matifiat in acelasi timp.Asta ma face sa cred ca se potriveste tuturor tipurilor de ten, asa cum se pretinde pe site.

L-am oferit mamei sa il testeze din 2 motive: eu oricum am in teste suficiente creme ,seruri,tratamente iar mama are ten matur , mixt-uscat deci mai mul bine i-ar fi facut ei.Si nu m-am inselat.

Iata impresiile mamei mele:

  • Textura apoasa il face mai greu de intins pe piele dar pipeta usureaza dozarea
  • Cei 1o ml i-au ajuns pt 3 saptamani de aplicare , de 2 ori pe zi, pe intreaga fata,inclusiv in zona conturului ochilor.
  • Intr-adevar apare o usoara roseata ,dar care dispare relativ repede si nu e acompaniata de iritatii
  • Lasa tenul foarte catifelat , in special daca este aplicat dupa o masca
  • Daca foloseste serul inainte de o crema,aceasta se absoarbe mult mai repede
  • Are un efect de lifting , chiar si eu l-am resimtit dupa o singura aplicare
  • All in all , mamei i-a placut mult si a fost multumita de rezultate.Cel mai probabil aspectul pielii s-ar imbunatati si mai mult odata cu o utilizare prelungita.

Gasiti aici pagina Sophyto de facebook unde puteti fi la curent cu toate noutatile !

ser

Lasă un răspuns

