Bloggeritele de beauty nu primesc niciodata produse gratuit!

Colega mea de breasla Daniela a scris un articol foarte bine punctat ( click aici ) pe aceasta tema si sunt curioasa care este parerea voastra.

Eu sustin parerea ei .

P.S.Dupa cateva discutii interesante cu alte colege, trebuie totusi sa rectific cateva lucruri.Exista si in blogosfera de beauty romaneasca persoane care au fost platite sa faca o recenzie sau un advertorial,including me.Asta nu e un lucru rau , e prestare de servicii .Conteaza pana la urma profesionalismul de care da dovada bloggerita si calitatea continutului.Si da, s-a intamplat sa primesc produse „cado” dar imi place sa cred ca gestul companiilor a fost unul de apreciere a muncii mele fara nici o intentie da ma mitui.

work for free

12 gânduri despre „Bloggeritele de beauty nu primesc niciodata produse gratuit!

  1. irina spune:

    am scris si pe blogul eu parerea mea si o sustin intru totul

  2. Macy spune:

    Am citit si eu postarea si sunt total de acord cu voi:)

  3. Adyna_Radu spune:

    Nu mi se pare nimic rau in a va da produse cadou, mai ales dupa ce faceti publicitate , review produselor unei firme. Sa tinem cont si de faptul ca multe dintre voi, ne dati din produsele primite prin organizare de giveaway-uri.NU de putine ori am paarticipat pe diverse bloguri la concursuri unde fetele dadeau produse de la ele, fara a fi sponsorizate de o firma.

  4. super tare – am citit articolul si este pus punctul pe „i”

  5. Maria Elena spune:

    Sun perfect de accord!!!

  6. Bianca Roxana Anitei spune:

    De acord cu voi!

  7. Loredana spune:

    Opinia mea: cine nu doreste, nu citeste ! Eu doresc si citesc parerile catorva fete care au blog si in care am incredere (castigata in timp) si care m-au ajutat de multe ori sa iau decizii, sa-mi imbunatatesc aspectul pielii etc. Numai faptul ca pomenesc produsul ala acolo, ca-si fac timp sa scrie cu manutele lor 3 randuri, deja nu mai este gratis. Nu mai spun de faptul ca de multe ori se expun facand poze clare pentru noi. Cunosc fete care fac sacrificii maricele pentru blog. Mie imi place blogosfera asta, ah ce-mi mai place ! Da fetelor, primiti in continuare produse „gratis”, imi place !

Lasă un răspuns

