Review Dr.Soleil Emulsie pt Plaja SPF 30

Asa cum va spuneam in articolul precendent, consider ca e obligatorie protectia solara pe tot parcursul anului deoarece razele daunatoare ajung pe suprafata terestra in proportie de 80% iarna fata de vara, asa ca nu vad de ce nu ne-am proteja si in restul anotimpurilor.

Dr.Soleil este o firma de produse cosmetice romanesti cu peste 20 de ani de experienta pe piata.Le gasiti produsele online aici sau in diferite magazine naturiste/plafare etc iar aici gasiti pagina lor de facebook ,unde va invit sa aruncati cu un like 🙂 .Eu am incercat emulsia pt plaja cu factor de protectie 30 .Aveti aici descrierea oficiala de pe site.

dr soleil

Sincer am folosit-o in fiecare zi in care am iesit afara , nu doar la plaja.Sa va spun de ce : este probabil una din cele mai hidratante si reconfortante emulsii pe care le-am folosit.Dau vina pe glicerina si extractul de ceai verde 😀 . Intra foarte repede in piele iar aceasta ramane catifelata si hidratanta.Are un parfum de ceai verde pe care eu il ador.Nu lasa urme albe si nici nu luceste pielea de la ea ( am aplicat-o si pe fata , ca sa ma conving).Totusi, datorita temperaturilor inalte,o recomand doar pt corp iar pt fata ceva cu efect de matifiere ,daca gasiti.Are 200 ml si cred ca imi va ajunge mult si bine ,vara aceasta , chiar daca eu sunt singura din gasca atat de innebunita de protectia solara incat am aproape mereu la mine o crema/lotiune.Iar prietenii mei apeleaza la rezervele mele :D. O recomand din tot sufletul ,mai ales ca pretul este mai mult decat decent ( 19 RON in magazinul online).

Daca doriti sa stiti mai multe despre aceasta crema, don’t be afraid to ask 🙂

dr soleil 2

8 gânduri despre „Review Dr.Soleil Emulsie pt Plaja SPF 30

  1. Lucica Lazar spune:

    Multumim pentru review! nu am folosit niciodata aceste produse 🙂 dar ma tenteza sa le incerc

  2. Sadie spune:

    Cand am citit ca se cheama „emulsie”, eram sigura ca e romaneasca, numai ai nostri folosesc astfel de cuvinte… Nu stiu, parca mi-ar fi sunat mai bine „lotiune”, or maybe it’s just me.

    • emulsie e un termen mai tehnic din cate stiu eu , care face referire la consistenta si textura unei substante dar te asigur ca e e ft comoda la aplicare,parca e o simpla crema de corp.

  3. Pentru mine au fost OK aceste produse de la Dr. Soleil si le recomand

  4. florinamadalina spune:

    Si eu am avut ocazia sa folosesc produse Dr. Soleil si sunt cu adevarat foarte bune, mai ales ca sunt romanesti!

  5. Anca spune:

    Nu cred ca este foarte eficienta tinand cont ca aceasta emulsie confera protectie UVA,insa nu si UVB.

    • dar de unde ai dedus ca nu ofera si protectie UVB?tocmai ca o emulsie de plaja ofera maimulta protectie UVb decat UVA

      • Anca spune:

        Ai dreptate.Am gasit-o si eu in magazine si m-a tentat insa nu scria pe sticla de protectia UVB,de aceea am renuntat s-o cumpar.Dar uitandu-ma pe site-ul lor vad ca are si protectie UVB.
        Data viitoare am sa o incerc si eu 🙂

Lasă un răspuns

