Primul articol „american”

Hello,hello si bine v-am gasit pe pamant american.Ne aflam in zona Mid-West, aproape de Yellowstone National Park.Cowboy,indienii si motociclistii sunt la ordinea zilei.De asemenea, temperaturile urca pana la 35-38 de grade cu umiditate aproape 0% ( n-a vazut Romanica asa ceva :)) ) iar seara isi face simtita prezenta clima desertica,cum imi place sa ii spun eu.Adica la ora 8 sunt 30 de grade , la ora 9 jumatate sunt 18 grade :)).Daca aveti si alte intrebari ,feel free to ask.

M-am decis sa nu renunt la blog,mai ales ca in luna august acesta impliniste 2 anisori.Am sa scriu mai rar dar odata ce revin acasa, sper ca lista mea de cumparaturi sa se fi implinit si sa am o groaza de cosmetice si alte cele pe care sa vi le prezint.Ceea ce ma uimeste din nou, e ca unele preturi sunt comparabile cu cele din Romania,pe cand altele sunt la jumatate : de ex fdt Revlon ColorStay, aici e undeva intre 8 si 9 dolari pe cand la noi e dublu sau chiar mai scump.In fine, eu am pus ochii pe nuanta perfecta de la Nearly Naked, care e 5 dolari.

Azi am sa va vorbesc putin despre nou lansata colectie de la Boots si anume Boots Botanics ( a se intelege nou lansata in Romania).

„Concepute pentru toate tipurile de ten – uscat, sensibil, normal, gras sau cu imperfectiuni, noile produse BOTANICS nu contin ingrediente de origine animala, nu contin uleiuri minerale sau ceara de parafina, avand la baza principii organice clare care minimizeaza impactul asupra mediului si maximizeaza efectele benefice asupra pielii.”

„Botanics este prima companie de cosmetice care a colaborat cu Gradina Botanica Regala Kew din Londra pentru certificarea si evaluarea extractelor vegetale folosite pentru dezvoltarea noii game.”

Profitati de ocazie si dati o fuga pana in Sensiblu, sunt sigura ca veti gasi gama Botanics la promotie 🙂

b

b

POZA_GRUP_GAMA_MEN

b5

b3

b4

Stiu ca mai am de anuntat castigatoarea concursului Help a friend dar deocamdata nu am timpul si energia necesara sa verific inscrierile,asa ca va rog din suflet sa ma mai pasuiti putin:)

O seara frumoasa va doresc si o dimineata productiva pt mine, aici e ora 10 jumatate 🙂

8 gânduri despre „Primul articol „american”

  1. Loredana spune:

    Draga mea, te asteptam acasa! Cu bunatati/noutati cu tot…:).

  2. Vrem mai multe detalii (si mai ales poze !)

  3. Miuri spune:

    hai da-ne mai multe detalii despre americani ca eu-s curioasa :D:D cum e viata acolo?

  4. federova spune:

    Pozeee, multe poze de acolo vrem :D. Scuze ca intreb, poate ai zis dar am ratat. Ce faci acolo? Cum ai ajuns? Cu loteria vizelor cumva? Am niste prieteni care pleaca in curand tot asa.

  5. florinamadalina spune:

    Buna. Bine ai revenit pe blog, asteptam un semn de la tine. Ma bucur ca esti bine.

  6. O idee buna,sa verific indeaproape noutatile de la Boots.Oricum aveam in plan,asa ca am sa rezerv ceva mai mult timp de cercetat-investigat.

Lasă un răspuns

