Review Gel-Crema Autobronzant Melvita

Stiu ca multe din voi folositi autobronzant , mai ales cand revine anotimpul cald si cel al nuntilor/balurilor de absolvire hehe.In urma cu 2 luni am inceput sa folosesc gelul autobronzant Prosun de la Melvita Romania; tin sa mentionez ca e prima data cand folosesc autobronzant si drept sa spun, mi-a fost putin frica.

Iata si o descriere oficiala:

„Cu miros delicios de vanilie si continut de uleiuri din nuca de cocos, palmier si sofran, lasa pielea hidratata, supla si catifelata.Efectul autobronzant este unul gradual.Este nevoie de cateva aplicari consecutive pentru a obtine un bronz tot mai accentuat.

Apa de portocal dulce confera pielii un efect placut de racorire.”

Are 150 ml si costa aproximativ 89 RON dar cred ca veti obtine un pret mai scazut daca aveti card de fidelitate Sensiblu.

Click aici pentru a vedea farmaciile selectionate Sensiblu unde puteti gasi produsele Melvita.

Iata parerea mea despre el:

  • In primul rand, miroase demential  a vanilie si a flori de portocal! Am citit ca de obicei autobronzantele au un miros specific , destul de neplacut dar nu e cazul aici.
  • Textura este intr-adevar una de gel-crema,care intra ft repede in piele si nu lasa o pelicula „grasa”.
  • M-a surprinsa faptul ca hidrateaza excelent , daca nu as fi stiut ca e vorba de un autobronzant, as fi spus ca e un unt de corp foarte bun si placut mirositor.
  • L-am aplicat cel mai des pe picioare si pe brate , dar se poate aplica si pe restul corpului, chiar si pe fata.
  • Inainte de aplicarea pe picioare,  sa apelez la un scrub de corp , astfel ma asigur ca nu voi iesi bronzata precum un dalmatian 😀 . Cred ca e la fel de folositoare o exfoliere si atunci cand il aplicati pe fata , dar nu exagerati,pt a nu vatama tesutul.
  • Nu am observat sa pateze urat degetele sau palmele pt ca mereu dupa ce l-am folosit, m-am spalat de 2 ori pe maini , lucru pe care vi-l recomand.
  • Culoarea apare de obicei dupa cateva ore si pt ca am aplicat gelul in fiecare zi timp de o saptamana , am obtin un bronz mediu foarte frumos si egal.Nota 10 pt asta 🙂
  • Un singur minus as avea de mentionat : daca nu aveti grija ce cantitate de produs aplicati, riscati ca acesta sa se termine destul de repede.Cel mai bine este sa il aplicati in cantiti mici , adaugand daca e nevoie si sa intindeti cu rabadare gelul.

Sper ca v-am facut curioase in privinta acestui autobronzant.Din pacate, in perioada cand l-am folosit , aparatul meu foto era in reparatii, asa ca nu am poze doveditoare 😦 . Daca doriti sa fiti la curent cu noutatile Melvita, va invit sa dati Like aici.

Majoritatea dintre voi ati ghicit, luna august este luna aniversara pt blogusorul neimblanzit si deja am inceput pregatirile serioase pentru a demara vara concursurilor neimblanzite 😀

gradual-self-tanning-jpg

2 gânduri despre „Review Gel-Crema Autobronzant Melvita

  1. LOREDANA spune:

    Concursuri neimblanzite? 🙂 Daaa, vrem.
    Desi nu ma omor cu plaja (mai ales in ultimii 2 ani) nici autobronzant nu am folosit, poate ar trebui. Pielea mea zici ca-i proaspat scoasa din incubator. 🙂

  2. florinamadalina spune:

    Imi plac mult produsele Melvita dar din pacate nu folosesc autobronzante. 😀 Poate daca pe viitor o sa incerc si eu un autobronzant, cu siguranta o sa apelez la acesta. 🙂

Lasă un comentariu