Concurs aniversar Ivatherm

Azi demaram un concurs aniversar impreuna cu un sponsor roman ft drag mie si anume Ivatherm. Ivatherm este prima firma romaneasca de produse dermatocosmetice care au la baza apa termala de la Herculane.

Am incercat multe produse de la Ivatherm iar unul din favoritele mele este setul anti-imbatranire UNA (crema de zi si crema contur ochi) pe care l-am testat impreuna cu mama.

Voi veti avea ocazia sa castigati 2 astfel de seturi, unul oferit prin random.org , altul oferit celui mai constructiv raspuns la intrebarea : Cum va ingrijiti tenul vara?

Recapitulam:

  • Like si Share paginii Ivatherm -click aici
  • Distribuiti acest concurs pe orice platforma de socializare
  • Abonarea prin e-mail ( tu + inca o prietena/un prieten ce ar putea fi interesat de Ivatherm)
  • Raspuns la intrebare

Concursul tine 10 zile iar norocoasele vor fi anuntate aici pe blog si pe mailul cu care s-au inscris.Nu accept inscrieri incomplete, de pe conturi false sau facute special pt concursuri.

Bafta!

ivatherm-una

L.E. Aveti aici si restul concursurilor active

87 de gânduri despre „Concurs aniversar Ivatherm

  1. Matei Gabriela spune:

    Folosesc crema hidratanta

    • atudorei liliana spune:

      VARA IMI CURAT TENUL, spalat foarte bine apoi, curatare, hidratare si tonifiere. Aplic pe fata masti din fructele ce le am la indemana.

  2. mihai florin spune:

    vara tenul il ingrijesc prin creme hranitoare si creme cu factor spf

  3. APOSTOL VIORICA spune:

    Vara folosesc crema de fata cu protectie solara,dupa o curatire a tenului cu tarite de griu,clatit foarte bine cu apa calduta!

  4. Ionescu Aneta spune:

    Brandul Ivatherm este im topul fruntas.Oricine ar dori sa aiba aceste produse ,care sunt o binefacere pentru sanatate si frumusete.

  5. andreea spune:

    Cred foarte mult in mastile de fata naturale si cum vara fructele si legumele sunt peste tot, incerc orice:pepene rosu, rosie, castravete, toate dupa o exfoliere cu bicarbonat de sodiu

  6. Aluculesei Brindusa spune:

    Buna!
    share –

    share-

    mail meu-aluculeseibrindusa@yahoo.com
    mail recomandat -valentinatobi@yahoo.com

  7. candrea nadia alina spune:

    Buna!
    fb:nadia alina candrea
    share sponsor: https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/641215422565137
    share concurs:https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/641215279231818
    abonata: new_nadiabios@yahoo.com
    abonata si prietena mea, Ivan Janeta 🙂
    Vara imi ingrijesc tenul cu o crema cu factor de protectie ridicat (+50), aplicata dimineata si apoi pe parcursul zilei, de cate ori este nevoie, hidratarea optima a intregului organism, plus ochelari de soare, eventual relaxare sub umbreluta cand timpul imi permite!
    Multumesc!

  8. Folosesc o crema hidratanta cu factor de protectie cat mai mare,cam atat

  9. In primul rand vara sunt mai atenta sa nu imi incarc tenul cu foarte multe produse de machiaj, si sa il curat mai atent cu o lotiune pentru ten sensibil , apoi aplic o crema usoara cu factor de protectie.

  10. Dobre Iuliana spune:



    abonata cu tdj31@ yahoo si prietena cu tjanina@ email.ro
    Fb Iuliana Dobre
    Vara folosesc crema de fata cu factor solar si aplic mai des decat de obicei masca hidratanta cu ulei de masline.

  11. Lungu Valeria Roxana spune:

    Vara ma hidratez cu multa apa si sucuri naturale. Odata pe saptamana imi fac o masca din fructe. Port palarie si folosesc o crema cu protectie solara. Incerc sa respect orele nocive tenului 7-10 si 17-20.

  12. Ivan Janeta spune:

    FB:Janeta Janeta
    Abonata :janeta_200@yahoo.com
    Like si share pagina sponsor:https://www.facebook.com/janeta.janeta.58/posts/179492275564045
    Share concurs:https://www.facebook.com/janeta.janeta.58/posts/179492442230695
    Am recomandat lui Nadia-Alina Candrea
    Vara imi hidratez tenul cu masti facute din fructe de sezon adica micsez 5 caise amestec cu 3 lingurite de miere de albine si o lingura de ulei de masline o masca foarte hidratanta si este foarte benefica tenului dupa expunerea la soare sau o masca pentru tenul meu gras cu iaurt ,o jumatate de cana de iaurt cu un cubulet de drojdie de bere se aplica pe fata prin miscari usoare, pe toata suprafata, mai putin pe ochi si buze, timp de 5 minute, dupa care se clateste cu apa calduta iaurtul calmeaza iritatiile are efect antibacterian si in plus hidrateaza si catifeleaza tenul.

  13. Maria Buruiana spune:

    share: https://www.facebook.com/mariiiabm/posts/568152213241833
    twitter: https://twitter.com/DoarEA/status/359354138598977538
    e-mail: maria_scorpion2008@yahoo.com
    e-mail prietena: inger_fara_harpa@yahoo.com
    Vara folosesc creme pentru hidratare cu factor de protectie ridicat si masti cu argila la 1-2saptamani.

  14. sabangeanu antoanela spune:

    cu apa termala si o crema hidratatnta cu SPF15

  15. fb:https://www.facebook.com/alexandraelisabet.dorofte
    like&share ivatherm :https://www.facebook.com/alexandraelisabet.dorofte/posts/1396195477265640
    share concurs :https://www.facebook.com/alexandraelisabet.dorofte/posts/13961959839322
    abonata e-mail:dorofteelisabet@yahoo.com si prietena :berar.ania@yahoo.com
    Iubesc vara pentru ca inseamna vacanta, eliberare, voie buna. Dar mai inseamna si caldura mare, transpiratie, piele terna si uscata ,de aceea in acest anotimp acord o atentie mult mai sporita ingrijirii pielii .Atunci cand vin de la serviciu sau de unde am avut treaba ,imi spal fata cu apa rece si apoi imi masez fata cu lapte timp de vreo 2 min.,clatesc din nou cu apa rece si imi usuc fata prin tamponare usoara .Eu mai folosesc laptele si pe post de demachiant : imbib o discheta demachianta in lapte si imi masez fata si decolteu ,repet acest lucru pana discheta ramane curata .Din cand in cand imi mai fac un fel de masca tot din lapte si miere ,masez fata si decolteu timp de vreo 10 min. dupa care clatesc cu apa rece. Mierea lupta impotriva infectiilor, acneei si mentine supletea pielii.

  16. Alina Amza spune:

    Vara, tenul meu, ca si in alte luni, are nevoie de un factor de protectie putin mai ridicat. Nu am fost niciodata de acord cu super protectia de vara, ci cu protectia aplicata zi de zi, factori normali, poriviti tenului fiecaruia.
    Pentru tenul meu usor acneic, cu tendinta de ingrasare, folosesc un factor 30. Nu uit niciodata de demachierea de dimineata si seara. Poate unora li se pare ceva extrem, insa tenului meu ii trebuie o exfoliere de cel putin doua ori pe saptamana (incercati ceva extraordinar: zatul de cafea (nu radeti!) si faina de malai amestecata cu putin ulei de argan (se paote folosi si ca masca)) si o crema usoara de vara (daca s-ar putea cu miros de menta sau pepene!), un ser contra ridurilor (da, nu radeti, desi sunt tanara, stresul se vede) si in timpul zilei, evident, apa minerala de fata. O folosesc de vreun an si face foarte bine, improspateaza si lasa un ten curat.
    De mentionat faptul ca vara, nu folosesc foarte multe produse cosmetice, decat cele mentionate mai sus. Machiajul meu de vara se rezuma la un gloss/ruj si eventual machiajul ochilor, discret. Prefer sa il las mai „liber”, sa respire.
    Cam asta e tenul meu vara. Simplu, curat si liber. Asa cum ar trebui sa fie orice ten.

  17. ama albinuta spune:

    Folosesc creme naturiste si masti din fructe si legume proaspete.

  18. Sandu ( Stoica ) Denisa spune:

    Vara tenul meu este si mai uscat si mai degradat de la vant si de la razele solare. Eu incerc sa mai hidratez tenul cu masti naturiste de castravete sau potrivite pentru ten uscat . Incerc sa consum cel putin 2 litri de apa pe zi pentru a asigura si o hidratare si din interior. De asemeni folosesc creme de zi cu factor de protectie 15 sau mai mare . Folosesc si o solutie demachianta zilnic si dimineata si seara care ajuta si ea la hidratarea tenului.

  19. sunt abonata,am dat share paginii IVATHERM

    concursului https://www.facebook.com/valentina.tobi/posts/598768893490257
    voi trimite cerere de inscriere pe mail prietenei mele Aghinitei Maria (daca nu este deja)
    Am un ten mixt spre gras.Grija numarul 1 este sa pastrez tenul curat.In acest scop folosesc geluri de curatare si o data pe saptamana peeling. In mod special vara am grija sa folosesc zilnic o crema hidratanta/matifianta cu factor de protectie solara si farduri usoare,care sa lase porii sa respire (exista acel tip de creme touch of foundation -tot cu factor de protectie solara-care mi se porivesc foarte bine)In plus,pentru ca este vremea,utilizez o crema intensiva regeneranta/restructuranta.
    Pentru ca tenul este in principal gras ,folosesc si o masca „Pore vacuum” care curata porii in profunzime , inlatura excesul de sebum si nchide porii..

  20. MARY ANTON spune:

    fb:Mary Anton
    share pagina:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/421032018012292
    share concurs:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/421032198012274
    e-mail;marylena4you@yahoo.com
    Vara imi ingrijesc tenul folosind, crema cu factor de protectie solara, apa termala .

  21. Mihai Paula spune:

    Nu-mi lipsesc cremele de zi si cele de noapte. Le folosesc in mod regulat, adica si ziua si noaptea. Inainte curat tenul cu un demachiat, dupa care aplic crema.
    Like si share: Mihai Paula

  22. Daniela Tabirtoiu spune:

    Linkul de share la concurs:https://www.facebook.com/daniela.ionescu.315/posts/492545670834398
    Linkul de share pagina Ivatherm: https://www.facebook.com/daniela.ionescu.315/posts/492547994167499
    Adresa mea de mail:dana_xyxy01@yahoo.com
    Adresa de mail a prietenei:lazarlucy@yahooes
    Vara folosesc masti naturale pe care le pregatesc acasa.Sunt atatea fructe proaspete incat e pacat sa nu le folosim.Ma documentez pentru asta pe internet,pe diferite site-uri.Pentru a avea un ten proaspat trebuie sa ne si hidratam,asa ca beau cat mai multe lichide:apa,suc,ceai cu gheata.

  23. vara folosesc apa termala de obicei imi spal tenul cu o spuma de curatare si apoi aplic ulei de argan

  24. share http://www.facebook.com/bandreia.daniela/posts/10201601713544218
    abonare andreia.daniela87@yahoo.com si brandusica68@yahoo.com
    Tenul mi-l ingrijesc aproape la fel atat vara cat si in restul anului . Demachiere si curatare Zilnica .Aplicarea unui toner atat dimineata cat si seara . Aplicarea unei creme cu spf ziua si una de noapte sau antiacneica pe timpul noptii . Cand nu uit folosesc si crema pt contur ochi :)o data sau de 2 ori pe saptamana imi aplic o masca , fie una cumparata fie una preparata in casa .

    Multumesc pt concurs !

  25. Lucica Lazar spune:

    FB: Lazar Lucica
    Share concurs. https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/399932983460281
    Share sponsor. https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/399930996793813
    E-mail. lazarlucy@yahoo.es
    E-mail prietena. dana_xyxy01@yahoo.com
    Folosesc de 2 ori pe saptamana masca cu galbenus de ou,ulei de masline si miere.Atat ziua cat si noaptea aplic o crema hidratanta cu SPF
    Multumim pentru concurs! :* Premiul este super minunat!

  26. Bianka Vintila spune:

    folosesc tot timpul un demachiant, dimineata si seara, o crema si apa termala 🙂 dar asta nu evita aparitia pistruilor 🙂

  27. cu multe lichide fructe si creme hidratante si de protectie solara

  28. Rotaru Gabriela Tatiana spune:

    FB: Rotaru Gabriela Tatiana
    Share concurs:https://www.facebook.com/rotaru.gabrielatatiana/posts/422460201205769
    Share sponsor:https://www.facebook.com/rotaru.gabrielatatiana/posts/422461007872355
    e-mail:gabryela67@yahoo.com
    e-mail prieten:rotaru_c_vasile@yahoo.com
    Folosesc crema hidratanta si de protectie solara,masti din fructe si legume(suc de castraveti,capsuni,rosii),mai folosesc uleiul de argan(mai rar).
    Multumim de concurs.

  29. Folosesc crema hidratanta

  30. aproape ca renunt la farduri, fond de ten ,ii ofer mai multa hidratere aplicand diverse sucuri de fructe si legume ,putina fermitate cu cate un cub de gheata, cand e cazul crema de protectie solara,

  31. Aghinitei maria spune:

    fb;Aghinitei Maria
    shareconcurs: https://www.facebook.com/aghinitei.maria/posts/563692700356013
    share pagina:https://www.facebook.com/aghinitei.maria/posts/563691790356104
    mail: myfairmari22@yahoo.com
    Vara am grija sa folosesc creme si alte produse cosmetice cu SPF , dar fiindca vara ne aduce multe fructe, imi fac zilnic masti acasa din toate fructele pe care le mananc.

  32. giorgiana turcu
    share fb:https://www.facebook.com/giorgiana.turcu.3/posts/480746468676187
    vara folosesc crema cat mai hidratanta, cu factor de protectie solara fiindca de la o vreme imi apar pete pe fata dupa expunerea la soare..si curatare cu un tonner hidratant, am tenul mixt si pentru a scapa de luciu..si transpir foarte tare la fata..asa imi e felul,,deci fondul de ten/pudra nu rezista , asa ca vara cam renunt la ele.
    mailul prietenei:maria_irina_pavlovici@yahoo.com
    mailul meu:giorgianaturcu@yahoo.com

  33. Claudia Lungu spune:

    FB:Ingrid Mayra
    share sponsor:

    shareconcurs; https://www.facebook.com/ingrid.mayra/posts/645691568776163
    email:claudiailungu@yahoo.com
    email prietena:serena_aq@yahoo.com
    vara folosesc crema de protective solara

  34. Bianca Rogoveanu spune:

    Folosesc apa termala si creme cu un SPF mai mare decat in timpul anului.

  35. Adriana Elena Stanescu spune:

    folosesc lotiuni tonice si apa termala

  36. FB: Anaid Anaid Anaid

    Share concurs: https://www.facebook.com/carmen.fiz.5/posts/281672065305945

    Share sponsor: https://www.facebook.com/carmen.fiz.5/posts/281672078639277

    E-mail: girl.withgreenscarf@yahoo.com

    E-mail prietena: bridgetj1313@yahoo.com

    Raspuns intrebare concurs: Vara folosesc intotdeauna o crema hidratanta, si apa termala pentru reimprospatare si fixarea machiajului. De asemenea, incerc sa folosesc produse care incarca mai putin tenul. Nu pot renunta totalmente la fondul de ten, insa pentru sezonul cald am optat pentru un fond de ten cu factor de protectie destul de ridicat.

  37. Nicoleta Agache spune:

    fb:Nicoleta Agache
    share concurs:http://www.facebook.com/nicoleta.agache/posts/503051209786276
    share pagina:http://www.facebook.com/nicoleta.agache/posts/503051109786286
    mail:niky_agache76@yahoo.com,prietena abonata ionica.veres@yahoo.com
    Folosesc produse de ingrijire si de make-up cu protectie solara,ma hidratez corespunzator,folosesc masti pe baza de fructe.

  38. FB:Ana-Maria Gaspar
    email: anutzapostolache@yahoo.com
    Share concurs:https://www.facebook.com/anamaria.gaspar.94/posts/10200940346483473
    Share pagina: https://www.facebook.com/anamaria.gaspar.94/posts/10200940345883458
    In primul rand vara am nevoie de racoare chiar si ptr tenul meu, asa ca, nu-mi lipseste niciodata apa termala dupa care am devenit dependenta.Apoi, o lotiune micelara, o crema matifianta, pentru ca am un ten gras si o crema contur ochi, care racoreste.Toate acestea incerc sa le combin cu o dieta bogata in fibre, fructe si legume, in special cele care contin foarete multa apa , precum castravetele sau pepenele verde.Toate acestea isi spun cuvantul si pe ten.Si, sa nu uitam acum, vara, de crema pentru protectie solara, sau, uneori, cand sunt mai lenesa, folosesc un simplu BB Cream cu SPF ridicat.

  39. Folosesc Apa termala si crema cu factor de protectie cat mai mare +50SPF,ma hidratez,ochelari de soare. si masti din fructe de sezon.
    newslater ptr mine:macrina.bleotu@yahoo.co.uk
    newslater prietana:camelia.bleotu@gmail.com
    share:https://www.facebook.com/bleotu.macrina/posts/680318385328347

  40. O crema foarte hidratanta

  41. iuliaiulia spune:

    vara imi ingrijesc tenul cu o crema cu factor de protectie ridicat (+50), aplicata dimineata si apoi pe parcursul zilei, de cate ori este nevoie, hidratarea optima a intregului organism, plus ochelari de soare,

  42. Luca Mihaela spune:

    FB: Mihaela Luca
    Share pag: https://www.facebook.com/Michadeea/posts/10151745662692360
    Share concurs: https://www.facebook.com/Michadeea/posts/10151745662057360
    Abonata: michelluk@yahoo.com
    Prieten abonat: Mihai Florin
    Vara imi ingrijesc tenul cu mai mare atentie, datorita faptului ca ma expun mai mult razelor solare, iar eu am o piele detul de alba, care se arde repede.
    Asadar, crema de fata este neaparat cu SPF 50.
    Pe langa asta, ritualul este acelasi, curatare dimineata si aplicarea cremei, iar seara demachiere si hidratare cu o crema de noapte hidratanta.
    O data la aprox. 4 zile imi fac un gomaj, dupa care aplic o masca de detoxifiere. Fiind cald, imi apar mici cosulete pe barbie, ceea ce iarna nu se intampla, asa ca masca le vine de hac. Folosesc apoi o lotiune tonica pt inchiderea porilor si la sfarasit crema hidratanta.

  43. Fb: Dinu Florina
    Like si share paginii Ivatherm: https://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/488596094561856
    Share concurs: https://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/488596144561851
    Abonata: princess_princessgirl@yahoo.com
    Prietena abonata: roxanaasimionesei@yahoo.com
    Raspuns: Vara am mai multa grija de tenul meu, astfel il hidratez zilnic si il mentin proaspat si curat. Folosesc o crema hidratanta cu FPS si apa termala pentru improspatare.

  44. Nicoleta Popa spune:

    like&share pagina Ivatherm: https://www.facebook.com/nicoleta.popa.338/posts/10152328028127080
    like&share concurs: https://www.facebook.com/nicoleta.popa.338/posts/10152328028817080
    Pentru abonare: popa.nicoleta@hotmail.com
    Recomandare: bmb_bianca@yahoo.com
    Raspuns: Il curat ca de obicei pentru ca am un ten cu probleme, dar folosesc o crema mai usoara vara si pe timpul zilei apa termala e minunata.

  45. Happy Ady spune:

    Beau multa apa,folosesc o masca de fata pe care o aplic de 2 ori pe saptamana,crema de fata cu protectie solara si… cam atat! 🙂

  46. Adriana Adriana M spune:

    Apa multa si o crema foarte hidratanta

  47. gabbis spune:

    Folosesc apa termala, crema de protectie pt UV, ma hidratez corespunzator si port ochelari de soare

  48. aurelia50 spune:

    Ce poate fi mai dureros pentru o femeie decat sa vada ca incep sa apara semne de imbatranire. Aceste riduri nu sunt altceva decat niste cute subtiri care se formeaza in piele, in special pe fata si gat.
    Ele sunt rezultatul unei scaderi treptate a nivelului de colagen in piele, ceea ce duce la pierderea elasticitatii. Stresul, dietele prost alese si pierderea brusc in greutate sunt doar cativa factori care duc la aparitia lor.

    Pentru a scapa de riduri si a preveni aparitia acestora, folositi remediile naturale propuse mai jos;
    Spala-te cu uleiuri naturale
    Suna ingrozitor, insa este o metoda foarte eficienta pentru pielea uscata si obosita. Uleiurile naturale contin acid linoleic, care ajuta pielea sa retina apa. Aveti nevoie de 10 ml de ulei de masline, dupa care amestecati cu 2 picaturi de ulei de seminte de morcov pentru a stimula elasticitatea sau tamaie pentru a restabili tonusul pielii. Este absolut necesar sa masati timp de treizeci de secunde, aceste miscari vor elibera tensiunea si vor creste elasticitatea. Se clateste fata bine cu apa calda.
    Suc de lamaie si zahar – exfoliant
    Un bun remediu de a scapa de riduri este sucul de lamaie bogat in acid citric si acid organic cu puternice proprietati exfoliante, care ajuta la indepartarea celulelor moarte din stratul exterior al pielii. Sucul de lamaiei este bogat in vitamina C, ceea ce duce la producerea de colagen, iar zaharul contine acid glicolic, un tip de alfa-hidroxi, acizi care ajuta la repararea leziunilor pielii. Acest preparat il puteti face acasa luand o lingurita de zahar si doua de suc de lamaie, apoi se amesteca bine. Faceti un masaj usor cu aceasta solutie, avand grija sa evitati zona ochilor. Dupa zece minute, se clateste cu apa rece.
    Lapte si miere – demachiant
    Combiantia de lapte si mierea este considerata una din cele mai bune metode anti-rid, care dateaza din antichitate. Ştiinţa moderna susţine acum eficacitatea acestui remediu, deoarece laptele este bogat in acid lactic, un tip de alfa-hidroxi, acizi care curata profund porii si stimuleaza secretia de colagen. In timp ce mierea ajuta la absorbţie si mentinerea umiditatii in piele, ceea ce face ca ea sa fie hidratata si elastica. Pentru acest remediu este nevoie sa amestecati o lingura de miere cu o jumatate de lingura de lapte crud.
    Masca din albus de ou
    Albusul de ou este si el un popular „inamic” al ridurilor. Eficacitatea acestuia este, insa, dar de scurta durata. Are proprietatea de a intinde porii si a diminua ridurile. Este usor de preparat si aplicat: separa albusurile de la doua oua si bate-le bine. Se aplica pe fata timp de 20 de minute, dupa care se spala cu apa rece

  49. irina spune:

    fb: irina olteanu
    share ivatherm: https://www.facebook.com/irina.olteanu.94/posts/3233144603514
    share concurs: https://www.facebook.com/irina.olteanu.94/posts/3233145763543
    abonata: irina_olteanu2000@yahoo.com
    prietena abonata: veloce_2004@yahoo.com
    vara folosesc mai des masti de curatare pentru ten, aplic fond de ten cu protectie solara si ma hidratez cu spray cu apa termala

  50. Eu de obicei vara imi fac un gomaj facial din tarate de grau cu care imi curat fata, apoi de cele mai multe ori fac masti din fructe sau legume de sezon, sau din ou si miere dupa care aplic o crema hidratanta..seara ma demachiez cu lapte Doina, care inlatura toate impuritatile de peste zi.
    Am indeplinit toate cerintele si invit pe Paula Karina.
    abonata; llmyrvold@yahoo.com

  51. Izabella Buftea spune:

    1. https://www.facebook.com/iza.bella.9674/posts/412691508847641
    2. https://www.facebook.com/iza.bella.9674/posts/412691092181016
    3. izabellab@rocketmail.com, beresmariac@yahoo.com
    4.Evit expunerea la soare intre orele 11-16. Nu imi uit niciodata palaria, ochelarii de soare, dar nici sticluta cu apa pentru o hidratare corespunzatoare.
    De asemenea folosesc balsam de buze cu SPF, iar pentru fata si corp creme cu SPF 30+. Pentru ten mai folosesc si apa termala.

  52. Mitu Catalina spune:

    Vara in general incerc sa nu imi incarc tenul
    De aceea in fiecare zi imi curat tenul cu o spuma ce echilibreaza secretia sebumului apoi aplic o crema matifianta cu spf. Iar de 2 ori pe saptamana folosesc gomaj si masti naturale pt ten.
    Share pagina: https://www.facebook.com/mitu.catalina.9/posts/10200481308895005
    Share Concurs:https://www.facebook.com/mitu.catalina.9/posts/10200481297454719
    e-mail: sexxy_bruneta4all@yahoo.com
    prietena: ancutza_raluk@yahoo.com

  53. Nicoleta Ciocoiu spune:

    buna !
    like si share pagini :https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/397560833684019
    like si share concurs:https://www.f acebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/397560903684012
    abonata mail :ciocoiunicoleta70@yahoo.com
    vara am grija de tenul meu si il curat mai des ,aplic masti din fructe si folosesc o crema de protectie solara .
    multumim .

  54. Nicoleta Ciocoiu spune:

  55. vieru ionela spune:

    fb vieru ionela,prietena nicoleta ciocoiu,vara imi curat tenul si folosesc crema hidratanta

  56. Tatiana Hagiescu spune:

    Vara, ca si iarna, acord o ingrijire speciala tenului.
    A devenit deja o rutina pentru mine demachierea de dimineata, cu apa micelara, dupa care aplic crema potrivita tenului meu, nu inainte de a aplica in jurul ochilor crema hidratanta, antioboseala, pentru a sterge de pe chip urmele de odihna insuficienta. La final aplic ceva mai multa crema la colturile gurii, unde pielea are tendinta sa se crape mult prea usor. Abia apoi vin cu produsele cosmetice.
    Seara nu ma culc, oricat de obosita as fi, fara sa ma demachiez. Incep cu ochii si buzele, apoi aplic demachiant pentru ten pe restul fetei, iar la final oaza de rasfat cu lotiune tonica. Vine randul cremei de ochi sa fie aplicata, dupa care o crema hidratanta pentru ten. Nu uit nici acum colturile gurii, care repet, mi se deschidrateaza foarte tare iarna si vara, iar la final aplic un binemeritat balsam de buze.
    De doua ori pe saptamana folosesc discuri demachiante exfoliante si tot de atatea ori imi aplic pe fata si pe gat o masca purificatoare. Le prefer pe cele de fructe, dar din cand in cand apelez si la masca cu argila.
    In rest, cam o data pe saptamana folosesc si o masca cu gel, pe care o tin 10 minute in congelator , dupa care o tin pe ochi ceva vreme, pentru a-mi descongestiona privirea.

  57. Valy Vali spune:

    fb: Baly Vali
    share concurs: https://www.facebook.com/valy.vali.944/posts/176667032524573
    share sponsor: https://www.facebook.com/valy.vali.944/posts/176667102524566
    email: valy.vali@ymail.com
    recomand: tudor_nicol@yahoo.ro
    Raspuns: ca de obicei si vara ritualul e acelasi, demachiere dimineata si seara obligatoriu, exfoliere o sata pe saptamana, hidratare, iar ceea ce folosesc in plus vara este crema de fata su protectie solara.

  58. LOREDANA spune:

    1. https://www.facebook.com/geambasu.anca/posts/594144440608885
    2. https://twitter.com/Anca_loredana/status/360656581907578880
    3. Abonata (cu tot cu prietena).

    Un ten mixt/gras- adica al meu- este greu de tinut sub control vara. Zona T se distreaza (cu tumbe :)) bine de tot. Dar anul acesta am avut 2 aliati pe care nu i-am folosit in trecut, astfel ca, tenul meu s-a mentinut cat de cat mixt, fara semne majore de „prea gras”. Fara tumbe adica, dar pun pariu ca si lui i-a placut. Noutatile mele au fost AHA 10% si BHA 2% gel. Mi-am dat ragaz sa le incerc si bine am facut. Rutina mea de vara suna cam asa:
    1. Protectie solara SPS 50+ care trebuie utilizata negresit, cu atat mai mult ca am folosit exfolianti. Asa ca am aplicat din belsug crema pe fata chiar daca placerea mea in anii trecuti, era sa intind putina de tot pe toata fata (sa nu lucesc prea tare). Greseala! Am citit si la tine ca trebuie aplicata o cantitate mai mare pentru ca protectia sa fie eficienta. Plus ca, un SPF mai mare protejeaza mai mult timp. Iar eu sigur nu-mi sterg machiajul la jumatatea zilei (daca-l am) sa aplic crema solara din nou. Cu toate astea NU m-am expus la ore de varf;
    2. Pentru hidratare am preferat cremele usoare care se absorb repede in piele si uleiul de jojoba, care ajuta la stabilizarea sebumului. Crema “usoara” nu inseamna lipsa de hidratare asa cum o crema grasa nu hidrateaza obligatoriu. Dimineata am folosit un ser (inainte de aplicarea cremei cu SPF) iar pe zona din jurul ochilor am aplicat un gel special (destul de light) si un mix de uleiuri vegetale (seara);
    3. AHA 10% aplicat o singura data pe saptamana si BHA 2% gel aplicat o seara da, una nu; aspectul pielii mele s-a imbunatatit, le banuiesc pe cele doua “micute” de asta. Mai este insa de lucru. 
    4. M-am demachiat cu sfintenie cu lotiune micelara/demachiant si cu gel solubil in apa;
    5. Din cand in cand mi-am tamponat fata cu ceai verde (facut de mine) si pastrat la rece;
    6. Apa termala mi-a racorit tenul uneori;
    7. Beau apa, multa. Eu spun ca si aspectul asta e bine sa-l trecem la ingrijirea pielii (in orice anotimp).
    Cam asta a fost rutina vara asta, pana acum. Sper eu ca nu am uitat nimic. Chiar si la aplicarea unei cantitati mari de crema solara SPF 50+ pielea fetei nu mi-a lucit ca altadata. Crema este speciala pentru ten gras dar banuiesc ca si exfoliantii (care usuca putin) m-au ajutat. Sa vedem ce se intampla iarna. 🙂
    Cu bine!

    • Anca Crisan spune:

      Ingrijirea pe timpul verii e cam asta: curatarea tenului dimineata si seara, exfoliere de 2 ori pe saptamana, crema hidratanta si bb cream cu SPF

  59. apa minerala si ulei de masline

  60. apa minerala si ulei de masline

    fb:tania dumitrache

  61. Violeta Pusca spune:

    FB: Pusca Violeta
    share concurs:

    share pagina spomsor:

    abonata: viopusca@yahoo.com

    Rutina mea de ingrijire pe timp de vara a tenului include:

    Pe langa pasii obligatorii de demachiere si tonifiere,de dimineata si seara, imi exfoliez tenul si ii aplic o data pe saptamana o masca home-made( aceasta difera de la saptamana la saptamana), pentru a il curata si a il face mai luminos si catifelat.

    Cel mai important, in viziunea mea, in acest anotimp este sa imi „eliberez” tenul de un make-up mult prea incarcat, astfel incat ma feresc sau folosesc cat mai rar Fdt-ul(doar in caz de urgenta!! 🙂 ) preferand sa il inlocuiesc cu pudra compacta,pentru a imi da tenului un aspect mat si natural.

    Pentru ca soarele are efecte negative asupra noastra, imi protejez tenul folosind o crema hidratanta cu SPF 30,caci vreau sa imi pastrez pielea tenului tanara cat mai mult timp:) Si nu in ultimul rand,incerc, pe cat posibil, sa consum cat mai multa apa…hidratare naturala-frumusete naturala:)

    Acestea fiind spuse, e bine sa tragem si o concluzie: pentru a arata bine si sanatoasa,pielea trebuie ingrijita….in orice anotimp.

  62. Krsz spune:

    Like & share pagina: https://www.facebook.com/botezatu.paula.1/posts/460657650633143
    abonare email: botezatu_paula@yahoo.com
    prieten abonat: Mazilu Anca
    share concurs: https://twitter.com/krszp/status/360840479748792321
    Vara imi protejez tenul cu o crema de protetie solara deoarece am tenul destul de deschis la culoare si ma ard repede. Am grija sa ma hidratez corespunzator si folosesc o crema de noapte hidratanta. Imi exfoliez tenul de 2-3 ori pe saptamana si, deoarece este sezonul fructelor si al legumelor, imi mai pregatesc acasa masti pe baza de fructe si miere, in special de mere, pentru ca am tenul mixt, castravete, pentru ca ofera luminozitate ochilor, varza, etc. Consider ca cea mai buna metoda de a-ti pastra tenul luminos si sanatos este natura si ce anotimp poate fi mai prielnic decat vara?

  63. Corina Pantiru spune:

    SHARE PAGINA:https://www.facebook.com/corina.pantiru.1/posts/358175910977033
    SHARE CONCURS:https://www.facebook.com/corina.pantiru.1/posts/358175964310361
    E-Mail:corinna_pantiru@yahoo.com
    E-MAIL PRIETENA:cristtybogdan@yahoo.com
    Vara ,imi ingrijesc tenul prin folosirea de creme hranitoare si creme cu factor spf si de asemenea cu masti home made

    • Ana-Maria Gurgu spune:

      Vara imi ingrijesc tenul prin curatare, hidratare intensa si protectie solara dar mai intai de toate il hidratez din interior consumand multa apa plata!

  64. Buna,
    FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
    Email : andrasescu.camelia@gmail.com
    Prieten abonat : aady@wowmail.com
    Share concurs : https://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/526102697458043
    Share pagina : https://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/526102824124697
    Rutina mea de vara include demachierea dimineata, folosirea unui ser pentru fata, gel contur pentru ochi ( pe care o tin in frigider ), apoi crema de fata cu factor de protectie , pe care o aplic si pe gat.
    In timpul zilei mai aplic din cand in cand apa termala pentru racorire ( deasemenea tinuta in frigider).
    Seara ma demachiez cu constinciozitate, aplic un alt serm ( cu vit. C ), apoi crema contur pentru ochi, un pic mai consistenta decat dimineata. Aplic o crema de noapte hidratanta.
    De doua ori pe saptamana aplic un gomaj si o data pe saptamana o masca. Vara folosesc masti purificatoare, dar uneori folosesc si masti hidratante.
    Beau multa apa plata si citronada cu lamaie in timpul verii.
    Uneori folosesc pentru fata ceea ce gasesc prin frigider. Vara aplic felii castravete, sau masti din rosie zdrobita, banana cu miere, ou cu miere, argila cu ou sau miere, capsune zobite. Rezultatele sunt remarcabile si vizibile imediat.
    Vara eu renunt aproape in totalitate la FDT pentru ca mi se pare ca tenul devine mult prea incarcat, transpir mai usor si nu vreau sa luceasca. Uneorio aplic o crema pentru controlul sebumului dar nu imi place intotdeauna, pentru ca am o senzatie de pelicula pe fata.
    Port in geanta niste foite pentru absorbitia sebumului care absorb sebumul in exces si mi se pare ca sunt de mare ajutor.

  65. Like si Share paginii Ivatherm: https://www.facebook.com/bdoinana/posts/10200186419934193
    Distribuire concurs FB: https://cristinatacaciu.wordpress.com/2013/07/22/concurs-aniversar-ivatherm-2/
    Abonarea prin e-mail (eram, demult) + inca un prieten ce ar putea fi interesat de Ivatherm (si acesta, abonat, anterior): bdoinana53@yahoo.com; p_gheorghiu@yahoo.com;

    Vara poate reprezenta o perioada „problematica” pentru tenul nostru – soare, caldura, praf, transpiratie. O ingrijire potrivita, insa, reprezinta cea mai buna metoda, pentru a avea un ten sanatos si frumos, totodata.
    Ce trebuie facut, in acest sens?
    In primul rand, fara mult zahar si fainoase. Cosurile si punctele negre sunt cauzate de carbohidratii din alimentatie. De aceea, pe timp de vara si de caldura, este indicat, sa consumam cat mai putine dulciuri si alimente grele. Putem inlocui ciocolata cu fructe proaspete. Mai mult, este recomandat, sa bem multa apa, chiar daca nu ne este foarte sete. O piele hidratata este, intotdeauna, frumoasa si sanatoasa.
    Ce-si doreste, fiecare dintre noi, vara? Cat mai mult bronz. Insa, feriti-va de razele de soare din timpul pranzului. Cele mai potrivite momente pentru bronzatul sanatos sunt dimineata si seara. Alaturi de produse speciale, cu factor de protectie solara, razele de dimineata sau de seara ne/va vor rasfata pielea si ne/va vor da acea stralucire de Hollywood, la care toate /toti visam.
    Sa ne hranim pielea cu masti pentru ten. Pe parcursul verii, am face bine, sa profitam de toate elementele naturale, ce se gasesc, din belsug, in aceasta perioada. Cele mai bune fructe pentru tenul nostru sunt capsunile, zmeura si bananele. Pentru rezultate deosebite, se amesteca cu iaurt. O masca naturala, foarte buna, se bazeaza pe papaya.
    Tenul nostru este sensibil, cu atat mai mult, in anotimpul estival. Recomandate, acum, sunt produsele, cu dubla actiune, sa curete si sa hidrateze tenul, concomitent. Prefer gelurile de curatire de la Avène sau L’Oréal. Benefic este si sapunul, avand un continut ridicat de crema. Spre exemplu, am gasit, in ultima vreme, un sapun frantuzesc, pe baza de lapte de capra, ce promite rezultate remarcabile. De fapt, extrem de bune sunt cele, care au la baza uleiuri vegetale, miere si glicerina. Un amestec, ideal pentru curatarea pielii uscate si a celei normale, poate fi preparat din migdale macinate, fin, faina de ovaz si apa de trandafir.
    Cel mai important lucru este sa avem/aveti grija de noi/voi, atat de fata, cat si de corp, in fiecare zi. Rezultatele vor fi spectaculoase.

  66. Ioniche Daniela Iuliana spune:

    Vara de regula folosesc apa termala tinuta la rece in frigider si apoi un strat fin de crema cu protectie solara…beau apa plata la greu si evit sa incarc tenul cu produse de make-up.

  67. Geta Alexiu spune:

    FB: Geta Alexiu
    share pagina: https://www.facebook.com/geta.alexiu/posts/571565789548889
    share concurs: https://www.facebook.com/geta.alexiu/posts/571565852882216
    sunt abonata a blogului
    e-mail prietena: nicolexim2004@yahoo.com
    Vara folosesc intotdeauna crema cu factor de protectie si am grija sa-mi hidratez foarte bine tenul aplicand masti cu fructe de sezon

  68. STEFAN GEORGICA spune:

    Aplic multe masti din fructe si legume naturale.

  69. ANDREEA CENUSE spune:

    Crema cu factor de protectie mare, hidratare-apa si fructe multe.

  70. Amarie Dorina spune:

    Hidratare mai intensa cu crema hidratanta si consum de fructe din abundenta.

  71. Elena Nalbaru spune:

    FB: Elena Nalbaru
    Share Ivatherm: https://www.facebook.com/elena.nalbaru/posts/685270134821054
    Share concurs: https://www.facebook.com/elena.nalbaru/posts/685270218154379
    Abonare email: elena_palita@yahoo.com
    recomandare : aniela_aniela22@yahoo.com
    Vara ii acord o atentie deosebita tenului, fiind unul mai cu probleme si mixt. Dimineata folosesc un gel de curatare care imi elimina foarte bine excesul de sebum, apoi folosesc lotiune tonica si apoi apa termala (si o folosesc chiar pe cea de la Ivatherm 🙂 ) apoi aplic o crema de fata hidratanta pentru ten mixt care are si SPF 25. Daca ma duc la plaja (pentru ca sunt norocoasa si stau la mare 😀 ) folosesc o crema cu protectie solara SPF 50 speciala pentru tenul meu. Pentru machiaj am o crema corectoare speciala pentru tenul cu probleme (un fel de BB cream dar care are si un corector, nu stiu daca sa dau si numele firmei… 😛 )

  72. draghita melinda spune:

    imi ingrijesc tenul curatandu-l de praf si mizerie ,hidratandul cu o crema de noapte, iar atunci cand sunt machiata seara ma demachez cu un demachiant bland. in rest consum fructe si lichide pt un ten elastic
    share pagina: https://www.facebook.com/cc.melinda/posts/521043197962812
    share concurs: https://www.facebook.com/cc.melinda/posts/521043217962810
    abonat cc_melinda@yahoo.com
    abonat prieten draghitza4@yahoo.com

  73. Bianca Roxana Anitei spune:

    bianca roxana anitei


    biarox84@yahoo.it
    prietena abonata ghelase mihaela. miha1984ingerash@yahoo.com
    Vara eu evit sa imi incarc tenul foarte mult, deoarece este sensibil si predispus la iritatii. Il demachiez, il tonifiez , uneori il mai si hidratez cu vreo crema, dar nu mereu si cam atat. De doua ori pe saptamana il exfoliez, pentru ca simte nevoia si daca nu o fac la timp deja se irita.

  74. ana maria birladeanu spune:

    buna,in primul rand multumim pentru sansa ,vara tenul necesita o ingrijire aparte,se stie ca soarele usuca de aceea hidratarea este esentiala,atat la suprafata cat si interioara,consumam cat mai multe lichide, folosim crema hidratanta cu factor de protectie ,curatam bine tenul seara ,astfel si bronzul va fi de calitate .

Lasă un răspuns

